Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä luulen, että mun ovis on kyllä mennyt jo, tänään ei tietoakaan limoista, vain tasasta pientä jomottelua muniksissa ja alaselässä. Mies kysyi tänään ekan kerran sen kysymyksen, jonka on kysynyt aina, kun on yritetty; "onko sulla sellanen olo, että se olis siellä?" :D Eli kahden lapsen isänä se ei edelleenkään tajua miten tää homma toimii :P

KIIVILINTU: Juu ei Se kyllä viivanpaikka ole, sanon minä! Viivanpaikka kun on Se VALKOINEN viiva (kuivassa tikussa) tai HARMAHTAVA viiva (märässä tikussa) ...hahahahhaaa, nyt kyllä tytöt tuli härski mielikuva, hahaha, "harmahtava viiva märässä tikussa.." ..hmp, antakaa taas anteeksi mun ääliömäinen huumori :)
Mutta kiivin viiva oli kyllä ihan viivanpaikkaan tullutta vaaleanpunaista väriä = haalea plussa :) :) :)

Mimmu, todellakin otan sut mukaan plussanneisiin! Ja kaikki muutkin :Heartred

Mä tossa pohdiskelin että jos yhdet menkat pitää odottaa ja mulla ei oo mitään ehkäisyä, eikä kortsu tunnu kivalta, niin onko se ihan kamalan vakavaa jos se vahinko sattuis sit käymään? Ku eikai tässä nýt pahimillaan 6viikon selibaattia pysty pitämään.. :grin
Ei siis tietenkään mitään tehtäis hedelmällisiin aikoihin, mutta mitä jos.. :eek:

mitäs mitäs kiivi plussas ihanaa!!!! onnea tuhannesti, mashaAllah, tonnikaupalla tarrasukkia, bodyja, potkareita yms. viivalle vahvistumista :)

kiitos kaikille yhteisesti tsempistä. :)

plussatuulia kaikille :)

mimi jos olit kaavinnassa ni jälkivuoto ei pitäs kestää kauaa yleensä, mulla kaavinnan jälkee aikoinaa kesti muutamia päiviä vaan ei viikkoja. lääkkeellisen seurauksena voi kestää viikkoja.

Kiivilintu oon kyllä etsiskelly tuutikkia sieltäkin muttei kuulu. Täytynee käydä sielläkin huhuilee :( kunhan kaikki olisi vaan kunnossa siellä!

Heissan! Täällä on taas niin paljon tapahtunut, hyvää ja huonoa. Tsemppiä teille joita murhe on kohdannut ja onnea teille jotka on saaneet jotain odotettua ja toivottua, asiassa kuin asiassa.

Mulle itselleni kuuluu sitä että huomenna on ar-ultra enkä sinne oo kovin toiveikkaana menossa. Lähinnä kauhistuttaa mennä,pelkään että siellä sanotaan ettei löydy ultrassa mitään elävää... varmaan tää ajatus on ihan normaali alkuraskaudessa mutta... inhottavaa. Ylihuomenna on neuvola, mietin jo että mitä mä sen kanssa sit teen jos kohdussa ei oo eloa... Huikeen positiiviset pohdiskelut näin illan jatkoksi.
Viimeks taisin kirjoitella kun olin retkahtanu polttaan pari. No sen jälkeen en ole enää polttanut yhden yhtä, ja nyt viikkoon en oo käyttänyt edes mitään korvaushoitoa. :)

Jennyy mukava kuulla sinustakin. Tsemppiä huomiseen ultraan! Eiköhän kaikki varmasti ole hyvin ja näät pienen papusen ja toivottavasti sykkeen, joko viikot on niin että syke tod.näk. löytyy? :) hieno homma toi tupakoimattomuus! Sulla on maailman tärkein pikku motivaattori. ♡

Nakaro toivottavasti tuutikilla vain netti taukoa ihan muista syistä, ja huoli ois turha. :)

Mimi tuntuu olevan niin eri ohjeet eri paikkakunnilla tuon tauon ja menkkojen odottelun suhteen, että tuskin se maailmaa kaataa vaikka "vahinko" kävisi. Mä uskon kans tuohon et oma kroppa ja luonto hoitaa. :)

Kiivilintu. Ihanaa elämässä oivaltamista, sitähän se elämä on. Ei nämä ole pieniä asioita, ajatella. Me ollaan tuomassa tänne uutta sukupolvea jonka pitäisi viedä tätä maailmaan eteenpäin ja vieläpä kunnialla ja maata kunnioittaen, sanoisin ettei mikään helpoimmasta päästä oleva homma :) Oot hieno tsemppari ja selkeästi auttajatyyppi, sekin vaatii veronsa enkä millään halua pelotella tai muutakaan mutta harmi vain auttajat ovat kokeneet ja tulevat kokemaan paljon, eikä aina niitä miellyttävimpiä asioita, sieltä se auttaminen lähtee, kokemuksesta ja ymmärryksestä koska itse on myös kokenut paljon :Heartred:Heartred:Heartred Siksi varmaan mieleesi hyppii asioita, mutta minä sanoisin myös niin että ne voivat olla menneidenkin elämien kokemuksia mitä pelkäät nyt, ne vain nyt heijastuvat koska aihe on ajankohtainen :wink
Nyt tukin turpaseni ja menen, mutta kiiville niin paljon halauksia, kaikki menee juuri niinkuin pitää :Heartred:Heartred:Heartred

On siinä haalea viiva Kiivilintu :) ja nyt vaan kaikki peukut ja varpaat pystyyn että vahvistuu!
Mariska se digi voi olla rikkinäinen, mulla on ollut cb digi viallinen.

mimi onneksi nyt kaikki ulkona ja pääset kunnolla toipumaan.

Ja muille tsempit jännäpäiviin ja pahoittelut niille keillä se punainen paholainen tulikin vaikka sitä on käsketty pois jäädä. Ja Gatusalle kanssa tsemppiä viimeisiin päiviin, kyllä sieltä pieni kohta tulee mutta odottavan aika on tooosi pitkä, muistan. Eikö Areena muuten näy siellä? Sieltähän Tuntemattoman vois nähdä.

On: Vatsaa juilii ja muitakin vaivoja pukkaa, että kohta alkanee kuukautiset. Ja hermot menee että sekin olis varma merkki. Vaan en oikeen odota alkavaks ennen sunnuntaita. Onko jolloin muilla pms-oireita ja kuinka monta päiväö ennen kuukautisia?

Sabetti, nyt on rv 7+3 niin voihan se syke näkyä jos viikot on lähellekään oikein :) katotaan kuinka käy. Hitto kun se ultra on vasta illalla, piinaavat työtunnit ennen sitä :o

Hyvin voi näkyä syke 7+3 mutta ei kannata huolestua ellei itsellä näkyi rv 6 jo kun halusin että katsotaan onko raskaus kohdunsisäinen eikä ulkoinen olin valmistautunut ettei sykettä näy mutta kokenut ultraaja löysi sen noin alkuraskaudessa jo päivä 2 voi tehdä ison eron kehitys on niin hurjavauhtista :)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Voi härreguud ootte ihania. Kiitos kaikille. Etsijä oot sä vaan niin mieletön jälleen kerran :) ymmärrän sanomasi, toivon myös että kaikki menisi hyvin ja jos ei nyt, niin ainakin ihan pian pääsisin odottamaan <3 kiitos.

Kiitos kaikille muillekin ja Gatusa kääk emmä tiiä onko mulla mitään plussaa edes, aika onneton se tän päivän tulos suoraansanoen. En raaskiki tehdä vielä huomenna toista koska se on sit viimeinen ellen osta lisää.

Nyt nukkumaan, aikainen herätys meikäläisellä. Ja mun iloksi, noita tulehduskipulääkkeitä voi syödä raskauden 1 ja 2 aikana hahah :D kun olisinkin.

mimi. jeah mitäpä jos ;) kortsu on tosi epämukava, olen samaa mieltä. Jospa olette ilman ehkäisyä ja katsotte miten käy. Toki tilanteen mukaan, teette niin kuin parhaaksi näette <3

Menin sitten muokkaamaan tämmöstä ja pakkohan se on jakaa. Kuvalle ei ole tehty mitään muuta kuin muokattu käänteiset värit ja tein rinkulan siihen kohtaan missä itse näen väriä. Huoh i know. Ps mulla on näköjään kirjoitus ripuli. Heti kun säädin puhelimen näytön kirkkauden täysille niin näin kaikissa kuvissa hailuran eli taisin saada viivalasit päähän :P

Liitteet

• 2014-12-02 22.33.06.png
    2014-12-02 22.33.06.png
    140.4 KB · Katsottu: 193
Voi ku kiva alkaa nukkumaan ukon varpaat melkein suussa. Toivottavasti mulla olis levoton yö ja ukko sais tuntee millasta on nukkua jalka kurkussa! Äääh! Miten hitossa mä saan tuosta tehtyä ihanan miehen....

Kiivi kyl siinä kaks viivaa on:) ja just meinasin kirjoittaa et muokkaa väreillä kuvaa:wink Onnea paljon.:)
Mariska tee aamul uusi testi, ei voi testit näyttää + jos ei ole raskaana

Takaisin