Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Larissa ajoissa kannattaa jo alkaa valmistautumaan ;) :)

tirpukka se on hyvä :) mua taas niin jännää en varmaan tänään pääse tekemään enää ku ei vaan pissitä et jätän kyllä aamuun :) kerroin ukolle noista "haamuista" ku piti siltä pyytää raha noihin testeihi ja se jo vähän innostu sanoin sille että mä en luota niihin ja en usko et olen raskaana. no lähti nyt sitte hakemaan sitä uutta autoa ni tuskin muistaa koko asiaa :D

Lume, plussaa sä nyt ensin niin me muut tullaan perästä heinä- ja elokuisiin :D Mie testaan aikaisintaan torstaina, sillä silloin olisi dpo 14 ja menkkoja oottelen sille päivälle.

-------------
yk 4
Nuvaring hus pois 6/2014
Tjottaillen 7/2014

Mä niin haluan sitä ! mut noi testien haamut on niin utusia. silmällä näkyy tuskin mitään mutta kamerassa heti. tekisi mieli tehdä se digi mut pelkään sitä tuomiota. mut ois ainaki piina ohi :S nyt pomppas lämmöt 37.3 :O 5pv ollu sama 37.18 tasan...
mä niin toivon larissa että plussaat nyt torstaina myös :) ;)

Muokattu viimeksi:
Lume Tuosta Apteq testistä joskus muinoin kirjoittelinkin. Ja kuten tirpukka sanoi, ei ainakaan vääriä positiivisia anna, toisaalta ei niitä oikeitakaan. Mä meinaan testailin huvikseni eri testeillä plussattuani pregcheckillä. Ja SAMASTA pissasta. Apteekin oma raskaustesti=selkeät kaksi punaista viivaa. Cb digi="Raskaana 1-2" ja tuohon Apteq testiin sain vain yhden viivan :grin En osta enää ikinä.

Soma Pahoittelut tädin saapumisesta :Heartred Nuo alkuraskauden keskenmenot (jos sellainen ollut) ovat tavattoman yleisiä. Jos kierto esim. muutenkin epäsäännöllinen, jäävät ne monesti kokonaan huomaamatta. Kuten joku jo aikaisemmin kirjoittelikin, neuvolassa tuskin ottavat asiaan kantaa millään tavalla ellei kovia kipuja ala ilmestyä, jolloin saattaa herätä epäily kohdunulkoisesta. Toisaalta, myös kohdunulkoinen antaa plussan yleensä raskaustestiin.

Voi Lume! Täällä jännitän sun puolesta :confused: mut oikeesti viittisitkö alottaa plussa - aallon johon pääsis mukaan?! ;)

En muista mitä piti kirjoittaa... :eek:
Ihania ultrakuvia ♡ Onnea niiden omistajalle ♡
Oliko uusia?! No tervetuloa jos oli ja plussatuulia ♡
Viivoille vahvistumiset ♡ ja onnea plussanneille ♡
Pahoittelut kaikista negatiivisista jutuista :(

On. Kp? Ja ihanan stressitön olo :) ♡ peitto heiluu ja ollaan ku just rakastuneita miehen kans ♡
♡ poika kasvaa ja oppii kokoajan ♡

moikka! ihan uusi täällä ja en tiedä saako liittyä mukaan,mutta kokeillaan .

vähän minusta: neljättä lasta yritetään. eka tyttö 9/08,toka tyttö 11/10 ja kolmas tyttö 12/13. eka lähti pillereistä huolimatta,toka kolmannesta yrityskierrosta ja tätä viimesintä reilu 2v tekemällä tehtiin. sen takia jätettiin ehkäsy näin ajoissa pois että kun ei voi koskaan tietää ja siis nyt yk7 menossa ja ovis käsillä.
aloitin tähän kiertoon glee royalet.. kaikki ihme tökötit käyttöön niin paljon positiivisia kokemuksia ni ajattelin kokeilla. onko täällä kyseisen valmisteen käytäjiä?
kiitos jos otatte minut mukaan turisemaan.

Tervetuloa keksipurkki aina mahtuu joukkoon Turisevaan :)
no huomenna loppuu tämä jännitysnäytös ja voidaan taas palata normaaliin arkeen kera pettymysten :)

Silv mä ostin apteekkituotteet.fi sivuilta ja samalla ostin foolihappoa samalla :)

Larissa ehkä yritän malttaa jos täti ei tule niin testata sun kans samaan aikaan :)

Lume teetkö aamulla testiä?

Keksipurkki tervetuloa mukaan!

Joo kyllä mä meinasin pettyä ja tehdä aamulla ton digin loppuu ainakin tämä stressaaminen ja miettiminen. mietin tässä tota apteekin että tekisinkö vaikka en ole kauaa pidätellyt vai passaanko

se on ollu 27-31 viime kuussa oli 27 ku söin keltrauhashormooneja. nyt pelottaa ku tässä kuussa en syöny et kierto on vaan venyny

Lume, minäkin sinuna varmaan tekisin digin. Onhan se tietysti hirveen armoton, kun tulos on raskaana/ei raskaana, mutta kerran se kirpasee, jos on kirpastakseen. Omasta mielestäni tuntuu pahemmalta tihrustella haamuja, toivoa niiden perusteella ja sitten tippuakin korkealta. Nyt vaan plussaamaan huomisaamuna! :wink Saa Larissa ja pepexxl sitten liittyä samaan plussa-aaltoon!
Mä testasin tuolla Apteq-testillä keskenmenon jälkeen, kun negaa metsästelin. Nopeasti antoi mulle kaksi viivaa, mutta noissahan herkkyys on muistaakseni 10. Verikokeen mukaan mulla hcg oli 75 ja Apteq-testissä aivan selvä plussa siinä vaiheessa.

Tervetuloa keksipurkki!

Lume Suosittelisin, että teet vain sen digin jos jo dpo15 menossa. Senhän voi tehdä jopa pari päivää ennen oletettua menkkojen alkamispäivää. Turha stressi ja miettiminen saattaa vain turhaan pidentää kiertoasi. :)

Takaisin