Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä menin naistenpolin päivystykseen kun luulin että kohtutulehdusta pukkas päälle, alamahaa poltteli ja särki ja se kipu säteili reisiin :/ sit ultrattiin ja raskausmateriaalia oli vielä..
Ei edes supistele, taitaa kaavinta kutsua :(

:Heartpink:Heartpink:Heartpink Voi voi voi voi mimi. perhana sentään kun harmittaa sun puolesta :Heartpink:Heartpink:Heartpink
Gatusa aivan niin, jospa se ukko nyt vaan käyttäytyis kohteliaasti ja hierois rakkaudella, teiän ihanuus kyllä syntyy pian :angel13
Kiitos muuten kun olen saanut tukea täältä ja kiitos, kun olen saanut avautua mun selkäkivuista ja kaikesta :angel8On tämä vaan niin loisto paikka. Huomasin myös että joka toinen viestihän on melkein minulta, noh ettepä tuu mua yhtä paljon näkemään täällä seuraavina päivinä kuin tänään. Hieman poikkeavampi päivä ollut tänään kun jäin kotiin murjottamaan. Ainakin sain siivottua ja tehtyä ruokaa :oops:
Hyvää yötä maailma, rauhaa ja rakkautta koko maailmalle :angel11

Tsemppi haleja kovasti yöhön ja huomiseen! Varmasti rankkaa. Onneksi Täälläkin monella niin hyvät kokemukset kaavinnastakin. Kumpa kaikki menisi hyvin. ♡

Voi itku Mimi :( Mulle kaavinta ei ollut toimenpiteenä ollenkaan paha kokemus ja toivon, että jos siihen joudut niin pääset yhtä helpolla. Hurjasti tsemppiä ja toivottavasti kaikki menee hyvin. Tuu kertoon kuulumisia, kun kerkiät.

myy joo niin käy aina :D kai sillä on paineita tai jotain mutta taisin saada lupauksen että ens kuussa kp10 lähtien alkaa rattaat pyörimään ja peitot heilumaan. se olisi jo 3 clomi kierto sitten. :) tosin eipä asia siinä kohtaa naurata mutta jälkeenpäin joo vähän....
Aika hyvä lupaus :wink Peukut ja varpaat pystyssä ja sitten plussaa :Heartred

Tein kans päätöksen, et peitto saa heilua useammin kuin normaalisti seuraavat kaksi viikkoa. En ole päättänyt tikutanko ovista lainkaan tässä kierrossa, tekee turhaa stressiä. Mut taas, jos kierto menee samanlailla, kuin ensimmäinen clomikierto (ovis myöhässä, menkat myöhässä), niin ei ole mitään hajua koska pitäis tädin tulla ja koska testata.
Mulla on haittapuolensa se, että joudun reuman takia syömään lääkkeitä (myös unilääkkeitä) ja siksi haluan tietää mahd. nopeesti, jos raskautuminen on tapahtunut, niin tietää jättää lääkkeet pois.

Myy82: meillä ukolle en oo saanu puhua pitkään aikaan enää oviksista sun muista. Eilenki sille marisin että vaikka se on kotona ni oon silti yksin ku mistään mieltäpainavista en saa puhuu ja siks kiukuttaa. Ukko vaan jankuttaa kuinka en oo normaali ja kuinka mun päässä on jotai vikaa ku kilahtelen ja viimeks rakastuin ukkoon uudelleen (kun oli hyvä fiilis kaikin puolin). No... saapi oottaa kun clomit tänään aloitan että se on ihan hukassa mun kans enkä voi syyttää menkkoja ees :) itseppähän on eukkonsa valinnut niin (Kärsi ja vapise mies!!!!) Syytön mä siihen olen että oon tällainen hermoheikko ja ukko tuollainen kun on! Mutta ei silti musta ole oikein että sitten kuitenki sanoo että saan puhua mutta kun on saanut mainittua mun vioista mulle ni painelee nukkumaan eikä puhu mitään eikä kuuntele!

Kavereista oli puhetta. Mul on paikkakunnalla jossa asun ni 1 kaveri. 2 on kauempana joista toista pyrin näkemään väh. 1x vuodessa mutta soitellaan jonkun verran ku keretään. Kaikki nää kaverit on sellasia että juttu jatkuu siitä mihin jäi edellisellä kerralla! No tän lähimmän kaverin kanssa ollaa joskus ihan hiljaa ja tuijotellaan ku niin paljon yleensä puhutaan ettei enää juttua riitä. Sit mä oon sellanen sivusta kuuntelija. En oikeen osaa olla sellasessa porukassa luonnollisesti. Erakko ujo.... Tunnen ulkopuoliseksi itseni jos siinä on monta puheliasta eukkoo helisemässä... no olen sujuva kuuntelija...

Aloitanko clomit nyt päivällä vai vasta illalla? :)

Ompa kurja tilanne :sad001 Mut kyllä tuo "itseppähän on eukkonsa valinnut niin (kärsi ja vapise mies!!!)" lausahdus oli hauska :laughing002 Tsemppiä miehesi kanssa!

Sulla ja Lumella on siis clomit 1x pv? Mäkin varmaan ottaisin iltaisin, jos etova olo, itkuherkkyys ja kuumataallot jäis yöhön. En tiedä jääkö, kun syön Clomia 2x päivässä.

Lucky, ollaan muuten molemmat erakko ujoja.... Ja ulkopuoliseksi tunnen myös itseni jos monta suulasta leidiä on tilassa. Sujuva kuuntelija myös....

Muokattu viimeksi:
Ootte täällä kirjoitelleet hyvinkin ahkerasti. Koitan saada teidät taas torstaina kiinni. Rankka työrupeama alkoi eilen. Lueskelen tauoilla teidän kuulumisia.
Isot tsempin kaikille ja plussatuulia!!!:talk017

Kello on kuus ja tunnin päästä pitäs olla osastolla ja mä en jaksa nousta.
Viimeyönä tuli pari hyytymää(?) pitää toivoo että ne oli ne tarvittavat :) Meni mahakin ihan sekasin niistä cytoista :/

Tulin lähettämään mimille paljon tsemppiä tähän päivään :Heartred toivottavasti saat tänään asian päätökseen!

Mimille tsemppiä <3 mä todella toivon että nyt tää riittäis jo sun kohdalla! Toivottavasti kaikki menee hyvin siellä.

Kiitos aukkarikokemuksista. Eli kannattaa mitä ilmeisemmin olla vapaapäivänä ja mies mukana. Jännittää jo nyt vaikka en edes tiedä koska aion mennä..

Mimille tsemppiä myös täältä.

On hankala olla rentona ja stressaamatta yrityksestä, kun kierron eri vaiheet on niin selkeät. Tänään tuli jo semmoset limat, että ovis on kyllä oven takana.

Dikulle valtavasti vauvaliimaa ja jarrusukkia ja varovaiset onnittelut!!

Mimi tsemppiä kaavintaan!!

mimi tsemppiä ja voimapuhallus puuuuuuuuuh ♡ :)

oon taas ihan sekasin mitä piti sanoa ja kenelle :D ootte ihania naiset ja kaikille nyt rutkasti onnea matkaan ♡

omaa napaa on vaan sen verran että en ole edes miettinyt mitään raskautumiseen liittyvää ja tänään Taitaa olla jo kp20 :)

oon värkänny tätä kepparia kummitytölle lahjaksi ja enää keppi puuttuu :) vie ajatukset hyvin muualle ;)

nii ja piti sanoa ne mini converset on ihanat :")

Liitteet

• 1417506471627.jpg
    1417506471627.jpg
    45.2 KB · Katsottu: 137
Muokattu viimeksi:
Diku ihanaa plusasitko sä vai.....yritin kovasti metsästää sun plussatxt, mut en löytönyt. Mut SIIIIIIIS aivan mahtavaa saada sut takas plussaneisiin! Nyt sit miljoona kiloa vauvaliimaa! Mahtavaa!!!
Mimi tsemppiä sulle. Toiv kaikki tullut yön aikana ulos ja ei tarttis kaavintaa!
Älkää ihmetelkö jos kirj.virheitä. Mä viimex nukuin edes pari h putkeen varmaan 10 pvä sit.Pojilla ja miehellä ollut sellainen flunssa et huh huh! Mä oon ihan sippi yövalvomisist! :(

Takaisin