Onnea Elaffy!
Nuuhku: soita ja liioittele vähän
Merink: ylemmässä on jotai haamu
Jellis: onnea vaimoksi pääsemisen johdosta. Ompas ärsyttävää vuotoa. Kokemusta on tuollaisista ihme vuodoista. Raastaa hermoja. Toivottavasti meni kuitenki matka nauttien!
Sannuinen : toivotaan ettei menkat tuu vaan olis oire lääkkeestä
Nuuhku ja Madh: minä lauleskelen aina pojalle tiitiäinen metsäläinen, pieni menninkäinen, posket tehty puolukasta, tukka naavan tappurasta, silmät on siniset tähdet. Ja on myös tiitiäinen välillä.
Tervetuloa Pandakarhu palsta lomalta!! Plussa onnea!
Silv; ne on vaan niin söpöt.
Gatusa : ♡♡♡ iso virtuaali halaus! Nauti niistä hyvistä asioista. Sul on mies jota rakastat vaikka onki välillä tollo. Mutta se onki vaan mies. Sul on poika, ja tulossa tyttö. Asut kauniissa maassa. Sul on meidät henkisenä tukena. :) siel on lämmintä, sulla on oma puutarha... ja lammas. :) sun mies käy töissä. Sul on ihana äiti täällä suomessa. Ainakin sen kuvan olen saanut. Osaat neuloa. Sun pitäis tehä siitä lampaasta villa lankaa.
Diku:
DarkMimosa: eiku vaan testi kauppaan.
On. Täällä mä olen... ei vuotoa. Tissejä vähän jomotti ulkona. Paha olo, etoo koko aika. Nälkä vaikka syöny ku hevonen. Kohta lähettävä syömään pizzaa kun vatsa kurnii. Tajuton väsymys. Ärtymys herkkä. Huono olo. Tunnin suppilovahvero metsästys helpotti vähän oloa. Huomenna soittoaika lääkärille ja sitä ennen todettava jälleen nega testi... töissä oli pakko sanoo esimiehelle etten voi osallistua yksiin tutkimuksiin ennen kun oon saanut varmuuden asiaan. On se tietoinen mun kierto häiriöistä mutta ei siitä että lasta yritetään. Sanoin vaan etten tiedä olenko raskaana. :)
Tsemppiä kaikille!!! ♡ olette rakkaita kaikki ja tärkeitä!