Moikka kaikki! Mä oon jo jonkun aikaa lueskellu täällä ja hakenu vähän "vertaistukea" omille ajatuksille. Niitäkun tuntuu olevan pää niin täysi melkein hulluuteen asti ja päätin nyt sit liittyä itsekin tänne :D mä oon kuumeillu jo kauan esikoisesta eikä miehelläkään ole omia lapsia (minä 23v ja mies 30v). Vihdoin sain vihreää valoa ja jätettiin ehkäsy kokonaan pois jokunen aika sitten, vaikka keskeytetyllä on menty kyllä ja riskinsähän ne on siinäkin. Pillereitä olen käyttänyt viimeksi joskus 17v ja ainoa "huolenaiheeni" on välillä erittäinkin pitkät kierrot ja epäsäännöllisyys ylipäätään. Nyt on virallinen eka yrityskierto menossa, toissapäivänä bongasin pitkästä aikaa ovulaation kp 23 kun sain hymynaaman tikkuun, johon se tuli vielä eilenkin. Mä halusin kokeilla tikkuja ihan mielenkiinnosta omaa kehon toimintaa kohtaan koska minulla ei yleensä ole mitään kuukautiskipuja, ovulaation merkkejä (ehkä pientä alaselän polttelua jos olen osannut yhdistää ajankohdan) joten ajattelin että näinköhän ovuloin ollenkaan. Menkatkin ovat melko niukat ja lyhyet kun ne suvaitsee sillon tällöin saapua. Nythän niitä ei toivois enään ollenkaan :D joten nyt vaan sit jännään jäikö tästä ovulastiosta ja ekasta yrityskierrosta jo ketään matkaan. En oikeastaan millään tapaa usko, että se kävisi niin helposti ja nopeasti, mutta aina pitää vähän toivoa :) tämän vuoden puolella aika alkaa käydä vähiin, mut aika näyttää miten käy :) Tsemppiä kaikille muillekin! :)