Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
tein testin heti aamulla ja ihan puhdas nega. nyt mennään siis kp 35/29-30 eikä menkkoja ole näkynyt. En laske tuota yhden päivän vuotoa menkoiksi. Mies meinaa että ootan viikon ja teen uuden testin, jos sitte vielä nega niin pitää vissiin uskoa että ei olla raskaana.

Mua alkaa jo hieman huolestuttamaan :(

Mimi, ihana kuulla, että kaavinta on jo ohi. Nyt pääsee vihdoin toipuminen alkamaan. Mulla ainakin myös henkinen toipuminen lähti paremmin käyntiin, kun fyysisesti oli kunnossa. Mulla tyhjennettiin imulla ja sen jälkeen vuotoa kesti 5 päivää eikä ollut mitenkään runsasta. Kipuja ei ollut ollenkaan toimenpiteen jälkeen enää. Seuraava kierto oli ihan normaalin mittainen.

Mimmu joo, mulle tehtiin tyhjennys imulla päivystyspolilla, niin että olin hereillä. Sain itse valita kyseisen toimenpiteen ja nukutuksessa tehtävän kaavinnan väliltä. Mun kipukynnys on melko korkea, joten uskalsin valita imun, kun lääkäri kuitenkin sanoi, että voidaan lopettaa heti, jos siltä tuntuu ja varataan sitten kaavintaan aika. Kuitenkin raskausmateriaalia ei ollut enää kovin paljon kohdussa jäljellä ja imutyhjennys lääkärin mukaan kuitenkin kohdulle hellävaraisempi. Puudutteista ja kipulääkkeistä huolimatta toimenpide oli hetkittäin kivulias, mutta kipua kesti kerrallaan aina vain sen muutaman sekunnin, kun imu oli päällä. Toimenpiteen jälkeen olin kuitenkin helpottunut, koska se onnistui hyvin ja eniten helpotti se, että kohtu oli vihdoin tyhjä, kun vuoto oli jatkunut niin pitkään. Mulle tehtiin toi tyhjennys 4 viikkoa lääkkeellisen hoidon jälkeen, kun vuoto oli alkanut uudelleen ja raskaustesti oli edelleen positiivinen.

PikkuMinskillä
ihania pieniä tossuja siellä pitkä rivi!

Catsie, toivottavasti tilanne raukeaa jotenkin. Tikutitko ovista? Olisko ne yhden päivän menkat voineetkin olla kiinnittymisvuoto, jos ovis on ollut vasta myöhemmin kierron aikana?

Koiran kanssa käyty aamusta eläinlääkärissä näyttämässä suuta. Sain eilen aivan järkyttävän paniikin, kun koiran hampaita pestessä ikenet näytti jotenkin omituisen keltaisilta ja kun koiralla pikkuisen suussa on hammaskiveä, niin pelkäsin koko suun tulehtuneen ja hampaiden mädäntyvän suuhun ja ties mitä. Uni ei oikein tullut, kun ahdisti niin hirveästi. Keskenmenon jälkeen menettämisen pelosta on tullut niin todellinen ja se nousee herkästi mieleen. Pelkään ihan hirveästi, että miehelle, noille meidän koirille tai jollekin muulle läheiselle tapahtuu jotakin pahaa tai menetän jonkun heistä. Tänään hävetti lekurissa, kun ilmeisesti vain valo käynyt eilen illalla suuhun niin, että ikenet näytti jotenkin kumman keltaisilta. Pikkuisen suu siis ihan terve vähäistä hammaskiveä lukuun ottamatta. Se mennään poistamaan vuoden vaihteen tienoilla. Kuitenkin hävetyksestä huolimatta olen tyytyväinen, että mentiin ja hammaslääkäri tarkisti suun kunnon. Täytyy myös myöntää, että eilisen hädän ja ahdistuksen keskellä tämä vauvakuume tuntui aivan naurettavan pieneltä asialta ja kävin kauppaa kohtalon kanssa, etten tarvitse tai halua plussaa tästä kierrosta, kunhan vaan toi pieni karvainen rakas on kunnossa.

mimi pikaista toipumista kaavinnasta.

harmony inshaAllah perhe paranee pian, toi valvominen on niin raskasta mä tiedän erittäin hyvin.

diku täällä yhtenä kappaleena edelleen, toivon että neiti päättäs tulla sit maailmaa vaikka 6.12 inshaAllah. mikäs siellä vointi?

on: täällä 37+6 minun laskujen mukaan. tässä kuivattelen hiuksia ku kävin pesulla ja sit varmaa vois sen jälkee siivota tai mennä kuokkimaa pihalle heiniä pois. hyttyset viettää päivät piilossa siellä ja illalla yrittävät päästä meille aterioimaan. tai sti vastaavast yksinkertasest yritän rentoutua vaan ku ukko otti esikon mukaa rannalle tänään ku opettajat 2 päivää lakossa keskellä koeviikkoa. väsyttää kiitettäväst ja toivon että alkas kroppa mahollisimman pian erittää kunnolla oksitosiinia että sais niitä suppareita. no inshaAllah paikat ois valmiit perjantaina ku sykeseuranta ja lääkärin kans juttelutuokio. 6.12 ois erinomanen päivä neidille syntyä inshaAllah... harmi vaan etten pääs näkemää sit tuntematonta sotilasta ku se on mulla perinne itsenäisyyspäivänä mut täällä asuessani en ol kertaakaa saanu katottua sitä netistä, sitä alkuperästä edvin laineen tuntematonta sotilasta meinaan, oon katton sen niin kauan ku muistan mut tässä maassa en ol onnistun....

Mimi, kiva kuulla, että kaikki meni hyvin. Se höntti olokin varmaan helpottaa jo muutamassa tunnissa. Mä uskon, että sulla etenee nyt kropan toipuminen hyvää vauhtia. Pitääkö sun mennä vielä hcg mittaukseen?

Mulla on nyt pari päivää tullut tosi mustaa tuhrua :eek: Tiedän, että on ihan normaalia mutta silti aika inhottavaa. Olis kiva päästä jo eroon koko vuodosta. Ei mekään muuten mitään ehkäisyä meinata käyttää mutta ton kaavinnan, seksikiellon ja vuodon takia varmaan joudutaan odottelemaan ne ekat menkat.

Starling sä oot kyllä kova mimmi :) Mulla tehtiin 10 vuotta sitten kohdunkaulan luuppihoito paikallispuudutuksella ja se oli kyllä ihan äly inhottavaa. Ja haju ihan kaamea :eek: Oon jo siksikin tosi onnellinen, että mut nyt kärrättiin leikkaussaliin ja otettiin taju pois.

Gatusalla on jo hyvät viikot. Jospa se neiti sieltä kohta malttaisi jo tulla.

Pitää vissii sit sillon 18.12 mennä vielä verikokeisiin. Pitää kysellä vähän enemmän kun lääkäri tai joku tulis käymään :)

mimmu sopii toivoa...inshaAllah lauantaina ois neiti sylissä vihdoin...jos paikat on valmiit perjantaina ni saavat kyllä tehä jotai jo, mä en jaksa unettomuutta, suppareita jotka tulee millo huvittaa aiheuttaen hengitysvaikeuksia... ois ihana saada pikkunen vihdoin syliin ja päästä alotteleen sitä vauva-arkea...

starling> tikutin kyllä mutten saanut mitään kunnon vahvaa ovisviivaa kun vasta töiden jälkeen noin 16-17 välillä tikutin Mutta puuhailtiin kyllä useamman kerran tästä kierrosta kuin mitä normaalisti.

Catsie, jos sulla ei ole varmuutta oviksen ajankohdasta, niin ehkä sit tosiaan siellä joku pieni papunen oiskin voinut vasta hiljattain tarrata kiinni!

Mimmu, en mä nyt tiiä, olenko niin kova mimmi.

Gatusalla ei toivottavasti enää ole pitkä odotus, kun nyytti on sylissä!

Mimi, hyvä että se on nyt ohi. Lepoa ja toipumista :Heartred onhan ne aika kovia myrkkyjä ne nukutusaineet, ei ihme että on vähän höntti olo.

Gatusalle tsemppiä viimeisiin hetkiin yhtenä kappaleena :) Ihanaa seurata täällä miten kaikki etenee.

Olisi muillekin kaikkea kirjoitettavana, mutta olen armottoman väsynyt enkä saa nyt muuta toivotettua kuin että kaikille yhteinen rutistus joulukuun kunniaksi. :smiley-angelic003

Omaa napaa sen verran, että kp18 ja väsyttää tosiaan niin että hyvä kun jaksoin paistaa eilen kaksi joulutorttua miehelle ja mulle iltapalaksi. Rinnat ovat kipeytyneet, mutta en lähde tässä mitään raskausoireita jäljittämään. Väsymyksen taustalla voi toki olla kaksi edellistä työviikonloppua, molemmat pe-su ilman taukoja paahdoin eikä vapaapäiviä ole ehtinyt viettämään kuin eilisen. Onneksi ensi viikonloppu on pidennetty neljän päivän vapaa.

Mulla olisi 5 sivua luettavaa mutta itsekkäästi kirjoitan nyt ekaksi. Pieni gallup: luottaisitko pregcheckin tulokseen minkä olet saanut testiajan sisällä rehellisesti vai yli testiajan tulokseen? Hmm. Päätin kuluttaa toisen pc testin koska mulle määrättiin tänään tulehduskipulääkkeet 2vko kuuri + särkylääke. Oon käynyt jo kolmesti aiemmin pissalla mutta luulisi virtsan voimakkuuden riittävän. Dpo 10 tai 11 omien laskujen mukaan. Mielipiteitä? :) ja siis mun kuva on otettu 1min kastamisesta. Niinkuin neuvotaan.

Liitteet

• 20141202_114737.jpg
    20141202_114737.jpg
    343.2 KB · Katsottu: 186
Muokattu viimeksi:
Voi Mimi.!!! Toivottavasti kaikki nyt ohi ja "toipuminen" voi alkaa.

Gatusalle tsemppia viime hetkiin.

Kiivi: tuossa kulmassa en tabletilla nae mitaan :/ mut sit ma oon eri huono nakee mitaa ellei oo kunnon viivat jotka ei jata arvailujen varaan ;)

En muista kelle muulle piti kommentoida...

Taalla tylsa vaihe, kp4, menossa eli ei mitaa...

Kiva kuulla mimi että kaikki meni hyvin!

On. Joko mulla alkaa menkat 5 päivää liian aikasin tai sit on jotain muuta vuotoa. Ja siis mun menkathan alkaa yleensä melkein sekunnilleen samaan aikaan. Tosin pikku menkkajomot on. Ottaa vaan päähän oli se sitten menkat tai raskaus niin olin just varannut verikokeet ens viikolle että saadaan lapsettomuushoitoja eteenpäin! Perkele! Ja kun pitää mennä klo 8-10 niin en pysty enää vaihtamaan kun ei saa aikoja/töistä vapaata.
Anteeks vuodatus mutta ottaa pannuun :mad:

Kiivi; Tuosta kulmasta en osaa sanoa,oon täällä kaula mutkalla :oops:
Gatusa: Mukava kuulla et olet "paketissa" ja kunnossa. :)
Mimi; Hyvä että kaikki meni hyvin ja nyt toipuminen kohisten käyntiin :Heartred

Kiivi, mä yritin tihrustaa sekä koneelta, että kännystä mutta puusilmä oon. Mä en nää ikinä missään mitään, joten ei kannata mun horinoita kuunnella ;)

Voi hitsi mun kuvakulmia :D Ihana MarinaMelina kiva kuulla sinusta. Kiitoksia kannustuksesta :) ilahdutti sinun kommenttisi <3

Teille muille: ei haittaa mitään vaikka ette näe mitään. Mä näen jotain mutta viime kierrossa olin näkeväni taas joten odotan menkkoja jotta päästään takaisin yrittämään :) Optimistinen olen. Ärsyttää vaan jo ajatella sitä vuotoa. Missä meidän viivalasipäät on? :)

Mimi nyt vasta luin sun kaavinnasta. Olet todellinen voittaja. Toivottavasti teillä etenee hyvin yrittäminen kun sinne asti pääsette. Voimia, olet kyllä urhea <3

Gatusa <3

Muokattu viimeksi:
Takaisin