Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ei kai lapsen ole tarkoitus pelastaa suhdetta tai raitistaa? Meillä ei lapselle ole tarjota paljoa rahaa, mutta turvallinen koti ja rajattomasti rakkautta ♡
Ymmärrän jokaisen kannan ja kunnioitan jokaikistä mielipidettä! Ja mulla myös nämä valittajat on ystäviä ja tiedän tarkalleen taustat...

Jokainen plussa on ♡ jokainen ultrakuva on ♡

Nyt kuitenkin käperryn taas omaan epäonnistumiseeni ja uskon, että meille ei sitä toista suoda ikinä :'(
Todella toivon että suodaan! Eikä tietenkään lapsen ole tarkoitus pelastaa suhdetta tai raitistaa, kunnolla ongelmaiset kun ei pysty edes sen lapsen takia raitistumaan. Mutta mulla kävi kyllä tupakan kanssa niin että se tuli jätettyä lapsen takia kokonaan. Raskaaksitullessa lopetin ja ajattelin että voin sitten imetyksen päätyttyä jatkaa jos siltä tuntuu (ajatus lohdutti aina kun tupakka kävi mielessä). Sitten kävi kuitenkin niin että en pystynytkään enää jatkamaan tupakointia, koska lapsella ois sit kamalanhajuinen äiti ja se altistuis hengitystieinfektioille vaikkei lapsen seurassa tupakoiskaan vaan muualla. Lapsi saattoi pelastaa mut monelta syövältä tulevaisuudessa, mutta en mä sitä siltä odottanut tai siksi lasta halunnut. Musta on hienoa jos joku esim. vahingossa raskaaksi tuleva päihdeongelmainen saa elämänsä lopullisesti kuntoon lapsen vuoksi ja lasta varten, mutta ei missään nimessä niin päin että "lopetan heti jos vaan saan sen lapsen".

Wau, onnea Harmony! En voi edes kuvitella, millainen yllätys se on ultrassa nähdä, että masussa kasvaakin kaksi pienokaista! Varmaan ihan mieletöntä...! Kaikkea hyvää odotukseen!

Ihan huikea yllätys Harmony!!! Onnea tuplasti! :)

Muoks. Tänään on kp7 ja viimeinen Clomi otettu tässä kierrossa, mulla kontrolli ultra kp19, jolloin ovis on jo varmasti mennyt ohi. Mikä musta oli aika outoa.

Ma vietin pitkiakin aikoja pontolla, kun sita verta tuli ihan lorisemalla, niin ei tarvinnu ihan koko ajan olla vaihtamassa sidetta.. Tsemppia Mimi!

Ja Mimmu myos. :sad001 Toiset ei vaan tajua.

Harmonylle mahtavat onnittelut! Mun miehen suvussa on kaksosia ja se aina vitsailee, etta tehdaan kaksoset, nyt km:n jalkeenkin sanoi, etta seuraavalla kerralla sit kaks.. Ois kylla mun pahin painajainen. :D

Joo kyllä oli aikamoinen yllätys. Mies ei päässyt ku töistä oli paljon porukkaa koulutuksessa. Ja koska on jo kolmas raskaus niin eipä haitannut mennä yksin. No mutta sitten kätilö sanoi "hetkinen, täällä on kaksi. Odotas kutsun toisen kätilön mittailemaan mun kans". Mä olin ihan Whaaat??? Meinasin haljeta hämmennyksestä. Mul on ihan sellanen fiilis et siel on kaksi poikaa. Ja siis meillä jo ennestään kaksi poikaa. :) niin soitin miehelle, joka ei uskonut. Luuli et heitän läppää, ku mul on tapana aina huijata sitä. Vasta kun lähetin kuvat niin usko. Ja kyllä tais kivikova mieheni herkistyä. <3
Onko tikku plussannut?? Yritin metsästää, mut en löytänyt. Huomasin et Lume onnitteli. Paljon onnea sulle!!

Taa on tammonen kaverinkaverinkaveri-juttu, mutta tositarina kuitenkin, kun yks nelikymppinen naisihminen tuli vahingossa raskaaksi, mutta paatti kuitenkin pitaa vauvan ja meni ekaan ultraan, ja siella sit katilo/lekuri tms totee, etta NIILLA (they) nayttaa olevan kaikki kunnossa. Taa naikkonen sit kauhuissaan kysyy etta miten niin NE, ala sano etta siella on kaksoset! Ultraaja sit kans vahan panikoi et ai kamala etko sa tienny.. mut ei oo kaksoset. Niita on kolme! :D

Harmony, kävitkö sä koskaa ar-ultrassa, kun tuo asia selvisi vasta nyt?

Mä laitoin vähän tilausta meneen. Viiden kk:n pakkaus ovistestejä ja r-testejä. Lisäksi päälle kaksi digiä viikkonäytöllä. Ehkä vähän aikaisesta, kun on tää vielä niin tuoreena mielessä ja yhdyntäkieltokin päällä mutta tällä mä pääsen itse eteenpäin :)

Takaisin