Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Voi voi voi voi mimi. perhana sentään kun harmittaa sun puolesta 

On tämä vaan niin loisto paikka. Huomasin myös että joka toinen viestihän on melkein minulta, noh ettepä tuu mua yhtä paljon näkemään täällä seuraavina päivinä kuin tänään. Hieman poikkeavampi päivä ollut tänään kun jäin kotiin murjottamaan. Ainakin sain siivottua ja tehtyä ruokaa 
Aika hyvä lupausmyy joo niin käy aina :D kai sillä on paineita tai jotain mutta taisin saada lupauksen että ens kuussa kp10 lähtien alkaa rattaat pyörimään ja peitot heilumaan. se olisi jo 3 clomi kierto sitten. :) tosin eipä asia siinä kohtaa naurata mutta jälkeenpäin joo vähän....

Myy82: meillä ukolle en oo saanu puhua pitkään aikaan enää oviksista sun muista. Eilenki sille marisin että vaikka se on kotona ni oon silti yksin ku mistään mieltäpainavista en saa puhuu ja siks kiukuttaa. Ukko vaan jankuttaa kuinka en oo normaali ja kuinka mun päässä on jotai vikaa ku kilahtelen ja viimeks rakastuin ukkoon uudelleen (kun oli hyvä fiilis kaikin puolin). No... saapi oottaa kun clomit tänään aloitan että se on ihan hukassa mun kans enkä voi syyttää menkkoja ees :) itseppähän on eukkonsa valinnut niin (Kärsi ja vapise mies!!!!) Syytön mä siihen olen että oon tällainen hermoheikko ja ukko tuollainen kun on! Mutta ei silti musta ole oikein että sitten kuitenki sanoo että saan puhua mutta kun on saanut mainittua mun vioista mulle ni painelee nukkumaan eikä puhu mitään eikä kuuntele!
Kavereista oli puhetta. Mul on paikkakunnalla jossa asun ni 1 kaveri. 2 on kauempana joista toista pyrin näkemään väh. 1x vuodessa mutta soitellaan jonkun verran ku keretään. Kaikki nää kaverit on sellasia että juttu jatkuu siitä mihin jäi edellisellä kerralla! No tän lähimmän kaverin kanssa ollaa joskus ihan hiljaa ja tuijotellaan ku niin paljon yleensä puhutaan ettei enää juttua riitä. Sit mä oon sellanen sivusta kuuntelija. En oikeen osaa olla sellasessa porukassa luonnollisesti. Erakko ujo.... Tunnen ulkopuoliseksi itseni jos siinä on monta puheliasta eukkoo helisemässä... no olen sujuva kuuntelija...
Aloitanko clomit nyt päivällä vai vasta illalla? :)
Tsemppiä miehesi kanssa!