Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Gatusa; Voimia hirmu paljon :Heartbigred Niitä sanoja et ole sinä ansainnut,teet tärkeintä kasvatusta mitä voi olla. :Heartbigred

Laurushka, kyllä saa iloita plussasta! Totta kai saa! Ja saa muutenkin puhua ihan kaikesta! Juuri niin kuin Jellis sanoi.

Mä totesin omasta puolestani, että mulle se plussa ei henk.koht. ole enään mikään ilon aihe. Ja musta on tosi surullista, että näin on :(

Ja mitä tulee valittamiseen niin puhuin taas ihan omakohtaisista kokemuksista. Henkilöt, joista mä puhun on mun ystäviä/kavereita ja mä tiedän heidän taustat oikein hyvin ja senkin takia odotin toisenlaista käyttäytymistä. Että samaan aikaa, kun minä puhun menettämisen tuskasta niin toinen esittelee ultrakuvia ja valittaa, kun väsyttää. Pidin henkilöä ystävänäni, joka ymmärtäisi. Eri asia sitten tämmöisillä palstoilla, joissa ei tunneta henk.koht ja monet asiat jää tietämättä ja nää palstat on juuri siksi niin ihania, että kaikesta saa puhua ja valittaa.

PikkuMinskille sen verran, että ei olisi pitänyt pysyä hiljaa! Minä en ainakaan aio pysyä eikä pitäisi pysyä kenenkään muunkaa.

Tervetuloa Katapultti ja suuret pahoittelut keskenmenosta.

Azalea, anna mennä vaan! :) Mä tiedän, että pelottaa mutta joskus vaan on hyvä päästää irti ja antaa mennä <3

Muokattu viimeksi:
Tervetuloa katapultti :)

Diku sä puhut niin asiaa. Itse oon pysynyt taustalla näistä keskusteluista ettei kommentteja ymmärretä väärin.

Ja pikkuminski se on uskomatonta kuinka juopot ja narkkarit yms saa lapsia. Jotka eivät välttämättä lapsistaan huolehdi. Tosin ei saa yleistää joillekin se lapsi on pelastus jonka avulla pääsee eroon päihteistä. Mutta sitten ne lapset joiden vanhemmat eivät huolehdi saattavat saada perheen sellaisilta joilla välttämättä ei ole mahdollista itse saada lapsia. Ja he voivat taas antaa lapselle turvallisen ja rakastavan kodin. Toivottavasti et loukkaannu. Yritän vaan sanoa että tiedän tunteesi! Niinkuin monen muun tunteet.

Itse tahdon uskoa siihen että jokaiselle suodaan sitten kun se on niin tarkoitettu. Sitten myöhemmin kun raskaana ollaan tajuaa että aikaisemmin ei ollut oikea aika. Itse ainenkin olen huomannut että jos olisin heti tullut raskaaksi niin se olisi vaikeuttanut muuttoa varsinais-Suomesta tänne keski-Suomeen. Mutta tällä hetkellä tuntuu että olis ihana saada joululahjaksi se toivottu tulos viimein <3 ja toiset tarvitsee siihen apua että elimistö toimii kun taas toisille se käy helpommin.

Ja musta ei tunnu pahalta nuo teidän plussat, tai ultra kuulumiset. Se antaa toivoa itselle että ehkä pian on meidän vuoro <3 jokaiselle meille toivon plussaa mutta erityisesti kiiville ja dikulle toivon!

Gatusalle voimia sinne, ja sano lääkäreille suorat sanat :D

Täällä tänään kp10. Peittojen heilutus aloitettu ja varmasti jatketaan ;)

Vau.fi on siitä mahtava että täällä pysyy keskustelu asiallisena, vaikka porukka esittääkin mielipiteensä ja tunteensa rehellisesti ja suoraan. Osittain se johtuu varmaan siitä että kirjoittajat on rekisteröityneitä ja joka paikkaan huvin vuoksi provoilijat karsiutuu pois. En tiedä kuinka paljon joutuu moderaattorit tekemään hommia, mutta mulla on sellanen kutina ettei täältä tarvii erityisemmin sensuroida. En oo nähnyt henkilökohtaisuuksiin menemistä ollenkaan. Joskus on noissa pikkulapsiin liittyvissä keskusteluissa näkynyt vähän sellaista että koska mun vauva syö kolmen tunnin välein niin kaikki vauvat syö kolmen tunnin välein -tyyppistä itsestä yhteiskuntaan -yleistämistä, mutta niissäkään ei oo ollut henkilökohtaisuuksiin menevää hyökkäämistä ikinä.

Mä saatan joskus muotoilla asiani typerästi ja ajattelemattomasti tai niin että kaikki muut ymmärtää sen just toisin kun olin tarkoittanut. Jos tuntuu että kirjoitan täällä jotain loukkaavaa, niin kannattaa kysyä siitä multa että mitä sä tolla tarkoitit, koska tuskin oon sillon tarkottanut asiaa kellekään mitenkään henk koht. Mun sosiaaliset taidot tuntuu joskus olevan asperger-tasolla etenkin spontaaneissa sosiaalisissa tilanteissa. Kirjottaessa on helpompaa kun ei tarvi reagoida niin nopeasti ja ehtii asettamaan sanansa vähän huolellisemmin.

Ei kai lapsen ole tarkoitus pelastaa suhdetta tai raitistaa? Meillä ei lapselle ole tarjota paljoa rahaa, mutta turvallinen koti ja rajattomasti rakkautta ♡
Ymmärrän jokaisen kannan ja kunnioitan jokaikistä mielipidettä! Ja mulla myös nämä valittajat on ystäviä ja tiedän tarkalleen taustat...

Jokainen plussa on ♡ jokainen ultrakuva on ♡

Nyt kuitenkin käperryn taas omaan epäonnistumiseeni ja uskon, että meille ei sitä toista suoda ikinä :'(

Tarvitsisin teiltä apua/ mielipiteitä/ kokemuksia mun tilanteeseen!!
Kierto huitelee 36/25-32. Eilen viimeisin negatiivinen rtesti. Puoltoista viikkoa sitten sunnuntaina sain todella hailakkaan haamulaisen olevinaan ja sen jälkeen EI mitään.. Ei viivan viivaa.
Oliko siellä joku? Menikö kesken? Onko toivoa? Miksei vuoto ala jo?
Huoh haluis päästä vaan uuteen kiertoon ja olla yhen kierron ajan ilman tätä plussastressiä kokonaan, rauhoittua jouluksi.

Kokemuksia vastaavasta?

On ollut todella surullista lukea täältä niin monet km uutiset :( voimia ja jaksamista kaikille.
Elaffylla edelleen ihanat muruset siellä köllöttelee <3

En minäkään jaksa uskoa että täällä kukaan ottaa näitä niin henkilökohtaisesti :) täällä saa niin avartavasti lukea ihan kaikenlaisia kokemuksia ja tarinoita, niin iloisia kun surullisempiakin ja musta se on rikkaus että osaa ymmärtää ja saa olla kuuntelijana :)

Täällä alkoi tänään kp1. Kyllä se täti sieltä sit loppujenlopuksi tuli ja kiertokin venyi taas 38 päivän mittaseksi. Mä luulen, että mäkin jatkan matkaani sinne vuoden 2015 ryhmään :(

Jennuli
Meillä Yk15 odottaa alkamista kunhan vaan punainen paikalle kurvaa (tänään kp28 ja testattu 100% nega)... Meillä on 1v9kk poika ja tänään lääkäriin neuvottelemaan hoidoista... vanhimus antoi odottaa itseään n.9kk... Imetyksestä 9kk nyt ja meillä molemmilla jo ikää... Mä huhtikuussa 31 ja mies maaliskuussa 35. Ja toiveissa olisi 3 lasta...

Mä nyt vaan törkeesti omanapailen. Klo 10 aikaan laitettu cytot ja hetki sitten alko vuoto ja yks hyytymä jo ainakin tullu. Olispa tää pian ohi!
Otin varuiksi buranan, ei pahasti särje mutta vähän jomottelee.

Mites ny? Mulla on kaks cytoa vielä jäljellä ja ne piti ottaa suun kautta jos vuoto ei oo 4h päästä ekojen laittamisesta alkanu. Eli niitä ei varmaa tarvii ottaa? Tätä vuotoa on ihan kiitettävästi. :)
Ja hymynaama siksi, että eiks runsas vuoto oo aika hyvä merkki? Jos välttäis sen kaavinnan?

PikkuMinski, ei ehkä lohduta yhtään mutta ikää teillä ei vielä ole :) nimim. jo mummokerholainen. Mutta hyvä, että tutkitaan ja hutkitaan niin jospa se teillekin se toinen ja kolmas vielä tulee! Tuu kertoon mitä lääkäri sanoi.

Hyvä Mimi, että vuoto alkoi. Toivotaan, että kaikki menee hyvin.

Kertokaas te clomien ja letrojen käyttäjät että mitkä kp:t ne oli jolloin niitä syötte ja milloin niissä yleensä ovis tulee vai onko mahdollista ettei ovis tule ollenkaan.

Tässä taas esimerkki ihana esimerkki tosielämästä. Valittelin äsken "ystäville" kuinka mua huolestuttaa, että hcg on lähtenyt taas nousemaan, kun nään öisin taas unia. Se oli mulla nimittäin ensimmäinen raskausoirekin. Yksi, joka synnytti toissapäivänä, vastasi, että häneltä on tippunut vaan 2,5 kg synnytyksen jälkeen ja toinen mietti, että onneksi äitiysloma alkaa parin päivän päästä. Eniten mua suruttaa, että mä haen tämmöisiltä ihmisiltä tukea ja lohtua :sad001

Minkki mulla oli kerran vastaava tilanne. Sain haamun testiin joskus kp30 paikkeilla ja vuoto alkoi joskus kp60 vasta.

Luckylle tsempit uuteen kiertoon. Kerkisitkö plussaamaan jouluna? :) itse eka kierto letroja ja söin kp 3-7. Ja vielä en osaa sanoa oviksesta!

Mimille toivottavasti tyhjenee nyt ilman kaavintaan. Mitä ootte miettineet ootatteko yhdet kuukautisten vai aloitatteko yrityksen heti?

Pikkuminski hyvä että lähete tuli. Joillekkin plussa tulee heti lähetteen jälkeen ;)

Nyt mä ymmärrän kun googlettelulla paljastu että jollain näytti kylppäri ihan teurastamolta.. Eikai tää kovin kauaa näin vuoda että side pitää vaihtaa 10min välein tai että vessassa istuminen on parempi vaihtoehto.... :o :(

Takaisin