Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
onnea Soma ja liimaa ja ja tarroja sinne paljon :) ihanaa...mahan itekki tehä testin tänään

Onnittelut plussanneille! :) täällä mennään vasta kp22, ja epäilen kyllä näinkö tästäKÄÄN kierrosta tärppäis:rolleyes:

Mikäs ois laadukkaista elikkä apteekissa myytävistä testeistä kaikkein varhaisimman plussan näyttävä? Apteq-merkkinen on kymmenen herkkyydeltään, mutta siinä ei muistaakseni mainosteta että näyttää ennen kuukautisten poisjäämistä. Cb:ssä sanotaan että voi tehdä ennen kuukautisten poisjäämistä mutta tarkkuus käsittääkseni 25. Early predictor kans lupaa ennen kuukautisia, mutta siinä paketissa on laskettu kiertopäivät väärin eikä herätä luottamusta, lisäksi mä oon sen mukaan aina raskaana, varmaan näyttäis kuukautistenkin aikaan plussaa. Jos tää ois normaali kierto niin nyt ois kierron viimeinen päivä, eli kyllä kai se huomenaamuna pitäis melkeen testillä kun testillä näkyä, mutta silti haluisin herkimmän mahdollisen. Raskauskeiju näytti negaa tänäaamuna, tosin muistin tehdä testin vasta toisesta vessareissusta. Ton piti olla myös erittäin herkkä, mutta mulla mennyt hermot noihin halpistesteihin.

Huomenna tahtoisin olla asiasta varma, koska jos olen raskaana juon alkoholitonta siideriä, jos en juon skumppaa :p Ja jos en voi olla varma, juon sitä alkoholitonta siideriä...

diku kiitos kysymästä, järkky väsymys...en tiä miten sitä jaksaa synnyttää jos menee viel viikkoi ennen ku on synnytys, mä en ol nukkun aikoihin ni alkaa energiat oleen vähissä. haluisin vaa nukkua 24/7. kohta sairaalaa sykeseurantaan, tänää eka kyl kävellää jonki matkaa josko tulis supparei tai menis vedet inshaAllah.
mitenkäs siellä vointi diku ystäväiseni?

Orm; Cb oon todennut ainakin mulla käytössä hyväksi ja toinen on se markettien pregcheck liuskat/puikot.
Toivottavasti tulisi seuraavaan testiin +++++++++++++

Gatusa; Huomennahan se itsenäisyyspäivä on,että voi prinsessa syntyä :)
Kyllä ne voimat synnyttää löytyy :Heartred
Kiitos,muuten loistavasti mutta nää menkka tuntemukset saa hermoheikon hermopeikoksi :bounce

Huomenta!!

Kamalasti onnea plussanneille :D ihan mahtavaa!!!!!!!

Täällä täti lähti seuraavaan osoitteeseen ja jätti minut rauhaan! Sovittiin että yritetään malttaa harventaa peiton heilutteluja siihen joka toiseen päivään. Ollaan ehkä oltu vähän epätavallisen ahkeria siinä hommassa..

Voi hitto, näin viime yönä unta että mulla oli vauva. Se tuli silleen ihan puskista että olin muka tehny plussatestin ja sitten se olikin jo sylissä ja mä ihmettelin että kun en oo käyny edes missään neuvolassa ja vauvaa ei oo missään papereissa virallisesti.. Sitten mä imetin sitä ja kanniskelin ympäriinsä eikä ollut vaippoja ja mietin että kohta sitä alkaa tulla alapäästä mikä on mennyt yläpäästä sisään :D hohhoijaa...

Onneks on vapaa viikonloppu tiedossa, ja tänään mennään ukkelin kanssa treffeille <3

Gatusa, toivottavasti saisit itsenäisyyspäivävauvan :) jaksamista väsymyksen kanssa!

Ja Kiivilintuselle piti sanoa että nyt kun kirves on pois kaivosta niin kaikki on mahdollista, en suostu vielä uskomaan tädin tuloon. Ei se täältä lähtiessään susta mitään puhunut!

Ihan hulluja noi tarinat kun joku saa lapsen tajuamatta olleensa raskaana! Vai onko se yhtä hullua kuin me kaikki valeraskaat jotka luulee pian synnyttävänsä olematta raskaana :D

Aika tyhjä olo on. Itkut on itketty ja päätä on hakattu seinään :sad001
Fyysisesti olo on ihan ok kumminkin :)

Pikkuhiljaa alkaa usko tulla takaisin, että kyllä se meidän vuoro vielä tulee :) Onneksi tuo ihana mies on jaksanut tsempata ja huolehtia. :Heartred Ja valaa uskoa tulevaan.

Mä en missään foorumi tauossa onnistunut, kun tuli teitä niin ikävä !
Musta on ihana lukea näitä onnistumisia ja tsemppaamisia, sekin omalta osalta lievittää omaa tuskaa ja auttaa uskomaan tulevaan :Heartred

Hmmm... "punainen ihana viljakäärmevauva" .. kuva ois kiva niin osaisi paremmin käsittää sanat käärme ja ihana samassa lauseessa T. käärmekammoinen :) mutta toisaalta, kaikki vauvat on ihania, myös käärmevauvat :)

Onneks et Mariska jättänyt meitä! Ja ihanaa kun miehesi on ihana!

Takaisin