Jellis ja Diku osasivat muotoilla niin hyvin, mitä omalla kommentillani tarkoitin liittyen tunteisiin, joita keskenmeno on nostanut pintaan. En ole kateellinen muille, jokaisella on oikeus onneensa, mutta ne
tuttavien vauvakuvat ja -höpötykset nostavat itsellä pintaan juurikin sen oman vajaavuuden, epäonnistumisen ja surun, kun itselle ei vielä suotukaan sitä samaa onnea. Silti olen ihan vilpittömästi onnellinen heidän puolestaan ja toivon todella, ettei heistä tietämättäni kukaan ole joutunut käymään samaa tietä, jonka itse olen. Mitä tulee niihin kommentteihin, joita keskenmenon jälkeen kuulin - tiedän että jokaisen tarkoituksena oli lohduttaa, mutta silloin kun oma maailma on romahtanut ja joka puolella näkee pelkkää pimeää, sitä on niin herkillä kaikelle asiaan liittyvälle.
Täällä olen onnellinen ja iloitsen jokaisen plussasta ja onnellisista ultrakuulumisista. Uskon, että meidän jokaisen vuoro on jossain vaiheessa kokea sama. Ja tahdon ja toivon, että jokainen meistä uskaltaa silloin hehkuttaa sitä omaa onneaan!
Laurushka, jos sulla on huolia, kysymyksiä tai hehkutuksia, niin kysy ja hehkuta! Toivoisin, että täällä kenenkään ei tarvitsisi kokea, ettei voi esittää omaa asiaansa. Täällä on fiksuja naisia ja keskustelu kuitenkin asiallista.
PikkuMinski, kyllä sulle varmasti vielä toinenkin lapsi suodaan!

Hienoa että verikokeet priimaa ja teillä ihana lääkäri. Toivottavasti jono kulkee nopeasti ja tietysti vielä enemmän toivon, että pieni ilmoittelee itsestään ja mitään hoitoja ei tarvita, kun ne olisivat ajankohtaisia.
Kiivilintu taas niin ihanasti tsemppaamassa meitä kaikkia!
Katapultille tervetuloa! Pahoittelut vielä täälläkin ketjussa keskenmenon vuoksi.
Mimi, hyvä että vuoto on alkanut. Toivotaan, että kohtu tyhjenee nopeasti ja ilman komplikaatioita. Voimia!

Mulla vuoti ensimmäisen illan niin, että yösidettä piti vaihtaa 30-45 min välein. Vuoto alkoi alkuillasta klo 17 aikoihin. Ekana yönä jouduin heräämään pariin kertaan vessaan vaihtamaan, mutta sitten vuoto rauhoittui normaaleiden menkkojen tasolle.