Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kovaa keskustelua on ollut ystävien suhtautumisesta ja toisaalta omasta suhtautumisesta ystävien tilanteeseen. Keskusteluun en sen enempää osaa ota, mutta sanon sen, että minun sympatiat on teidän puolella, jotka ette saa kaipaamaanne tukea ystäviltänne syystä tai toisesta. Kuten moni muukin on sanonut, niin täällä on aina paikka ja tilaa puhua asiasta kuin asiasta ja tuetaan toisiamme.

Itsehän tarvitsen kohta jotain munasolunirrottamisvinkkejä. Ikävästi vihloo ja nipistelee vasenta munasarjaa niin, että kai sieltä on jotakin lähdössä matkalle. Lähtisi vain pian, kun tuntuu niin ärsyttävälle.

Oi Gatusalle tsemppirutistukset, voimaa ja siunausta synnytykseen! :Heartred

Larissa, tervetuloa takaisin! Muutin listaan siun testipäivän, mutta voisin kyllä heittää tuohon vielä päivitetyn listan.
Ja Kiivilinnulle piti vielä kirjoittaa, että voi miten toivonkaan juuri siulle plussaa :Heartred:smiley-bounce012:Heartred Toki teille kaikille muillekin, mutta kun Kiivi kirjoitat niin kauniisti ja kannustat muita. Olet ihana! :notworthy

Täällä menossa kp16 ja tehokkaasti olemme tänään puputtaneet menemään. Oviksista en tiedä kun mukamas tjottailen, mutta leikin että ovis voisi olla näillä näppäimillä :wink

Kiivilintu 5.12.
Orm Onnekas 6.12.
@sukki 7.12.
starling 12.12.
Larissa 12.12.
Sabetti 13.12.
Lume 13.12.
Titem 14.12.
Pikkukakkosen posti 15.12.
Mymmelisti 15.12.
Kettuli 15.12
pepeXXL 15.12.
Silv 17.12.
Jeilei 18.12.
Azalea 18.12.
Kyfi86 19.12.
'muurahainen' 20.12.
Johanna.. 21.12.
Toffee 21.12.
PikkuMinski 24.12.
Jellis 30.12.
DarkMimosa 31.12.

Mimi.?
Elli Etana?
Merink?
Pandakarhu?
Nuuhku?
Ratamo?
miemalia?
Soma?
lucky87 ?
Sannuinen ?
Aurinkoinen ?

( yht. 32)

Plussanneina jutuissa mukana: Gatusa, MadH91, Mju, Janeh, Vargynja, Feliddzi, lissufin, Mandah, Chipmunk86, Elya, Ttubu, Myyh, Tiarella, BlenQ, Satsa, naranja, marinamelina, Mustikka, Mara, Dawwe, Siija, Sandy, Käpynen, Etsijä, Mamia, Pötkylä, Sintti2014, Myssy, loora84, -Nennu- , Aida*, Brit, Mira83, Harmony, elaffy, Elli28, Nennahh, Freyja86,SuNWay, jennnyy, katapultti82,Tikku, diku (43)

Kiivilintu 5.12.
Pandakarhu 5.12
Orm Onnekas 6.12.
@sukki 7.12.
Anskunen 10.12
starling 12.12.
Larissa 12.12.
Sabetti 13.12.
Lume 13.12.
Titem 14.12.
Pikkukakkosen posti 15.12.
Mymmelisti 15.12.
Kettuli 15.12
pepeXXL 15.12.
Silv 17.12.
Jeilei 18.12.
Azalea 18.12.
Kyfi86 19.12.
'muurahainen' 20.12.
Johanna.. 21.12.
Toffee 21.12.
PikkuMinski 24.12.
Jellis 30.12.
DarkMimosa 31.12.

Mimi.?
Elli Etana?
Merink?
Nuuhku?
Ratamo?
miemalia?
Soma?
lucky87 ?
Sannuinen ?
Aurinkoinen ?

( yht. 34)

Plussanneina jutuissa mukana: Gatusa, MadH91, Mju, Janeh, Vargynja, Feliddzi, lissufin, Mandah, Chipmunk86, Elya, Ttubu, Myyh, Tiarella, BlenQ, Satsa, naranja, marinamelina, Mustikka, Mara, Dawwe, Siija, Sandy, Käpynen, Etsijä, Mamia, Pötkylä, Sintti2014, Myssy, loora84, -Nennu- , Aida*, Brit, Mira83, Harmony, elaffy, Elli28, Nennahh, Freyja86,SuNWay, jennnyy, katapultti82,Tikku, diku (43)

Muokattu viimeksi:
Kiivi kuulostaa hyvältä ;) täällä odotellaan tää viikko sun testaamista ja oireita!

Muoks. Ei voi olla epäilystäkään onko ovis nyt. Vasenpuoli vihloo tosi kovasti välillä ja sellaiset ovislimat että :D eikun nukkumaan ja hyödyntämään toistamiseen tänään. Tätä kiertoa ei päästetä ohi. Tällä hetkellä myös positiivinen tunne akupunktiosta. Hoitojen jälkeen vasenpuoli vihlonut ja nyt vahvistunut vihlonta.

Muokattu viimeksi:
Voi ihanaa, täällä eletään nyt niin jänniä hetkiä...

Gatusalle tsemppiä, veikkaan vahvasti että pikkuinen neitokainen on jo kovaa vauhtia tulossa tähän maailmaan, ellei oo jo tullu.... Ihanaa...

Kiivillä lupaavia oireita, peukkuja täällä pidän pystyssä! :)

Enää kolkyt sivua jäljessä :D pakko luovuttaa ja mennä nukkumaan. . Mutta mikä mahtava plussa aalto!! Plussia tippuu kuin plussapalloja :) Onnea plussanneille!!

Iso sydän mimille ja muille keskenmenon kokeneille! Itselläni km oli 2011, kaksi kuukautta myöhemmin raskauduin uudelleen ja kuopus syntyi 2012. Eikä siihen km:ään oikein löydä lohduttavia sanoja. Eikä virtuaalihalauskaan paljoa lämmitä mutta mielessä olette <3

On: ovistikkuihin pissitty mutta ei vielä plussaa. Viikonloppuna pupuiltu ahkerasti koska mies lähti tänään reissuun ja palaa keskiviikkona. Mutta eikös tyttösiittiöt ole kestävää sorttia vaikka ovis tapahtuisikin ennen keskiviikkoa ;)

Kiivi plussaa, ihan varmana! Olet niin sydämellinen ja ihana täällä, sen on pakko tuoda roppakaupalla hyvää karmaa :)

Ja Pepen akupunktiot tehneet taikojaan, saataiskohan sieltäkin parin viikon päästä hyviä uutisia... :)

Gatusalla jännät hetket, toivottavasti kaikki sujuu hyvin ja nopeasti niin saadaan pian hyvät uutiset!

Mimi, et ole voinut aiheuttaa keskenmenoa stressaamisella.

Kiivilinnun oireet kuulostavat lupaavalta. Toivon sulle niin plussaa!! Täällä koko illan mittainen etova olo dpo 6 ja eilen dpo 7 palelua, hurjaa väsymystä ja yht'äkkisiä itkukohtauksia. Oon myös kuvitellut hajujen käyneen nenään parina päivänä joissain tilanteissa. Mutta en innostu, kun yhtä hyvin kaikki voi johtua ihan vain lyhyistä yöunista. Tänä aamuna väsytti vielä 11 tunnin unienkin jälkeen, kun loppuviikosta parit lyhyeksi jääneet yöunet. Kiinnittymisvuotoa oli keskenmenneessä raskaudessa, tässä kierrossa ei ole toistaiseksi näkynyt, joten vahva fiilis, että ens viikonloppuna vuotaa taas. En viitsi odottaa mitään, etten pettyisi. Vaikka paskat, pettyy sitä kuitenkin.

Larissa, kiva kuulla sinusta!
Kaziskalle onnea plussasta ja tarrasukkia kovasti matkaan! Gatusalle myös onnea ja voimia matkaan!

Larissa kiva et tulit takaisin :)

Kiivilintu: mulla on peukut pystyssa ja ihan innolla odotan sun testipäivää!! (Ole sitte joulukuun ensinmäinen plussaaja ja laitat sitte hyvän kiertää) ;)

Joo onneks ei säästelty rakkautta vaikka vahingossa niitä vääriä testejä teinkin (eilen ei jaksanu) ;)
ImageUploadedByVau Foorumi1417382834.398952.jpg

Kai tässä jotain merkkejä et en jää ilman ovista? Luultavasti eilen olis tullu hyvät viivat. :)

Onnea Anskunen! Musta tuo kuulostaa oikein romanttiselta :D

Myös me mentiin ihan perhepiirissä naimisiin ja mä olin silloin 26 viikolla raskaana. Me päätettiin päivä sillain, että kun ollaan 13. pe tavattu niin mentiin myös 13. pe naimisiin, kun sattui hyvin heinäkuulle. Hassua on, että meidän poika on myös syntynyt 13. päivä.

Gatusalle onnea matkaan! :)

Aurinkoinen, mä myönnän heti eläväni tällä hetkellä omassa kuplassani ja se ei ole kiva kupla. Mä vaan luulen, että se kuuluu osaksi parantumusprosessia. Mä kyllä silti luulen, että niihin surullisiin asioihin tarttuminen on monelle myös huomattavasti vaikeampaa. Joku siitä täällä kirjoittikin jo aikaisemmin.

Kiivillä on kyllä mahtavat oireet :D

Niin ja Mimi. Mä kyllä pyytäisin ajan verikokeeseen hcg mittaukseen. Sen lasku on kuitenkin älyttömän tärkeää.

Nyt yön on pakko yrittää nukkua, kun nää yöt on edelleen aika katkonaisia.

Gatusalle tsemppiä synnytykseen.. Ihanaa pian sulla on ihana tuhisia siellä.. :Heartred

Kiivi. Kuulostaa lupaavalta.. :) PLUS,PLUS,PLUS.... :)

Myy82: meillä ukolle en oo saanu puhua pitkään aikaan enää oviksista sun muista. Eilenki sille marisin että vaikka se on kotona ni oon silti yksin ku mistään mieltäpainavista en saa puhuu ja siks kiukuttaa. Ukko vaan jankuttaa kuinka en oo normaali ja kuinka mun päässä on jotai vikaa ku kilahtelen ja viimeks rakastuin ukkoon uudelleen (kun oli hyvä fiilis kaikin puolin). No... saapi oottaa kun clomit tänään aloitan että se on ihan hukassa mun kans enkä voi syyttää menkkoja ees :) itseppähän on eukkonsa valinnut niin (Kärsi ja vapise mies!!!!) Syytön mä siihen olen että oon tällainen hermoheikko ja ukko tuollainen kun on! Mutta ei silti musta ole oikein että sitten kuitenki sanoo että saan puhua mutta kun on saanut mainittua mun vioista mulle ni painelee nukkumaan eikä puhu mitään eikä kuuntele!

Kavereista oli puhetta. Mul on paikkakunnalla jossa asun ni 1 kaveri. 2 on kauempana joista toista pyrin näkemään väh. 1x vuodessa mutta soitellaan jonkun verran ku keretään. Kaikki nää kaverit on sellasia että juttu jatkuu siitä mihin jäi edellisellä kerralla! No tän lähimmän kaverin kanssa ollaa joskus ihan hiljaa ja tuijotellaan ku niin paljon yleensä puhutaan ettei enää juttua riitä. Sit mä oon sellanen sivusta kuuntelija. En oikeen osaa olla sellasessa porukassa luonnollisesti. Erakko ujo.... Tunnen ulkopuoliseksi itseni jos siinä on monta puheliasta eukkoo helisemässä... no olen sujuva kuuntelija...

Aloitanko clomit nyt päivällä vai vasta illalla? :)

Mymmelisti mulla ei joka kierrossa oo ovista ollut. Mutta nyt on en tiedä onko se letrojen/akupunktion takia. Mutta esim viime kierto oli ihan luomukierto ja silloin ovuloisin. Pillereiden lopettamisen jälkeen mulla oli kierrot tosi pitkiä (54 parhaimmillaan). Kesällä sain terot tasoittaa kiertoa, jonka jälkeen veikkaan että oon vähintään joka kolmannessa kierrossa ovuloinut. Testasin kolmessa kierrossa digillä ovista ja vasta viimeiseen kiertoon löysin oviksen. Toivottavasti tästä ymmärsi jotain :D

Pitäkää ny ihmiset peukkuja, kävin ostaas raskaustestin. Mutta aamupisut on menny jo enkä tiedä uskallanko testata keskellä päivää :D Jos tota yhden päivän (valemenkkaa?) ei lasketa ois menkat myöhässä niinkuin 4 päivää.

Lievää pahoinvointia oli läpi yön, mutta nyt aamulla kaikki hyvin. Alavatsassa tuntuu lievää kipua jos painelee tai ns vetää vatsaa sisään. iik.

Takaisin