Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Haha viellä olis hetki ennenku aika edes plussaa.. Menispä tää aika nopeemmin!
Mulla on kyl vähän semmonen tunne et tää ei oo se kierto millon plussaan. Meillä oli vaan silloin hommia kun otestiin tuli kaks viivaa.

Mä kerkesin jo itkut vääntää mies kysyi mitä tikku näytti. musta niin tuntuu etten koskaan tule raskaaksi anteeksi kaikille !!! :( :(

Lume, älähän nyt! Jos et tästä kierrosta plussaa niin jossain vaiheessa kuitenkin! :)

Anskunen, eipä vielä pidetä mitään plussajuhlia! :D

Aina mie viihdytän itseäni näillä kuvitelmilla kierron lopussa ja aina se täti on kurvannut paikalle. Mutta en ota itteeni liian vakavasti ;) On mulla (ja miehellä) elämässä muutakin kuin tämä plussan odotus. Tämä tuo vaan lisämaustetta eloon. Vähän niin kuin lottoaminen, mutta voittomahikset on paremmat :D

-------------
yk 4
Nuvaring hus pois 6/2014
Tjottaillen 7/2014

mäki ajattelin niin ku larissa että tuo mukavaa jännityksen maustetta elämään mutta ku tää stressi otti liikaa niskasta kiinni ni ei vaan voi siis pettymys on niin suuri!

mut mä puhallan mun kaikki plussa odotukset ja tuurit, halit ja pusut teille ihanille ihmisille ♡ :) olette mahtavia :) mä en mainitse itseäni täällä enää kertaakaan vaan keskityn teidän juttuihin :) jotenki tuntuu et olen ollu koko ajan minä minä minä vaikkei ole tarkoitus. anteeksi :(

Jos en voi omaa plussaa juhlia niin mieluusti muiden :wink ja tykkään juhlia kun on hyvä syy, joten plussia tulemaan :grin

No finnien puuttumisesta ei vielä voi päätellä mitään :D Pakko se vaan on ootella vielä muutama päivä :D

-------------
yk 4
Nuvaring hus pois 6/2014
Tjottaillen 7/2014

Tuhrut lisääntyi tänään runsaammiksi. Nyt illalla alkoi menkka kivut ja veren seassa myös hyytymiä :'''( huomenna soitan neuvolaan. Nyt kyllä itkettää ja kovasti.

pahoittelut kaikille negoista ja menkoista ja ja.... Lume niin samoja fiiliksiä kun tota kolmatta tehtiin. (oli mulla silti kaksi lasta joo,mutta ei se vauvakuume sitä vauvan kaipuuta poista) anteeksi jos tuntu vähän tönköltä..
mitä mieltä olette tästä ovistikusta? onko lähellä?

Liitteet

• 1415642566599.jpg
    1415642566599.jpg
    226.6 KB · Katsottu: 134
Takaisin