Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tervetuloa kaikki uudet!

Ihania kuvia loora :Heartred tuli ihan tippa linssiin kun niitä katseli. Hurjasti onnea!

Onnea MarinaMelina poksumisen johdosta! :Heartpink ihana kuulla että siellä kaikki hyvin kuitenkin loppujen lopuksi! :)

Gatusa, yritä nyt vain sinnitellä ja pitää pieni yksiössään vielä tovi!

Koitas nyt jo Lume plussata kunnolla ettei tarvi tihrustella :grin

Malttaisinkohan mä tehdä raskaustestin vasta jouluna. Mihin viikkoon mennessä sinne neuvolaan pitikään viimeistään mennä jos plussaa? Oon alkanu inhota raskaustestejä. Niitä on roskis täynnä. Tahtoisin tehdä vaan sen yhden ja saada siitä plussan. Sitten kun ei enää housuihin mahdu. Mutta kun siinä on se pakote että neuvolassa on käytävä ennen x. raskausviikkoa. Muistaako joku mones viikko se oli? Taisin käydä 8. tai 9. vkolla esikoisesta.

Orm Neuvolassa käytävä Kelan etuuksia varten 16. raskausviikon loppuun mennessä. Yleensä ottavat ensikäynnille juuri tuolloin viikon 8/9 paikkeilla.:) Ensimmäinen ultra tavallisesti rv12.

Muokattu viimeksi:
Omaa napaa vielä sen verran että enpä pääse tässäkään kierrossa käymään verikokeissa! Kun pitää käydä ottaan verikokeet kp 2-5 klo 8-10 väliin! Töiden puolesta ihan mahdotonta! Ja nyt kun olisin päässyt tällä viikolla niin ei ole enää aikoja.... Hitto vie!

Flunssa alkaa vihdoin VÄHÄN hellittään :) ääntä tulee jo jonkin verran mutta nyt taas puhelakkoa. Alkaa mieskin jo hermostumaan kun en kommunikoi kun käsimerkein :grin ja aina toivoo että tää papupata olis joskus hiljaa. Olisi nyt onnellinen, kohta onkin asiaa kun ääni kunnolla palautuu :grin

Joo tein sen apteq testin ja alkuun näytti et olisi tullut haamu mut sit mielestäni oli puhdas nega aamulla sitten digi kehiin :) luulen et petyn ja tipu korkealta

kylläpä se taitaa puhdas nega olla :( voi v mä arvasin et ne liuskat kusetttaa :( :(

Liitteet

• 1415635413633.jpg
    1415635413633.jpg
    24.8 KB · Katsottu: 167
  • 1415635434964.jpg
    1415635434964.jpg
    28.6 KB · Katsottu: 172
  • 1415635454575.jpg
    1415635454575.jpg
    31.7 KB · Katsottu: 170
Lume, voih =( mut eikös suurimmalla osalla ollu toisella clomikierrolla tärpännyt? Peukkuja siihen, jos on enää sit tarvis, koska tätihän sen viimeisen sanan sanoo. :)

On: taas erehdyin luulemaan että menkat alkoi, mut pas*** vv:tä vaan lorisi pönttöön. Ja nyt siis jo kp 39/28-32... Mihin mun täti on hävinnyt, onko kukaan nähnyt? Sitä vaan pohdin, kun ultrassa lääkäri sanoi että mulla kohdun seinämä oli niin kapea, että ei siihen olis munasolu tarttunutkaan, että voiko sieltä vuotaa mitään poiskaan jos ei oo mitään mistä vuotaa?

Onko se mikä noista ? siis voin sanoa että en edes pidätelly yhtään ja pissiä tuli just sen verran et sain tikun kastettua. Aluksi näytti et haamu on mut sit ku kuivu ni en nähny oikein mitään enää. mut jotenkin ihan ku vikassa olisi jotain mut sit muut näyttäs negaa

Takaisin