Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Eli mullakin on rv 2+1 :D En tiedä onko se ovis nyt ollut vai onko vasta tulossa (munikset on jomotelleet ja limoja on ollut, mut en silti oikein oo ihan kärryillä nyt, edellispäivänä oli paljon repäsykipuja, että oliskohan se ollut sillon sitten), mut talleteltu on ainakin nyt viikon verran joka toinen päivä :D Eilen oli kyllä jo vähän pakkopullaa, tai pikemminkin koko hommasta ei meinannut tulla mitään, kun molempia alko vaan naurattaa koko touhu :D

Mimille hurjasti voimia! Koita levätä<3

Kiivilintu, katon kohtaa jossa pitäis olla jotain ja jonkun aikaa kun tihrustan ja tihrustan niin näen ainakin viivan paikan tai sitten mä vaan niin paljon haluisin sulle sitä plussaa!! :) toivottavasti huomenna aamusta teet uuden testin ja siinä näkisin paremman viivan :) <3

Pepe, nyt kun sanoit et joku puhu et pitäs laskee aina se rv eikä kp niin muistin minäkin :) eli rv 2+1 :D

Mariska, digi voi olla viallinen? Jospa pääsisit labraan verikokeeseen? :)

Catsie, odota pari päivää ja tee sitten uusi testi. Voi olla vaikka et ovis ois vaan myöhästyny ja sen takia ei vielä mitään näy.

Monelle muullekkin varmaan jotain piti sanoa, mut nyt en muista.. Palaan asiaan kun muistan :)

Kaikille sanon et kerran tälläsee ryhmään ollaan liitytty niin vikat mahikset plussata! Joten pidän kaikille peukut pystyssä!!! <3

Ite olen hirveen väsyny, nännit on kipeet ja maha ollu jo muutaman päivän hirveen kipeenä :/ ehkä syön huonosti.

Olo on pikemminkin liian toiveikas. En mä taida taaskaan olla raskaana. Viikkoja olisi 3+3 hah :) kyllä mä tiedän realismin ja sen vuoksi hylkään toiveet. Ei mulle kannata toivottaa mitään onnea. Täällä on moni muu oikeasti plussannut hiukan vahvemman viivan kera mutta itseäni en pidä minään niiden rinnalla. Ai että rupesi sapettaa kun näin ultrakuvan yhdeltä hirveältä akalta. Ei ole mun kaveri tai mitään mutta näkyy Facebookissa uutisissa -,- soronoo. Tämmönen positiivinen kiivi. Ja niille jotka mietti testaanko huomenna: EN. Vasta kun menkat myöhässä. Perkele kun pakon edessä tuli testattua ton lääke määräyksen takia :/

Muokattu viimeksi:
Voi mariska! Ihan varmasti oli viallinen digi!

Jooo o, kotia päästy (pääsin jo kahdelta!), omppu haettu huollosta, antibiootit haettu ja anopilla syöty :D
Istukkaa sieltä kaavittiin pois ja yhdet kuukautiset pitää odottaa ennen uutta yritystä. Eli tammikuulle menee, poistakaa siis listasta :)
Jos mä vaikka saisin tammikuussa plussan synttärilahjaksi? ;)
Jään silti tänne hengailemaan teidän kans ja puhaltelemaan plussia!!!
Ja kiitos vielä ihanat tuesta ja tsempeistä! <3

Ainii, ostin ittelleni joululahjaksi sitä vichyn dermablend meikkivoidetta. Hitto tää on hyvää! :)

Kiivi, mun on pakko tunnustaa etten nähnyt kuin vilauksen viivanpaikasta joka hävis kun zoomasin kuvaa... mut eipä aina mitään välttämättä näkyiskään ennen kuin kuukautisten ollessa myöhässä.

mariska, entä jos se testi oikeesti oli viallinen, kun oot kuitenkin ihan plussatikkuja saanut? verikokeeseen mars!

mimi, nyt pääset toipumaan kunnolla, tammikuussa puhallellaan sulle semmoiset plussat että menee tukka putkelle! :Heartred

Mariska toivon todella että digi on vain ollut viallinen! Tsemppiä ja Komppaan muita Verikokeisiin vaan! :)

Kiivin testissä näin Puhelimella ainakin viivan paikkaa, mutta väristä en osaa sanoa. Toivotaan että siellä joku olisi ja viiva vahvistuisi! ♡
Ei Kiivikään voi olla aina positiivinen, Kiivi on aito♡

Mimille vielä tsemppi puhallus! :)

Ovis testi näytti tänään haaleampaa viivaa kuin eilen. oikein hailua haamua. Joten varmaan on niin kuin epäilin että ovis jo ollut vkl tai Viim. Maanantaina. Nyt sitten jännäilemään. :)

kun tietäis kierron pituuden niin vois laskea niitä raskausviikkoja. kun näköjään toi 28-30 päivän kierto saattaa olla historiaa, edelliset 35 ja 37 päivää... pitkällä kaavalla viikkoja 1+4 ja lyhyellä 2+2 :P

Hei onko kukaan kuulenut tuutikki90sta mitään! :o en ole huomannut että olisi kirjoitellut pitkään aikaan mihinkään!

Takaisin