Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Eeikä sabetti :( en pysty edes kirjoittamaan mitään, koska niin paha mieli sun takia :( koitahan pitää itsesi koossa <3

keksipurkki söpö nimimerkki ja tottakai tänne saa tulla, mukaan vaan ja toivottavasti teillä tärppää pian :signs003
loora onnittelut ultrasta, ihania kuvia. Oi odotan tuollaista ultraa omalle kohdalleni :Heartred

Pahoittelut negoista, tuhruista, viivanpaikoista(?) ja kaikesta muusta paskasta :sick009 Saatais kaikki olla raskaana jouluun mennessä. Just katsoin että LA sen kun siirtyy kauemmaksi vaan.. nyt tulis vielä kesän lapsonen, ens kuussa taas syysmukula ja ens vuonna olis jo talvituhisijasta kyse.. Olo on jees ja tänään oli kivaa taas työssäoppimassa. VÄSYTTÄÄ. Kp11 ja miehen kans kunnianhimoiset kolme foolihappoa vedetty jo naamariin. Tänään saatan yhden kouluhomman loppuun ja sitten saunan kautta nukkumaan.

muox* Sabetti mitä ihm.... nyt kyllä pelästyin pahemman kerran, toivon ettei ole mistään vaarallisesta kyse / kaikki on kunnossa, sitä mä todella toivon :Heartred saisitpa jo huomiselle ultran, nyt vaan vältät kaikkea fyysistä liikkumista mahdollisuuksien mukaan, olen kuullut että riskitilanteissa on määrätty vuodelepoon ja sikiö on pelastunut eli on vältytty pahalta, (tiedä sitten) voimia :Heartbigred

Muokattu viimeksi:
mä oon vakaasti sitä mieltä et jos hedelmöityn niin hedelmöityn vaan ja ainoastaan keväällä.:grin meillä kaikki mukulat on syys-marras ja joulu vauvoja... oon hyvin skeptinen muutenkin mihinkään raskautumiseen yms..

Voi Lume! Kovasti sulle edelleen plussaa toivon, jos huomisaamuna digin teet.

Voi ei sabetti!! Toivottavasti kyse ei ole mistään vakavasta. :smiley-angelic001 Toivottavasti pääset pian ultraan varmistamaan, mistä on kyse. Tosi paljon voimia toivon sulle. Vast'ikään oman pikkuisen menettäneeni tuoreessa muistissa, miltä se tuntuu. :crybaby2

Sabetille vielä extra-sydän :Heartbigred Toivomme parasta ja toivomme ettei ole käynyt kuinkaan huonosti! :wav
Tässä vielä kuva kaikille meille kuumeilijoille!
Oikein oikein rauhallista loppuiltaa, Sabetin on varmaan vaikea levätä mutta se olisi nyt tärkeää.. mikäli se tuntuu todella vaikealta niin valvot sitten.. en tiedä sun taustaa = työt/koulu mutta toivottavasti sulla mies tukena. Toivottavasti vain hematooma / toinen pikkuisista olis luovuttanut mikäli semmonen edes on toivottavaa..

Liitteet

• large (7).jpg
    large (7).jpg
    44.9 KB · Katsottu: 120
Sabetille suuri voimahali! Toivon, että olisi harmitonta vuotoa.

Kovasti tekstiä oli tullu 9h aikaan, nopeesti lukasin läpi kun töissä olin ja kotiin tullessa nenä kiinni tarkasti puhelimen näyttöön :)

On: edelleen vatsakivut täällä ja iltapäivällä alkoi kova selkäsärky. Tampoonin vaihtojen yhteydessä tullut hyytymiä mukana. Nyt yritän lievittää kipua lämpötyynyllä ja äsken "kourallinen" Buranaa ja Panadolia. Jospa se tästä.

Takaisin