Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
ImageUploadedByVau Foorumi1415881416.078664.jpg

En kestä voiko tää olla totta? Vai joudunko pettyy taas. Sori taas kuvasta mutta tähän sain vangittua parhaiten mielestäni :D

Silv <3 voisko tästä johtuu tää lämpöily? Hain sairaslomaa mutta kuume ei nouse yli 37.2? Mutta nyt en saa innostua, koska niin monesti oon tän kokenut. Vasta kun digi puhuu niin uskon.

Niin tiedä sitä sitten, ei oikein jaksa enää miettiä mitään positiivisia ajatuksia..

Poistun näiltä palstoilta nyt ainakin siihen seuraavaan ultraan asti, henkisesti niin voimaton ettei oikein jaksa muitakaan kannustaa :(

Tsemppiä kaikille.

No eiköhän? Eikös se hiukan lämpöä nosta ;)

vitsi kun sais itekin huomenna tohon "halpisdigiin" yes, eikä mitää menkkoja olisikaan tulossa :D pöh, turha toivo (kun se eilinenkin selkee nega) mut silti :D

Voi timbe <3 nyt otat vaan rauhassa, eihän noilla viikoilla välttämättä edes näy vielä mitään.. Otat hyvän kirjan käteen, keität teetä ja meet viltin kanssa sohvan nurkkaan lueskeleen, jos sais sen suurimman huipun pois mielestä hetkeksi.. Ja tosiaan otat vaan rauhassa siihen ultraan asti ja teet niin kuin hyvältä tuntuu <3

Silv toivotaan parasta :) täällä peukut pystyssä sun huomiseen testiin!

Voi lume pahoittelut tädistä :( tänne toivotaan tätiä pian jos on tullakseen. Mielummin sais pysyä pois!

Pöh lume :/ toisaalta hyvä ettei kiertoo venyttänyt turhaan, toisaalta ihan puosta :( kaikki toiveet ens kiertoon siis!

Joo kyllähän tää vähä harmittaa mutta ei voi mitään :) ens kierrossa sitten jos olisi parempi tuuri ja niinku silv sanoit niin parempi ettei venynyt kierto enempää :)
nää munis kivut on ihan kamalia ja pitäisi 9 asti jaksaa olla töissä :/

pepe kyllä siinä on ihan selkeät kaksi viivaa :)

Pepe ihan selkeästi on 2 viivaa! Olisipa nyt pysyvää sorttia! :)

Lumelle pahoittelut menkoista :(

Silv, sun testin ootan vielä. ;) Sitten poistun takavasemmalle hetkeksi.

-------------
yk 5
Tjottaillen 7/2014 -->

Larissa sun vastausta tällä ootettiinkin :D onneksi et kerinnyt vielä tauolle ;)

Pepe onnea, viiva x2! Vahvistumista :)

Nyt ei taida perusteellisesti ehtii kommentoimaan.. mutta

Tikku sä tulit kyllä heti mieleen :D Pitikin kysellä et millos oot lopettanu imetystä. Sen vaikutushan on kauheen yksilöllinen, mutta muistelisin että sekin on normaalia et kierrot palaa vasta 6kk sisällä totaalilopetuksesta eikä välttämättä edes kaikki oo ovulatorisia (mikä tässä hirvittää.. ). Ja saatto olla kans keltarauhasen vajaatoimintaa ekoissa ovulatorisissa kierroissa, milloin hedelmöittyminen voi jo tapahtua normaalisti mutta kiinnittyminen on huonompaa ja kohdun limis ei toimi optimaalisesti.. jossain amerikkalaisella sivulla puhuttiin alentuneen hedelmällisyyden ajasta imetys amenorrean jälkeen tms.. Voiskohan sullakin olla semmosta? Imetyksen loppumisesta sulla jo sen verran aikaa, et luulis koko ajan tilanteen normalisoituvan! Mua ärrrsyttää tämmönen, olisin halunnu imettää pidempään mutta ikä ei taida antaa myöten jos tässä kuulutaan niihin, jolla kuukautiset palaa vasta kuukausien kuluttua totaalivierotuksesta.. :/

Pepellä ihan selkeästi näkyy kaksi viivaa,vahvistumista viivalle! :)

Lume,voihan kökkö! Mutta nyt ensi kierrosta sitten plussaa,ei ihanampaa joululahjaa voisi ollakkaan. :)

Timbe,olet raskaana kunnes toisin todistetaan! :) Yritä jotenkin ajatella positiivisesti sinne ensi ultraan asti! :) Itse kävin omien laskujen mukaan varhaisultrassa rv 7,ultrassa selvisi että ollaan menossa 6+2 ja lääkäri sanoi että ihan vasta on alkanut sydän lyömään..todennäköisesti ei oltaisi edellisenä päivänä sydän ääniä löydetty. Paljon tsemppiä tulevaan! :)

Silv,olisipa ihanaa jos sieltä huomenna plussa pärähtäisi! Ja sieltähän tulee! :)

Digi saa odottaa sunnuntaihin, jos maltan :D koska en haluais taas pettyy. Huomenna tai maanantaina pitäis tulla 2 clerablue tikku raskaustestiä ja 1 digi tuon yhden digin kaveriksi mikä odottaa kaapissa.

Niin ja ihanaa että muutkin näkee kuin minä :D ja tuossa herkkyys 12 :)

Aeria: vähän täällä uumoilinkin, että milloin palailet taas linjoille :)
Tuo selitys kävisi mulle kuin nenä päähän! Ehkä tosiaan minun kierrot ei ole vielä ovulatorisia..ja ehkä sen keltarauhasen toiminnassa nimenomaa olis häikkää..ehkäpä just niin, että hedelmöitys tapahtuu normisti, mut kiinnittyy huonosti eli ei kiinnity..haamuilen, ja pari kolme päivää menkkojen alettua saan vasta puhtaan negan..
Tässä olis kyllä järkeä. Mitä voi tehdä? Aloittaa jotki keltarauhashormonit??? Niin ja saanko Aeria udella, oletko sitten jo kuinka "vanha"? :)

Takaisin