Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kiivinen mä nään vaaleanpunaista! Jee! Onnea, viivalle paljon vahvistumista! Aamulla uus tikku!

Aeria ja kumppanit, ajattelin tehdä vasta ylihuomenna :eek: oonko ihan pahis :) kiitos kaikille, vaikka mä olisinkin 200% ei raskaana niin ootte silti kaikki niin ihanan positiivista ja hengessä mukana kun jollain on tämmöinen koitos. <3

Lisään vielä pari kuvaa. Molemmat otettu testi ajan jälkeen. Olkaa hyvä. 20141202_120815.jpg 2014-12-02 13.12.46.png

Muokattu viimeksi:
Kiitos Minski <3 ekaa kertaa mittasin lämmön muun kuin kuumeen takia ja tulos: 36,9 :) jotenkin korkealla mutta toisaalta onhan lämpö ennen menkkoja muutenkin hiukan koholla. Lukuisia oireita ainakin löytyy :'DDD Voi sentään. Oon yökkäillyt joka aamu viikon ajan hampaita harjatessa ja maistanut raudan viikonloppuna ja tänään aamulla. Niin outoa että haluan jo että joko menkat alkaa tai plussaan niin että tutisee.

Hei vaan

Tulin vaan kertomaan että taidan kuulua edelleen tälle puolelle :sad001

Pc:t näyttää edelleen plussaa, mutta digi tuhos tänään haaveet ja näytti ei raskaana :smiley-angry017
Mä en nyt jaksanut kirjoittaa muuta, anteeksi.
Tuntuu että tää pahaolo hukuttaa mut kokonaan! Päässä soi vaan miksi , mikä mussa on vikana!
Anteeksi vaan kaikille että avauduin.

Kiivi: tämä puusilmä toisaalta näkee haamulaista mut en osaa sanoa onko hyvän mielikuvituksen tuotetta vai ei :)

Mariska <3 voisko olla niin jottei digiin riitä hcg määrä vielä?

Mariska sinä olet kyllä raskaana <3 digitaalinen on tyhmä ei siihen kannata luottaa sokeasti. Teet uudestaan ylihuomenna jos raha tilanne antaa myöden. Itse kyllä luottaisin sun tilanteessa aiempaan plussaan ;) voimia uskon että tuntuu pahalta toi tulos. Ja kiitos <3

Diku <3 olis jo aikakin mutta ei tuo vielä mikään plussa tulos ole. Hihkun silti koska pregcheck ja mun ekassa kuvassa olen näkeväni jotain juuri oikeassa kohdassa.

Kiitos muutkin. Kiitos jos jotain tosiaan näette :) :D itse en näe mitään noissa testiajan ulkopuolella otetuista.

Emmä tiedä... Eilen pc:llä kunnon plussa ja nyt digillä toi, luulis nyt et se olis edes pienempiä viikkoja näyttänyt :(
Mut nyt masentaa kyllä kovasti.

Mua kans turhauttaa tää pa**a taas. En tiedä nyt sitten onko nää menkat vai mitä.

Mariska saako kuvaa siitä eilisestä testistä? Kannattaa soittaa ja pyytää että otettais labranäytteet tk:ssa?

Hei kuka sitä joskus puhui täällä että pitäis puhua raskausviikoista ei kp:stä ja dpo:stä? :D

Pepe: en muista kuka sitä joskus puhu mut mähän järkeilin viime kierrossa niin ja tärppäs (toki meni kesken mut kuitenkin) eli kai sillä jotain vaikutusta vois olla siihen että ajattelis positiivisemmin :D

Toki siis, tää kierto menee valmiiks jo ihan susille jollei toi miehen selkä nyt parane huomiseen mennessä xD

Takaisin