ihanaa harmaata iltapäivää naikkoset!
AERIA: mielenkiintoinen oli tuo gynesi heitto..itsekin olen tuota asiaa pähkäillyt tässä viime kuukausina. Toki mulla tilanne vähän eri, mutta en tiedä muistatko, mutta minullahan lykkää miltei järestäin joka kierrossa jonkinmoisia haamuja r-testeihin..? Imetyksen jouduin lopettamaan n.7 kk sitten kun pikkuherralle ei kelvannut enää kuin toinen tissi ja sitten ei enää kumpikaan..mutta siitä asti mulla rinnat vähän tihkutellut maitotippoja, ei siis maito enää aikoihin ole rintoihin noussut, mutta päivittäin tulee tippa jos toinenkin, varsinkin jos muksut könyää päällä ja rinta jää litistyksiin, ja välillä kyllä ihan itestäänkin tiputtelee.. Jotenpa siis, olen pienessä päässäni miettinyt, että voisiko tuolla tissien tihkumisella olla joku yhteys niihin haamuiluihin ja siihen, että en raskaudu...?!?
Eikös Se jotenkin niin ole, että jos on aivolisäkkeen liiallinen prolaktiinin eritys niin Se estäisi raskaaksi tulemisen..?
Korjatkaa jos oon hakoteillä..? ...Mutta siis sitähän en tiedä, onko mulla mitään liikatuotantoa, vaiko ihan "normi tihkumista"..?