Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mariska, täältä kans haleja! Tänne saa ja pitää purkaa jos siltä tuntuu :)

Taas sai eilen todeta että miehellä on maailman parhaimmat pomot! Ukko oli ollu tupakilla ja toinen pomoista (mies) oli menny sinne seuraksi ja kyselly että teillä on kuulemma käyny vähän huonosti ja kyselly kaikkea että tiedetäänkö mistä johtuu yms.
Tosi ihanaa että sieltäkin tulee vähän tsemppejä, eikä heti aleta kiljumaan kun pitää esikoisen kanssa jäädä kotiin.
Tän omistajapariskunnan tytär (mun paras ystävä) sai kesällä kans kkm, joten tavallaan "tuttu" asia heillekkin.

Mutta nyt tsemppejä kaikille ja paljon plussia ja Gatusalle jaksamisia!
Meidän reissu alkoi puolituntia sitten ja vielä olis n. 180km ajettavaa edessä. Mua ei varmaan kauheesti viikonlopun aikana näy, joten hauskaa ja rentouttavaa viikonloppua kaikille!
Robinia lainatakseni "tää on kaunis päivä, mä oon sopivasti onnellinen<3"
(En edes piittaa ko. artistista mutta toi biisi iskee jotenkin ja lujaa!)

Mimi tänään meen kattoo robinii pikkusiskon, pikkuveljen ja niitten kamun kaa. Mä kyl tykkään :D

Missä kaikki tänään testaavat??

Diku: Koitahan nauttia nyt raskaudesta ja olla rauhassa :p
Tiiän, helppo meijän muiden sanoa, ite esikkoa ootellessa olin juurikin tämmöinen :excited001

Minä en vielä oo apteekkiin asti päässy, vp:n kunniaksi :smiley-chores020 , smiley-chores003 ja :smiley-chores004 ....heh
Etovaa oloa kylläkin havaittavissa ja jos testi ei plussa oo NI OON MINÄ AINAKI ERITTÄIN HYVÄ KEKSIMÄÄN OIREITA :laughing025

Sabetti tekstisi aiheutti sen että tajusin mun huulet on todella rohtuneet vaikken ole niitä nuollut ja ei olla kotona pussailtu niin paljoa :D ja naamaa kutittaa ihan kamalasti. Kysymys kuuluu onko kukaan kuullut kyseisestä oireesta onko muilla ollut ? :D että onko sitä vai jotain muuta :) nytköhän se kyttäys alkaa :D

Mulla on ollut nyt ainakin viikon huulet rohtuneina! En ole tajunnut, että se voisikin olla raskausoire. Luulin sen johtuvan vuodenajasta! Mutta nyt kun mietin, niin tosiaan samoihin aikoihin alkoi huulet rohtumaan kun plussasin... Pitäisin lupaavana merkkinä!

Kaziska 4+5

Täälläkin rohtuneet huulet :D ollut viime kierrosta asti ettei voi kyllä siitä johtua, mulla ainenkaan.

heis ihanat

tsemppiä kaikille tasapuolisesti :)

pahoittelut jos jollai tullu täti kylään.

sairaalassa käyty, neidillä painoa 3200g ja kaikki hyvin. eivät käynnistäny joten kuulemma vaan kärsivällisyyttä kärsivällisyyttä. mä jo kokeilin väsymyskorttia, pelkoa jos neiti kasvaa yli 4kg painoseks, lääkitystä yms. ei auttan, maanantaina taas sykeseuranta. nyt sit pitää siivota varmaa, kokeilla jos ukon saa osallistumaa paremmin, akupainanta, kävely iha mitä vaa. aamuinen kävely sai kyl kunnon kivut aikaseks mut eivät reagoineet mitenkää eikä edistystä ol juurikaa tapahtun näköjään...ÄRSYTTÄÄ.... no neiti on näköjää itsepäinen kuten äitinsä.

Hienoa Gatusa, että pikkuneidillä on kaikki hyvin :) ..muistan itekin miten kypsä olin viime raskaudessa noilla viimesil viikoilla, joten ei paljoo auta sanoa, että ota nyt vaan ihan rennosti :) Tosiaan tuon pikkukakkosen kohdalla saatiin just muutto tehtyä talosta toiseen niin johan vedet meni seuraavana aamuna ja tästä n.10 tuntia niin lapsi oli sylissä (rv38+5) ..en tiedä oliko sitten esikoisen kohdalla vaan niin "raskauteen rakastunut", ettei ollut mitään väliä vaikka "pieni-ISO-ukkeli" syntyi vasta rv 42+0.
Hirmusesti tsemppiä ja voimia sinulle Gatusa <3

Gatusa ihanaa lukea kuulumisia ja teidän vointeja vaikka sulla nyt onkin rankkaakin rankempaa. Luulen että neiti tulee huomenna tai vasta huomisen jälkeen ;) <3
tsemppiä tsemppiä ja kärsivällisyyttä mitä sinulla kyllä on vaikka muille jakaa.

Mulla rohtuneet huulet. Rohtui itseasiassa maanantaina vasta ja edellispäivänä tuli ihan vertakin suu pielestä. Niin kuivat. Mutta mulla tuskin johtuu raskaudesta.
Bongasin nimittäin vaaleanpunaista valkovuotoa pari tuntia sitten. Nyt ruskeaa vuotoa mitä lie tullut vähän siteeseen joten kp1 on varmaan pian ajankohtainen. Katsotaan lisääntyykö kunnon vuodoksi. Vatsa pitää outoja ääniä ja silleen. Elää omaa elämäänsä :) menkkojenkin aikaan on ollut tämmöistä joten +-0. Hyvää viikonloppua kaikille :) kiitos jälleen tsempeistä ja kun täällä oltiin mietitty koska testaan niin vastaus on: seuraan mun tilannetta ja tuun päivittämään joko kp1 tai testituloksen vielä tänään.

Mäkin pistäisin huulien rohtumisen vuodenajan piikkiin. T. Litra huulirasvaa per päivä :'D

Mulla ei tullu toissapäivänä eikä eilen vuotoa ollenkaan. Toissapäivänä sit vähän pupuiltiin ja tänään on tullu pikkusen verta :o oiskohan pitäny oottaa kauemmin ku vuorokausi kaavinnasta ennenku mitää harrastaa. Eipä kukaan ainakaa kieltäny.. :/

Täälläkin rohtuneet huulet :D ollut viime kierrosta asti ettei voi kyllä siitä johtua, mulla ainenkaan.

Lucky87, puhuit siitä kun vaatteet ei mahdu päälle enää. Mulla alko kans lihominen kesän alussa, ja nyt on tullu jo reilu 10kg. . Eikä ne katoa vaikka mitä tekis. Ahdistavaa. Myöskään mä en oo huomannu mitään sen kummempia muutoksia ruoan ja liikunnan suhteen mikä selittäisi ne kilot :/

Täällä kans se reipas 10kg on tullu kuin tyhjästä toukokuun jälkeen... Tuli about 3kk aikana ja siinä on pysyny..

Kyllä, mut voi poistaa. Tänään tehty uusi testi. Jos eilinen oli hieman haalea, niin tänään oli vahva kuin mikä. Tänään tosiaan olisi ollut lääkäriaika lapsettomuustutkimuksien aloittamista varten :)

Mitään oireita ei (vielä) ole paitsi se, että kuukautisten alkamisfiilis.

Takaisin