Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Sabetti, mulla kakkosesta vuos ensin ruskeeta tuhrua ja myöhemmin verta, jossa oli pieniä hyytymähöytylöitä. Tuhru kesti pari päivää, verinen vuoto samoin. Sitä verta vuosi myös vielä myöhemmin satunnaisesti, kuitenkin sillon kun vuos, vuos niin että useempi side meni päivässä. Neiti täyttää tällä viikolla 1v. Kovasti tsemppiä ja voimia odotteluun <3

On: mä en edelleenkään vuoda muuta kuin valkovuotoa :rolleyes: Tänäänkin maha on kramppaillut ja alaselkä on kipiä, mut ei tule joulun väriä siteeseen sitten millään :D

Kiitos kaikki ihanat<3

Azalea itku tuli sinunkin viestistä. <3

Haluaisi toivoa vielä siihen pieneen mahdollisuuteen. Mutta aika surkea olo. Näin viime yönä kahta eri untakin keskenmenosta. :'(

Mies on ollu niin ihanan lohduttavaa<3 toivottavasti pääsen huomenna ultraan. Taitaa tulla sairasloma päivä, asiakaspalvelussa hankala olla ja pillittää.

Sabetti,toivotaan parasta. Olen hyvin pahoillani, jos kyseessä on oikeasti km. Yleensä kirjoitetaan saikkua 1-3 päivää. Minä sain viisi ja se oli kyllä ihan sopiva määrä. Tosin kaksi päivää meni tyhjennykseen, kun oli kkm. Voimia!

Sabetti, niin tiedän miltä tuo piinaava odotus tuntuu. Itselläni oli vielä edelliset kaks kaks viivaa päättyneet keskenmenoon, olin ihan varma että sinne meni. Itkin ja murehdin, olin jo päättänyt, että yritys loppuu siihen ja otan ehkäsyn käyttöön joksikin ajaksi (mun pääni ei olis kestänyt kolmen peräkkäisen pettymyksen jälkeen uutta yritystä ). Mut ihmeitä joskus tapahtuu <3

Sabetti. Eikä.... :( Toivon kovasti että se olis nyt harmitonta vuotoa.. Tsemppiä ja hali...

Kiitos kaikille :Heartred

Voi ei sabetti! Voimia sulle ja toivottavasti olis nyt kuitenkin kaikki hyvin :Heartred

Ja Lume pidän sulle peukut pystyssä aamun testailulle :) paljon plussatuulia sinulle ja tietysti kaikille muillekkin:blob10

Keksipurkille tervetulloo joukkoon ja mun mielestä otestin viivat näytti hyville ;)

Ja vielä looralla? oli ihania ultrakuvia ♡ mä kanssa niin odotan että joskus itsekin sellaisia saa kattella omasta massusta :)

On: tätiä ootellessa, terot popsittuna ja tuplaclomeja seuraavaks.. nyt vaan kun sais vielä noi kilppariarvot labrasta.. muuten clomit siirretään seuraavaan kiertoo suoraan.. täällä varmaa muutkin syöneet teroluteja, niin onko teil tullu migreenib kaltasii oireita niistä?

Sabettille ainakin tälläinen x10 :Heartbigred

Lume,mulla näytti juurikin tuo ihan selkeää negaa silloin kun sain kaupasta ostetuilla pregcheck testeillä jo selkeää haamua! En luota tuohon testiin.. mutta digi on varmasti se varmin vaikka karu testi sinänsä on että ei anna sitä armoa onko raskaana vai ei! :)

Ja tuo että olet pissin saanut juuri ja juuri tulemaan ni nyt rauhoituppas vähän ja elä höpsi! :) Ihmekkään jos negaa näyttää! :)

Itse olen se onnellinen tarina roskis haamuista,apteekin negoista plussaukseen kun viisastuin ja digi kehiin ja ei tarvinnut enää viivoja tiirailla. :) Rv 7+1:wav

Kiitos tuutikki mua vaan otti koville ja nyt en saa unta kun mietin vaan asioita :)

aamulla sitten se digi ni armoton tuomio tulee :)

Jellis: kilpparit säätelee koko kehon hormoonitoimintaa eli jos on vajaatoimintaa niin saattaa vaikeuttaa raskautumista. Mulla on itellä vajaatoimintaa ja tyroxin lääkeannosta ollaa oltu kahdenvaiheil jo nostamassa.. nyt siis taas kontrollissa olin et onko arvot tasaantuneet. Gyne suositteli siirtää clomit kierrolla eteenpäi jos tyroxinii nostetaan, koska pelkästään sekin kuulemma joillain voi vaikuttaa. Ja raskaanaolevilla yleensä nostetaan lääkitystä automaattisesti.

Lume plussa sieltä tulee! :) Ja jos ei nyt olisikaan tärpännyt niin ajattele mikä joululahja kun ensi kuussa tärppää :)

jaksamista sabetti toi on kauhea tilanne, inshaAllah saat selvyyden huomenna tilanteeseen. onneksi sulla on mies tukena ja meki ollaa täällä sen ku kerrot meille. nyt yritä levätä parhaasi mukaan.

Jellis, myös mulla on kilpparin vajaatoiminta. Mulla ei tulisi ovista ollenkaan, jos lääkitys ei olisi kohdallaan. Silloin aikoinaan, kun asia todettiin niin tulin raskaaksi 4 kk lääkkeiden aloittamisen jälkeen.

Takaisin