Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
timbe älä ol huolissas voi olla että siellä on laskuissa heittoa. mulla ollu sama alussa että raskaus todettu mutta alkiota ei näkyny, viikko myöhemmin ku oli 6+4 näky sydänäänet ja pikkunen ja nyt ollaa 35+1. tsemppiä.

tervetuloa hannakoo :)

jennyy jep yleensä siitä rv 7 alkaen suositellaan. tosin mullaha toistuneiden keskenmenojen takia katottii heti alussa et onko raskaus todettavissa ku piti alottaa lääkitys.

nopea napailu kp31-27/31 ja täti ei tullut tänä aamunakaan. jos ei huomenna saavu niin viimeksi 8kk sitten ollut näin pitkä kierto :O kaikki maha juilit ja pistelyt yms hävinnyt ja ei mitään oloja edes mikä tädin saapumisesta kertoisi ainut ehkä selvä olisi lämpöjen tippuminen normaaliin . flunssa jyllää.

1 töihin ja 9 aikaan kotiin :)

Ihanaa päivää naiset!
ja tervetuloa uudet :) Ja Timbelle malttia matkaan, kyllä se pikkuinen siellä viikon päästä jo näkyy :)

Aurinkoinen olen kyllä samaa mieltä siun kanssas, että niihin hormoonitesteihin olis hyvä ehkä mennä, jos tämäkin kierto menee samal tavalla kuin edelliset. Jotain häikkää varmaan on, tai sitten ei, ja olen vaan malttamaton.. Osaatko sanoa, kun en mitään tiedä näistä ko. asiaan liittyvistä tutkimuksista tai testeistä, eli pääseekö oman neuvolan/tai tk:n kautta jos lekurilta lähetettä pyytää vai onko nopeampaa (ja kalliimpaa, hinta?) mennä yksityiselle?

Herranpieksut! Täällähän on ovulaatiot käsillä!!! Ja minä kun luulin jo junan menneen! :excited001
Testailin cb:n digiovistesteillä ne 10 tikkua, jotka kaikki osoittautuivat perjantai-kappaleiksi, 3 viivaa tuli kaikilla ja viimeisellä tikulla veti koko testausalueen siniseksi ja ilmoitti kirjan kuvalla, et nyt ois ehkä jotain menny vikaan!
Joo, huomattin jo! Eilen ostin pregchekin ovistikkuja, illal antoi tosi haalean, joten kuvittelin että ovis on ollut jo...mutta tänä aamuna tuli hitusen vahvempi ja nyt just äskö jo paaaaljon tummemman viivan! Jippiii!!!
...kai tässä joutuu taas miehen hälyttämään kotiin "päiväkahveille"... :happy112

Helou naiset! Täällä taustalla oon ollu ja oon jatkossakin ku mitää erityisempää ei oo kerrottavaks asti.

Tervetuloo uusille ja onnea iloisille asioille ja potkuja niille huonommille :)

Tän kuun yritykset jää vain haaveeksi kun tyroksinia nostetaan, huomen viel juttelen gynen kanssa mut oletan että näin käy :sad001 mulle saa siis varata paikan jo 2015 ketjusta... mut jospa sitten olis oma kroppakin enemmän mukana :) täti kuitenki löysi tiensä toivotusti paikalle ajallaan

En jaksa kyllä uskoa ihmeisiin, enkä pysty olemaan positiivisin mielin :( itken vaan..

varmast pelottaa ja on toivoton olo timbe mut oikeesti noilla viikoilla ei välttämättä näy. mullaki piti olla sillo enemmän mut näytti 5+4 ultran mukaan ja raskaus todettii, viikkoa myöhemmin näkyki jo sitten pikkunen ja sydänäänet joten vaikka pelottaa ni kaikki on noilla viikoilla mahollista.

kettuli: Mua kutkuttaisi myös käydä mittauttamassa omat arvoni, vaikka viime mittauksesta ei ole kuin muutama kuukausi, jotenkin taas tuntuu, että ne eivät taas ole kohdallaan. Tässä kuussa ei kyllä ole varaa enää gynen jälkeen käydä endolla... Voisin silti käydä labroissa ja katsoa itse arvojen tilan... Lähete kyllä löytyisi.

Voi Timbe, odottaminen on raastavaa, varsinkin tällaisissa asioissa..mutta kyllä se kyytiläinen siellä on!!
...kun eihän mitään ole pihalle vuotanutkaan.
Meillä täällä missä minä käyn neukkulassa, ei edes ole mitään alkuraskauden ultria, vasta silloin vkolla12,
koska noin aikases vaiheessa kun sinäkin olet, ei välttämättä vielä paljoakaan näy vaikka maha ois pieniä ihmisenalkuja täys! :)

Ei meilläkään olisi, mutta kun meillä tämä raskaus on aikaansaatu clomifem-lääkityksellä, niin sen takia varhaisultra. En kestä jos tämäkin on tuulimuna raskaus, yksi samanlainen ollut aikoinaan vuosia sitten, mutta vuosi itsekseen pois. Nyt kun yrittänyt raskautta yli vuoden, ja tulee tällainen uutinen niin en osaa mitään enää tehdä.. En jaksaisi enää yhtäkään pettymystä.

Hyvästit nyt hetkeksi ihanat naiset! Tsemppiä ja plussatuulia! Itse keskityn nyt työnhakuun, palailen joskus parin viikon päästä kun ovista ohi. Ketjun on paras olla tyhjä siihen mennessä!!! :D

Ps. Millaista teillä varhaisen km kokeneilla on ollut km-vuoto. Täällä on ollut oudot menkkavuodot ja eilen todella kovat kivut. Vuoto on ollut normaalia runsaampaa, alkuun ihan verta (oikein lorisi pönttöön) mutta tänään oli kuukuppiin tullut mustaa kokkaretta/könttejä aika paljon. Oksettaa ajatellakin sitä vuotoa... :confused:

-------------
yk 5
Tjottaillen 7/2014 -->

Muokattu viimeksi:
Täällä sorruin äsken tekemään taas testin. Ja ihan päiväpissasta. Vähän hankala tulkita testiä :D kuvassa ei näy mielestäni mitään mutta ihan kuin haalea näkyis. Täytyishän sen jo selkeesti näkyä.. Tänään kp26/23-25.

ImageUploadedByVau Foorumi1415879301.370858.jpg

pepe kyllä siinä mun silmillä jotain pientä ehkä. ;)

ps. töistä terveisiä. muniksiin koskee ihan helkkarin kovasti et on vaikea seista... kiva ilta vuoro tulossa

Timbe, älä vielä murehdi, eihän noilla viikoilla useinkaan näy mitää ! Voimia odotteluun, ja kaikki sormet ja varpaat ristissä, että Se palkitaan!<3

Larissalle leppoisaa työnhakuaikaa!! :) Toivottavasti saat ajatukset toivomallasi tavalla pois "vauva projektista" :)

Pepe, eihän Se välttämättä vielä näy, toivoa on edelleen :) Mun puhelimesta ei näkynyt, mutta jos itse näit, niin.. :)

Tuskaisa on toivojan tie.. Paljon plussapuhureita kaikille!!

tsemppiä larissa työnhakuun.

pepe inshaAllah viiva vahvistuu.

timbe tuostaki on mulla kokemusta eli tuulimunista ei ol kivoi todellakaan, silloin yleensä viiva ei kyllä vahvistu vaan pysyy tosi haaleana voin sanoa kokemuksesta ku mulla 10 vahvuuden testissä aikoinaa oli kokoajan sinne rv 10 asti haalea viiva eli ei vahvistun ni osasin jo odottaa alusta asti että sieltä huonoi uutisia lääkäriltä tulee ja niihä siinä kävi jo rv 6+ ja uudestaa 7+ ja 8+ tuli ekan kolmanneksen lopussa vasta ulos itekseen.

musta tuntuu että mä en ukolle enää ala puhumaa mistään. en ees kerro vaikka synnytys ois käynnissä ku se valittaa joka asiasta taas. kysy mun vointia ni vastasin että oksettaa, väsyttää ei jaksais tehä mitää tällä hetkellä ni alko valittamaan sit että mä yritän pelotella sitä että vauva syntymäs nyt just. totesin vaan että itepähä kysy vointia. no jatkossa tiedän että parempi olla sanomatta mitään ja antaa ukon tajuta asiat sitte ku tajuaa vaikka menis siihe että vauva on mulla sylissä kotona jo.

Pepe Ihan selkeä viivanen siellä, tiedä sitten onko vain viivanpaikka, mutta juuri tuollaisia minä sain, ennenkuin alkoi vahvistumaan kunnon plussaksi. Dpot 10 paikkeilla taisi olla silloin. Mikä dpo sulla nyt menossa?

Takaisin