Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kävinhän mä kurkkaamassa ja HIENO plussa siellä Tikulla!! Waaw!! Mahtavaa! Vielä kerran onnittelut! Nyt kaikki mukaan plussa-aaaltoooon!
Mimmu joo en käynyt varhaisultrassa. Esikoisesta kävin, kun oli sillon kaikki niin jännää ja uutta ;)

Joo ei kylla ma oon km:n jalkeen tehny parikin ihan puhtaasti negatiivista testia, mut ma en nyt halua innostua turhaan kun en oo yhtaan varma. Eika mulla oo mitaan oireitakaan. Sanokaa nyt etta se ovis siella vaan kummittelee. :D

Huomenna on onneks palkkapaiva, kai se on digi kaytava ostamassa. Voi perkule.. sielta tullaan niin rytinalla alas sit.. :(

Hengittelen taalla nyt syvaan enka suostu uskomaan ennenku oon saanu sen digin. Pessimisti ei pety, kylla te tiedatte..

Muurahainen,jännän myöhään se ultra sulla on :eek:
No niin mustakin, mut sitä mietin kun lääkäri viime ultrassa sanoi, että limakalvo oli liian ohut, et haluuko sitten katsoa että mitenkä clomit vaikuttaa mun limakalvoihin? Tai jotain?

muurahainen, onko sulla clomien lisäksi, joku muu lääke käytössä? Kun clomithan juurikin vaikuttaa limakalvoja ohentavasti.

Laitoin miehelle viestin et laittais mun tilille rahaa, mihkaan huomiseen pysty oottaa tai muuten on kynnet rystysia myoten pureskeltu.. onneks on apteekki ihan vieressa.

En kylla leiki teijan kaa jos digi sanoo kylmasti ei.

Tuon takia mä haluaisinkin vaihtaa clomit letroihin kun ollu taipumusta ettei limakalvo kasva tarpeeksi loppukiertoon mennessä... mutta en siis saanut vaihdettua letroihin ja sekös nyt vituttaa! Huomaa joo että menkat on. Seki akka Alko kimittää että otanko soittoajan vai en ku ei kerkee puhua ku asiakas on. Vittuako se hyödyttää soittoaika jos en kerkee aloittamaan lääkettä tähän kiertoon. Eikä tarttee vastata puhelimeen jos asiakas on.

Ihanaa kun laitatte noita testi kuvia!!! Mulle tulee niin hyvä fiilis ja joku päivä saan kans laittaa noita viiva kuvia! :) <3
Teistä niin moni kirjottaa jotain mikä mulla ollu jo mielessä tai miten ajattelen, mut en mitää ol viel kerenny sanomaan ni ei auta ku tykkäillä niistä. Muuten menis ihan toistelemiseen :D haha joten älkää ihmetelkö etten ikinä mitää kirjota, aina vaa tykkäilen :)

Kohta olis varmaa aika ruveta tikuttaa ovista. Nyt kp 11/29 :)
Onnea kaikista plussista ja pliis ottakaa mut mukaan aaltoon! :) <3 onnea harmony kaksos uutisista!!! <3 voi vitsit! Ootte ihania kaikki! :)

Takaisin