Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Jellis: mä syön shutkot säännöllisesti pieniä annoksia normaalia ruokaa. Peruna, pasta tiedän turvottavan mutta tää turvotus on jatkunu niistä menkoista asti... yleensä tasaantuu vaikka söisin mitä menkkojen jälkeen. Luulen että on kuitenki tuota nestettä jota tulee lihas treeneistä. ..pitää alkaa taas parsakaali rahka dietille. .. sillä lähti nesteet ja oli jopa oikeasti hoikempi ulkonäkö. Se on vaan niin hemmetin vaikee pysyä ruokavaliossa josta tulee hyvä olo... näköjään...

kp 32/31-33.... mahaa kyllä juilii välistä menkkamaisesti...hmmm...noh katsellaan nyt :)
sabetille voimia, jospa se hyvinkin olisi harmitonta vuotoa :Heartred:smiley-angelic001
jokos nuuhku on digin tehny?:)

Huomenta !

Sabetille :Heartred Iso voima hali. Toivotaan kuitenkin että kaikki olisi hyvin.

Tervetuloa uudet piinailijat:greet025

Jokos se Lume sai digipissan tehtyä ?:)
Täällä jännitän sun puolesta!

Piti jotain muutakin jokkekkin sanoa mutta ajatus katosi näin aamulla :)

Täällä kp15 , peitto on heilunut :wink En tikuta tässäkään kierrossa ja koitan olla kuuntelematta oloja :)

Plussaa toivon teille jokaiselle kovasti !!! :)

Kettuli itse syön teroja ja ei mitään oireita oo tullut, mutta varmaan niin yksilöllistä kuinka ne käy.

Kyfi millon teet testin ;)

Lume sua odotellaan jo! :)

Täällä tänään kp24/23-25 ei vieläkään tätiä. Jo 5 kuiva päivä :o normaalisti se yksi ja sitten täti kurvaa paikalle.

huomenta! mitä lumen testi näyttää? :) glee royalesta jos sillä ei muuta vaikutusta oo ollu ni oviskivut on voimakkaat ja koskee molemmille puolille munasarjoja. verensokeri pysyy myös tosi tasaisena. :) kierrosta tuli myös pidempi ku normaalin (26-27) ja nyt menee ainakin 29....

pepexxl pitää nyt ainakin tää päivä katella rauhassa, jos nyt ei ala näkymään niin niin ehkä huomenna tai torstaina sitten:) kun "sano" tuo digikin sunnuntaina jotta ei raskaana niin ei nyt kovin korkeella odotukset ole :rolleyes:

Kyfi toivottavasti testasit vaan liian aikaisin ja plussaksi muuttuisi vielä :) löysitkö ovulaatiota tässä kierrossa?

en oo tikutellut ovista mutta mahdollisesti joskus 25-29.10 välillä limojen ja olojen perusteella mutta ken tietää kun ei nyt sitten oo tullut tuota ns. kuivaa kautta vaan vv koko loppukierron...:confused013 typerä epäselvä keho:grin

Oon tässä taustaillut, mutta pitipä nyt vallan tulla kysymään. Minulla oli oletettu ovis sunnuntaina. En tikuttele, mutta kivut oli kertakaikkisen jäätävät. Nyt sitten koskee tuonne jonnekin kohdun paikkeille aika reippaastikin. Sellaista tasaista omituista jomotusta, joka on kumminkin voimakasta. Voiko mulla olla toinen ovis? 2pv jälkeen? Ei kai? Tai voiko oviskivut kestää näin kauan? Eilen ei kyllä ollut mitään. Mietin jo onko mulla jtn endoa tuolla. Pitäiskö sen näkyä normiultrassa?

Sannuinen, jos samassa kierrossa irtoaa 2 munasolua niin toinen irtoaa 24 h sisällä ensimmäisestä. Mulla ainakin on kipuja vielä oviksen jälkeenkin. Endo voi mun ymmärtääkseni näkyä ultrassa mutta myös olla näkymättä. Toivottavasti tästä oli jotain hyötyä :)

Missä Lume?

Entä Silv?

Napaa: Aamulämmöt edelleen koholla eli ei se täti ainakaan etuajassa tule :) Salille en uskalla vieläkään lähteä, sen verran on räkäinen olo vieläkin... Alavatsassa on jotain vihlontaa.

Larissa kp 26/29, dpo 12

-------------
yk 4
Nuvaring hus pois 6/2014
Tjottaillen 7/2014

ja niin, onhan nuo rinnatkin arat (ja miehen mielestä isommat :p) vaan niin ne oli ennen edellisiäkin menkkoja:rolleyes:

muoks. mittasinpa huvikseni lämmön, 36,6 kun yleensä siinä vajaa 36,no jaa, onneks pääsee töihin ni tulee muutakin ajateltavaa :grin

Muokattu viimeksi:
Täällä minä! Tuntuu ettei ehdi kirjotella näin iltavuoropäivisin mitään :( varsinkaan kun nyt 2pv vatsa aaaivan sekasin aamuisin. Lämmöt teki nopeen päivän laskun toissapäivänä, putos 36,7 yhtäkkiä. Nyt taas 37,43. Ja aivastin varmaan 20 kertaa ku heräsin. Väliin menkkajomoja, valkkari väliin kuin vettä (ja paljon!) ja väliin kuin Sahara. Toiveita toiveita mut pitää pysyä positiivisena niin kauan kun voi :)

Mä koitan venyttää tonne listaan merkattuun testipäivään, eli perjantaille.. Tai vaikka vasta lauantaille. Sit olis kp 33-34 ja dpo välillä 14-18 riippuen mistä sen laskee (kun sitä varmaa tietoo ei oo)..

Ja jos täti tulee kylään niin sillä normi kierrolla (29-31) se tulis huomenna tai ihan viimeistään ylihuomenna.. Toki tiedä nyt sitten kun se km oli viimeks ja kierto vaihtu vasta kp 37..

Täyttä offtopiccia: Harkitsin eilen vau-sovelluksen asentamista puhelimeen. Mutta kuten niin usein sovellusten kanssa käy, en hyväksynyt ehtoja. Vau-sovellus tarvitsee oikeudet puhelutietoihin ja puhelimen kameraan/mikkiin. Ei huolestuta että niitä käytettäisi johonkin epäilyttävään, mutta mielestäni vau-sovellus ei todellakaan tarvitse toimiakseen oikeuksia noihin. Joten annoinpa olla ja käyn jatkossakin vaan koneella täällä. Ois kiva jos noilta sovelluksilta vaadittais vaikka googleplayssa perustelut siihen miksi ne tarvitsevat oikeudet niihin mihin väittävät tarvitsevansa. Näistähän on fb:n osalta ollut lehdissäkin juttua, mutta ihan samalla tavalla muut sovellukset kalastelee kun fb:kin.

Orm onnekas kameraa tarvitsee siihen jos laittaa/ottaa kuvan mikistä en kyllä tiedä, mutta itse käytän ainoastaan tätä sovellusta :D

Takaisin