Freyja, raskausaika on kyllä yksi valtava dementia. Mä luulin että se helpottaa synnytyksen jälkeen, mutta ei. Synnytyksen jälkeen muisti kyllä vauvaan liittyvät asiat muttei yhtään mitään muuta.
Testaako joku muu huomenna kun minä? :D tilasin eilen yhden puikkotestin ja sen pitäis olla tänään laatikossa. Pakko oli tilata kun makso 2€ postien kanssa! Ja en raaski pissiä "turhaan" digiin tai yesno testiin vaan haluun jonkun halpistestin myös!
Pp onnea työhaastatteluun :)
Pahoittelut Lume
Sabetille voimia et tilanne selviää pian,ja olis jotain muuta kuin pahinta
On: Kontrollissa käyty..kp 9 johtofolli 15mm oikealla,vasemmalla 12 (ei ehdi kuulemma mukaan) limis 6mm.
Pregnyl pistos mukaan ensi kierrolle
Limis kuulemma saisi olla paksumpi,millähän se sitten onnistuu
Tänään ultrattiin ja kesken oli mennyt. :'( kohtuun oli jäänyt vielä vähän raskausmateriaalia (kamala sana) niin nyt odottelen keskussairaalassa cytoteceja. Kurjalta tuntuu odottaa täällä vasta syntyneiden keskellä.
Keräilyn tästä itseni ja palaan sitten takaisin tänne kuumeilijoihin. Varatkaahan sit paikkaa raskaaksi 2015 ketjusta.
Isot halit ja pahoittelut Sabetti! Onni onnettomuudessa, että sait selvyyden noin nopeasti (jos näin saa sanoa) ettei tarvinnut kärvistellä epäselvyydessä päiviä tai viikkoja. Voimia!
-------------
yk 4
Nuvaring hus pois 6/2014
Tjottaillen 7/2014
Tuo synnyttävien äitien kanssa odottaminen oli itselleni kaikista vaikeina. Onneksi ei silloin tarvinnut jäädä osastolle, vaan sai lähteä kotiin nuolemaan haavojaan. Toivotaan, että tyhjentää onnistuu ja saat pian taas plussata uudestaan! Voimia! ♡♡♡
Taalla ei uutta,kp 12 vissiinki eli tylsaa vaihetta vaan. Millonkas alotamme raskaaksi 2015 topan???nailla nakymin meikalainenki sinne suuntaa. Eipa ois uskonu et lahes vuoden on yritetty ilman mitaan Mullahan on 3 kpl "vahinkoja" ja yks yritetty (jollon kesti lahes 2v)...
Sukunimista nain jalkikateen. Mun vanhemmilla lapsilla on isansa sukunimi, nuoremilla ja mulla myos isan sukunimi (eri ku vanhemmilla lapsilla) ennen ku mentiin naimisiin meil oli 3 eri sukunimee talossa :D