Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Voimia kaikille km kohdanneille! Aika auttaa, vaikka sitä ei nyt uskoisi. Olette ajatuksissa. :)

Täällä on tänään ollut yhä pientä ruskeaa tuhrua. Siis sellaista, jonka huomaa paperista, kun asiaa oikein tutkii. En tiedä, pitäisikö olla huolissaan. Viimeksi oli samaa koko sen ajan, kun raskaus kesti 8+4 viikolle. Eli ei välttämättä vaarallista, mutta viimeksi meni kesken. Hmph.. Kun olisi se aikakone tässäkin asiassa. Vuodon syytä ei saatu varmuudella kiinni viimeksi, mutta lääkäri epäili istukan reunan vuotavan, kun oli niin alhaalla. Ja km lääkärin mukaan olisi johtunut todennäköisesti alkiosta. Noh, jään seuraamaan tilannetta. Eikös joka kolmas nainen keskimäärin kärsi alkuraskauden vuodoista? Eli voisi olla ihan normaalia? Sen verran vahva viiva tuli kuitenkin livenä testiin, että uskallan siihen luottaa. Uuden testin teen varmaan kuitenkin vielä ensi viikolla ja sitten ehkä digillä varmistusta, että viikot lähtevät nousuun. Vaikka jos huonosti sattuu käymään, ei sille itse mitään voi..

elaffy: kuulostaa ihan tutulta tuo sinun tuhru. Itsellä ollut molemmis raskauksissa ensimmäiset viikot (en muist tarkalleen kuinka monta) pientä tuhrua, lähinnä sellast liman sekasta veriviirua ja välil rusehtavan/vaaleanpunaista..Muistaakseni silloin neuvolassa puhuttiin, että johtunee limakalvoista tms. ja tuntui olevan raskaana olevilla naisilla enemmänkin sääntö kuin poikkeus. Eli ei siis mitään vaarallista :-)
Kaikest huolimatta paaaaljon vauvaliimaa sinne siul!!!

Jellikselle paljon onnea avioliiton satamaan astumisesta :Heartred

Dikulle pahoittelut :( ja paljon voimia! :Heartred

nuuhku, toivottavasti asiat selkiintyy siellä. Inhottava elää epätietoisuudessa!

Gatusa, voi luoja taas sun miehen sukulaisia, että osaavatkin olla hankalia! Oikein ärsyttää sun puolesta! Jaksamisia sinne.

Silv, voi ei mikä löydös :love7 aivan ihanat!

Napaa. Huomenna kuultaneen tuomio. Löytyykö syytä, onko syy joku jonka voi hoitaa vai onko jotain vielä pahempaa? Ajatukset heittää tällä hetkellä sellasta rallia että oikein masu sekasin :sad001 km on käsitelty mutta oonko sittenkään valmis puhumaan niistä taas ja repimään vanhoja haavoja auki...:schocked028

Anskunen tsemppiä huomiseen! Toivottavasti tulee hyvää kuultavaa ❤️❤️❤️

Elaffy itselläni oli mun esikoisen raskaudessa sellasta ruskehtavaa vuotoa ja olin hermona sen takia, koska edellinen raskaus joka meni kesken oli myös alkanut rusehtavalla vuodolla. Mutta pikkuinen pysyi mukana hienosti 41+0 viikkoa. mentiin silloin sitten viikoilla 6 ultraan yksityiselle. Ja gyne sanoi silloin, että näki istukassa "pienen pientä mustelmaa". Ja se kuulemma selitti sitä ruskeaata vuotoa. Joten ainakin minä ja tirpukka ollaan hyviä esimerkkejä et pienehkö vuoto ei tarkoita aina pahaa!!! Toivon niiiiiiiiiin paljon, et sulle käy kuten meille ja pikkuinen pysyy matkassa ainakin 9kk tiukasti mukaan!!!

Pahoittelut dikulle! :( voimia <3

Nuuhku toivottavasti huomenna olis tuplaviivat näkyvillä! Täällä aamulla täytyy siis olla kurkkimassa mikä tilanne :)

On gatusalla inhottava tilanne.
:( tsemppiä!! Jos saa udella niin kaunanko oot siellä asunut ja miten ootte tutustunut miehes kanssa?

Kiivilintu nyt oon syönyt foolihappoa kolmisen kiertoa. Ja joku kierto tullut testattua greippimehua mutta oli niin hirveän hajusta etten voinut juoda :D sitten juon mindmasteria ja vita aktivia joista saan vitamiinit yms. Niin ja homeopaattisia käytän nyt vielä loput mitä mulla on ja marraskuussa tarkistetaan että kannattaako jatkaa :) mutta ei mitään sen kummempia. Nyt odottelen ens viikoa kun aika sinne lääkärille joka kirjoittaa lähetteen lapsettomuushoitoihin.

Mites te ketkä ootte lapsettomuushoidoissa niin miten teillä ne päivät kun lääkärikäyntejä niin työpaikalla järjestyy? tai ylipäätänsä nämä normaalit äitiys ja perheneuvola käynnit?

Anskunen tsemppiä huomiseen, täällä peukut pystyssä että tulee hyviä uutisia :)

Elaffy, kunpa olisi tosiaan ihan harmitonta tuhrustelua! Mä varmaan tekisin oman mielenrauhan vuoksi sen digin ja sitten viikon päästä uudelleen että tietäisi viikkojen nousseen. Ja noinhan olit suunnitellutkin :) Kyllä se digin viikkojen nousu kertoo ainakin siitä että raskaus etenee kun hcg-hormonia erittyy lisää :)

PepeXXL, itsellä on onneksi tosi ymmärtäväinen pomo ollut ja kaikki käynnit mitä on joutunut käymään niin ollaan saanu sovittua ilman ongelmia :) tietysti hyvissä ajoin ilmottelen että ehtii suunnittelemaan päivää ja miettimään mahdollista avun tarvetta :)

Pepexxl neuvolakäynnit ovat harvempia ekat kuukaudet Noin 4vkon välein.Noin raskauden kolmanneksella alkaa käynnit olla parin-kolmen vkon välein. Alkaen viikoilta 36 ovat vkon välein, joten sillonhan ollaan äippälomalla. Tämä siis ns.normaalisti menevillä raskauksilla. Riskisynnyttäjillä/monikkosyn. vähän enemmän käyntejä. Eli kyllö usein ainakin alussa saa hyvin järjestettyy, kun ovat niin harvakseltaan.

Kahlasin kauheen määrän tekstiä ja nyt en kyllä muista yhtään enään mitä mun piti kellekkin sanoo...

Plussia oli ainakin tullut joten Onnea kaikille plussanneille ja paljon tarrasukkia matkaan.. :)

Sitten oli ihania ultra kuulumisiakin jollain.. Onnea.. :)

Sitten oli surullisiakin uutisia tullut :( Pahoittelut keskenmenon kohdannet ja paljon voimia...Hali.

Yleisesti tsemppiä ja plussa tuulia puhallan.. :)

On. Tuntuu tosi oudolta et mulla on jo perjantaina äitiysneuvola ja tiistaiksi varasin varhaisultran... :) Toivottavasti kaikki olis hyvin kun pelottaa se helmikuinen keskenmeno...

nonni, lisätään sit oireisiin sit vielä päänsärky ja lisääntyny huimaus, kiitti vaan pepexxl :grin no joo, eipä sillä, minuu kyllä huimailee muutenki ku verenpaineet on nii alhaset :grin

Huomenta likat! =)

Kännykällä kun tätä käyttää unohtaa heti mitä piti kommentoida kenellekin...

Väsymys ja pahapäivä on minun osoitteessa tämän viikon olleet päivän sanat. Tuntuu kuin kaikki potuttaa. Stressiä pukkaa joka suunnasta... Etova olo pysyy edelleen iloisena matkassa ja röyhyt sen kaverina. Tätiä ei näy eikä kuulu, mitenhän pitkäksi tämä kierto venyy? Jos tätiä ei lauantaihin mennessä kuulu ja testiin ei tule selkeetä positiivista tulosta, sanon minä työsopimuksen kroppani kanssa irti. =D tänää kp 32/28.
Neuvolakuulumisista sen verran että kuukauden päästä otetaan prolaktiini kontrolliarvo ja ens kuun lopulla lääkäriaika varattuna.

Pahoittelut Diku :( en oikeen osaa mitään lohduttavaa sanoa, mutta olet ajatuksissa.

Anskunen olet myös ajatuksissa. Toivottavasti uutiset auttaa teitä eteenpäin!

Jellis, onnea naimisiin menosta! :) menikö hääpäivä niinkuin olitte ajatelleet?

Omaa napaa. Nyt jo 4pv tuhrutellut, kunnon menkat ei vieläkään alkaneet... Eilen olin ihan varma, että alkavat, kun tuli ihan veristä vuotoa, mutta se jäi pariin tippaan koko päivänä. Piinailu siis jatkuu. Sunnuntaina on tarkoitus testata, jos tilanne ei ole muuttunut.

muurahainen, toivotaan että siellä tapahtuisi edes jotain johonkin suuntaan! Tympeää tuollainen odottelu ja aika pitkälle menee toi lääkäriaikakin. :(

nuuhku, missä viivyt testisi kanssa..? :grin :wink

Sori pika on. En kerkee nyt muuhuun kun se hammaslääkäri.. Mut tässä kuvat..
Vihtreä taasovis ja pun r-testi ja toisessa apteekin oma r-testi enkä tiiä näänkö siinä yhtään mitään.

image.jpg image.jpg

Nuuhku, en näe apteekin omassa mitään ja tossa r-liuskassa vaan korkeintaan jonkun hailun, samanlainen taisi olla aiemminkin? :( Ei tainneet testit selvittää asiaa yhtään :(

Jep larissa niin minustakin. Mutta olis saanu tuo toinenkin testi sitten olla nega! Ja vuoto alkoi kans taas!

Takaisin