Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Onnea plussista soma ja panda <3

Kiivi koska sä testaat seuraavaksi?

Diku tuliko sulle letroista oviksen jälkeen paksua "kuivaa" valkovuotoa? Mulla nyt kahtena päivänä tullut ja yleensä ei ikinä?

Onnea Soma!!!
Pahoittelut Starling, ensi kiertoon vaan uusin tsempein :Heartred

Kuules nyt Kiivi, ne on kuukautiset vasta sittem kun jotain vuotaa ja sittenkin saa tulla reilusti, kun niitä on valekuukautisiakin. Että edelleen puhallellaan sulle niitä plussatuulia. Ja mulla ei sitten esikoisesta ollut mitään muuta oiretta alussa kuin jäätävä "menkkaturvotus"...

Tässä just vähän aikaa sitten yks tutuntuttu sai yllättäen vauvan. Siis ihan täysaikasen, normaalikokosen vauvan eikä itse tiennyt olevansa raskaana :O Mä luulin, että niin käy vaan elokuvissa, mutta näköjään se on mahdollista oikeessakin elämässä :D Nainen on tosi pitkä, niin mahaa ei tullut ja vauva oli ollut jalat kohti selkärankaa, niin ei ollut potkutkaan tuntuneet. Niin ja menkat oli tulleet säännöllisinä koko raskauden ajan :O Miettikää sitä hetkeä, kun supistelut alkaa ja hakeudut "outojen, voimakkaiden mahakipujen" takia päivystykseen ja sulle kerrotaan, että "kohta muuten synnytät" :D Siinä oli koko suku valjastettu vauvatarpeiden hankintaan, kun MITÄÄN ei tietenkään ollut valmiina.

Azalea eikö olekkin hurjaa :D täällä meidän kylällä kanssa kaksi tapausta samanlaista ja olen aina itekkin asiaa miettinyt ja ihmetellyt :D voi olla aika yllätys ja juurikin kun ei ole mitään valmiina :D

Asiasta kukkaruukkuun, onko täällä ketään, jolle ovulaatio tekee ripulin...? Nimim. istun vessassa tänään varmaan kymmenettä kertaa, vaikka muuten maha on aina suht kovalla :rolleyes:

Kyllähän mä lupauduin tekemään sittenkin huomenna testin jos menkat ei tule. Mulla myös palelua 4 päivää mutten voi sanoa onko mihinkään viittaava oire ennen kuin olen nähnyt huomisen :) jalat jäässä 24/7. Kyllä on vaikeaa nukahtaa ilman että on yöhousut ja sukat jalassa + peiton päällä ohut viltti. Tää on kieltämättä hiukan vierasta mulle mutta jos hanat aukeaa niin laitan pakkasen piikkiin.
Iso kiitos vielä kaikille jotka jaksatte olla positiivisia minun suhteen :) <3 <3

Kyllä kuulostaa Kiivi hyvälle nuo oireet, mutta teet testin niin sillä selviää:) Tuo palvelu jatkuu edelleen ja täälläkin villasukat ja onepiece päällä nukuttu :D

Azalea mulla aiemmin ollut just tuota ongelmaa ovulaation ja varsinkin menkkojen aikaan. Yritäppä siinä olla hehkeimmilläsi ja viekotella petipuuhiin... :D

Muurahainen oikeestikko, alkaa tuntua että oviksen testaaminen on liian tuulella käypää mun harrastukseksi... mihinkää voi luottaa.

Aika hurjia noi tarinat! Saattaakin siinä pikku shokki tulla! Rupee varmaan miettimään mitä kaikkee on tehny raskausaikana, mitä ei sais.

Kiivilintu heti aamusta saa tulla tiirailee tuloksia?

Onnea panda ja soma! Liimaa paljon mukaan!!!

♡ootte varmaan tilannut testejä halpa testistä??? Kauanko meni aikaa että saitte ne??? Odotin jo niitä eiliseks mutta eivät vielä tänäänkään tulleet. Jäävät maanantaille ja toivottavasti ei enää sitten myöhässä.... mittään oireita ei noista clomeista oo tullu. Ainoastaan iso patti otsaan ja pienempi leukaan. Näinköhän tuo otsaan sen munasolun tekee.... .. vielä kerkee oireilla :D ukko on tyhmä ku soittelee mulle niinku mitään ei olis ollutkaan. .. mikäs nyt on? Vieläkö on hormoonit sekasin? ?? Wtf. Ehdotin sitä vaan lukemaan tietoa pms:stä jotta vois ees yrittää tajuta paremmin... ja vois vaikka opiskella tuota ihanana miehenä olemista eka ennen ku kommunikoi mun kans...

Mä tilasin lucky nyt halpatestiltä ja valitsin 1€ lisämaksusta priority 1-2 pv toimituksen. Torstaina tilasin ja tuliko ne ma vai ti eli ihan nopsaan. Raskauskeijulta aiemmin uni kans parissa päivässä.

Mun mies sais kans joskus lukea tietoa pmssästä. Mutta minä oonki super ärsyttävä silloin, tunnustan. :D

Diku :o

nyt tuli hieman verta pyyhkiessä.. Voisko tää olla sitä kiinnittymistä? Hui. Te joilla tullut kiinnittymisvuotoa niin kertokaa millasta ollut ja kauanko oviksesta?

Mulla tuli esikoisesta 7pv oletetusta oviksesta. Ensin pyyhkiessä verta valkovuodon seassa ja myöhemmin samana päivänä ruskeeta, pieniä hyytymiä sisältävää tuhrua parilla vessakäynnillä pyyhkiessä.

Sabetti, juu mulle tosiaan viime kierrossa cb antoi kp11 hymynaaman ja sitten kun lääkärille siitä mainitsin sekin ihmetteli miten noin luotettava testi voi antaa väärän tuloksen, mulla tosiaan veriarvot heitti sen verran et ei todellakaan ovista ollut tapahtunut ja kiertokin venyi 49.

Tässä kierrossa lähinnä vaan just noiden clomien takia halusin testailla ovista et auttaako nekään mulla...

Ei mä en kestä enää!!!! Yrität sovittaa vaatteita jotka vielä 1 kk sitten oli käypäsiä. Nyt sellasia makkaran kuoria! Kaikki 2,5 kg tullu just tuohon vatsan ympärille että on kaks sellasta v****n isoa vannetta vyötärön ympärillä!!! Lähempänä sitten itsenäisyys päivää viettämään hupparissa ja leginseissä... se siitä kunto salista... enkä kyllä tiedä mitä oon syöny eritavalla. Liikuntaa lisännyt ja syönyt niinku ennenki. ..

Takaisin