Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Keksipurkki, en oo kyllä koskaan kuullu että sektio vois vaikuttaa raskautumiseen? Kävi kyllä muutaman kerran mielessä ton 6kk yrityksen aikana, että voisko se sittenkin vaikuttaa. Esikoinen synty sektiolla.

Mariska, toivotaan että löydät nopsaa uuden työpaikan!

pikkukakkosen kp29 tipahti tänään kp1:seksi, eli mut saa heittää testaajaksi joulukuun puolelle. Testi päivä on suunnilleen 15.12. Outoa kyllä, mulla on tähän mennessä AINA ollut 30pvän kierto paitsi tää oli nyt jostain syystä vaan 28pvän mittanen :o

Heips. töistä kotiuduttu :) soma ihana kuulla sinusta ja täällä on myös kovasti neulepuuhat käynnissä :) ( 4 sukkaparia valmiina, 5 menossa vielä puuttuu 3 + kynsikkäät + keppihevonen )

mariska ilkeää kun kävi noin, tää talous tilanne on ihan kamala :( toivottavasti löydät pian uuden työpaikan ! Tsemppiä siihen !

Larissa harmi kun et saanut paikkaa :/ mutta toivotaan että sitten vuoden vaihteen jälkeen pääset sinne ;) :)

jollakin oli nega pahoittelut siitä :(

luulin töissä et täti tuli mut oliki vv:tä. vähä aavistaisi kuitenkin punaisen paluuta lähiaikoina.

-Lume kp30-27/31 -

Muokattu viimeksi:
Ihanaa etten ole ainut jonka täti on päättänyt mennä muille maille ilman hyvää syytä.
On tää silti tuskaista odottaa, varsinkin kun lääkkeet odottaa kaapissa kp3:sta. Jotta saataisiin tämä kyseinen vika korjattua...

'Muurahainen' kp 41/28-32

mulla kovat kk-kivut helpotti kolmosen synnyttyä. (ne oli siis jtn aivan kamalaa konttasin lattioita pitkin..) ja kolmosen synnytyksessä paljastu että kohtu on todella siisti mutta vatsassa oli kiinnikkeitä ja tosi paljon arpikudosta että niitä purkivat ja kk-kivut jäi sinne pöydälle. haavaa jouduttiin suurentamaan kun oli likka tulossa takaraivo edellä ja napanuora 3x kaulanympäri ja painoakin oli reilu 4kg. ni mietin tässä tosiaan sektion vaikutusta siihen etten ole nyt raskautunu ja kolmosessa meni se reilu 2v...
ehkä on vaan helppo ettiä jtn syytä ettei onnistu... kuka tietää...:oops:

Tänään olisi se kauan odotettu varhaisultra edessä (APUUVA)! Yöllä nukuin niin huonosti ettei mitään rajaa, ja nyt lasken tunteja ja minuutteja :D

Testaileeko joku nyt lähipäivinä?

Kaikille tädin ja negojen kohdanneille tsempit, kyllä se vielä tärppää, vaikkei sitä sillä hetkellä uskoisikaan :)

tsemppiä timbe ultraan inshaAllah saat hyviä uutisia :)

tsemppiä kaikille tasapuolisesti :)

olipahan ilta/yö eilen...ku käytii nukkuun ni mulla alko eka harkkasupparit tiheään ja sit alko varsinaiset mut niitä ei tullu sit montaa kuitenkaan ja mun kipukynnyksellä oli luokkaa pieni nipistys, tosin enhä mä esikoisestakaa tirauttanu supparien takia kyyneliä yhtään ku mä en näköjää tunne hirveen helpol kipua alhamdulillah ja yleensä jos sattuu ni mä alan nauramaan.

Moikka kaikki! Mä oon jo jonkun aikaa lueskellu täällä ja hakenu vähän "vertaistukea" omille ajatuksille. Niitäkun tuntuu olevan pää niin täysi melkein hulluuteen asti ja päätin nyt sit liittyä itsekin tänne :D mä oon kuumeillu jo kauan esikoisesta eikä miehelläkään ole omia lapsia (minä 23v ja mies 30v). Vihdoin sain vihreää valoa ja jätettiin ehkäsy kokonaan pois jokunen aika sitten, vaikka keskeytetyllä on menty kyllä ja riskinsähän ne on siinäkin. Pillereitä olen käyttänyt viimeksi joskus 17v ja ainoa "huolenaiheeni" on välillä erittäinkin pitkät kierrot ja epäsäännöllisyys ylipäätään. Nyt on virallinen eka yrityskierto menossa, toissapäivänä bongasin pitkästä aikaa ovulaation kp 23 kun sain hymynaaman tikkuun, johon se tuli vielä eilenkin. Mä halusin kokeilla tikkuja ihan mielenkiinnosta omaa kehon toimintaa kohtaan koska minulla ei yleensä ole mitään kuukautiskipuja, ovulaation merkkejä (ehkä pientä alaselän polttelua jos olen osannut yhdistää ajankohdan) joten ajattelin että näinköhän ovuloin ollenkaan. Menkatkin ovat melko niukat ja lyhyet kun ne suvaitsee sillon tällöin saapua. Nythän niitä ei toivois enään ollenkaan :D joten nyt vaan sit jännään jäikö tästä ovulastiosta ja ekasta yrityskierrosta jo ketään matkaan. En oikeastaan millään tapaa usko, että se kävisi niin helposti ja nopeasti, mutta aina pitää vähän toivoa :) tämän vuoden puolella aika alkaa käydä vähiin, mut aika näyttää miten käy :) Tsemppiä kaikille muillekin! :)

Muokattu viimeksi:
Timbelle tsempit ultraan! :)

Täällä ei vieläkään mitään. Eilen illalla töissä olin jo aivan varma että menkat alkaa, ikäänkuin poltteli molempia munasarjoja. Mut ei. Pelkkää vv lorahteli. Kp nyt 32/30-31 ja dpo jotain 12 ja 16 välillä.

keksipurkki sillä lailla vaikuttaa sektiot että mitä enemmän on arpikudosta kohdussa sen vähemmän on paikkoja alkiolle kiinnittyä. Eli ei välttämättä estä raskautta, mutta voi hankaloittaa kyllä, varsinkin useampi sektio ja varsinkin jos haava ei ole sisältä parantunut odotetusti (joillain olen kuullut että uudessa sektiossa on jouduttu korjailemaan edellisten tekemisiä jne).

Hennakoo tervetuloa :)

Imetyksestä vielä, mulla on jonkinlainen kierto kyllä, mut tosiaan epäilen, että en ovuloi. Ovisoireet tulee odotetusti mutta sen jälkeen kierto venyy, edellinen kierto loppui kolmen päivän tiputteluun mikä oli vielä niukempaa kuin mun normaalimenkat (jotka on nekin niukat) mutta menkoiksi tunnistettavissa. Eli varmaankin LH nousee odotetusti mutta munasolun vapautuminen estyy. Edellisessä kierrossa pari pv ennen vuotoa oli kunnon kipukohtaus eli varmaa muuttunu kystaks ja puhjennu se follikkeli. Tai tiiä häntä, ainahan sitä vois toivoa olevansa paksuna. Kp 34 menossa, viimeks testannu 27 eikä oo ku yks liuska kaapissa. Pöh. Malttaiskohan odotella jonneki 42- huitteille (ensi viikolle) ennen kuin sen käyttää vai kokeilisko jo tänää. Kaupasta en testejä osta ku täällä ei oo ku yhtä merkkiä apteekissa ja se maksaa 7€ kun liuskoja on jo tilauksessa 0,10€/kpl... Ebay :Heartpink

Testipäivä 16.12. Ja päätän että tjottaillen. Mitään apinanraivolla yrittämistä ovistikkuineen en nyt jaksa. Lähinnä vaan ehkäisytöntä (tosin myöskin lähestulkoon seksitöntä) elämää :)

Pitäis olla kai nyt 6+1 omien laskujen mukaan.. Ei siellä näkynyt kun se sikiöpussi, ei edes ruskuaispussia.

Varhaisultraa kai suositellaan aikaisintaan rv 7, mieluusti vielä vähän myöhemmäks. Ihan vaan siks että varmasti kaikki näkyis. :)

Takaisin