Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Todella toivon että suodaan! Eikä tietenkään lapsen ole tarkoitus pelastaa suhdetta tai raitistaa, kunnolla ongelmaiset kun ei pysty edes sen lapsen takia raitistumaan. Mutta mulla kävi kyllä tupakan kanssa niin että se tuli jätettyä lapsen takia kokonaan. Raskaaksitullessa lopetin ja ajattelin että voin sitten imetyksen päätyttyä jatkaa jos siltä tuntuu (ajatus lohdutti aina kun tupakka kävi mielessä). Sitten kävi kuitenkin niin että en pystynytkään enää jatkamaan tupakointia, koska lapsella ois sit kamalanhajuinen äiti ja se altistuis hengitystieinfektioille vaikkei lapsen seurassa tupakoiskaan vaan muualla. Lapsi saattoi pelastaa mut monelta syövältä tulevaisuudessa, mutta en mä sitä siltä odottanut tai siksi lasta halunnut. Musta on hienoa jos joku esim. vahingossa raskaaksi tuleva päihdeongelmainen saa elämänsä lopullisesti kuntoon lapsen vuoksi ja lasta varten, mutta ei missään nimessä niin päin että "lopetan heti jos vaan saan sen lapsen".Ei kai lapsen ole tarkoitus pelastaa suhdetta tai raitistaa? Meillä ei lapselle ole tarjota paljoa rahaa, mutta turvallinen koti ja rajattomasti rakkautta ♡
Ymmärrän jokaisen kannan ja kunnioitan jokaikistä mielipidettä! Ja mulla myös nämä valittajat on ystäviä ja tiedän tarkalleen taustat...
Jokainen plussa on ♡ jokainen ultrakuva on ♡
Nyt kuitenkin käperryn taas omaan epäonnistumiseeni ja uskon, että meille ei sitä toista suoda ikinä :'(