Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
olen noista rfsu:n r-testeistä kuullut että saattavat antaa virheellisiä haamuja :( Mikähän se vuoto nyt sitten on??? Hitsi, kun jotenkin pääsisit verikokeeseen, sillähän se selviäis, että onko hcg yhtään koholla.

Uutena kirjoittelen tänne. Rfsu:n liuskalla minäkin sain hailakan haamuviivan kahteen kertaan toissapäivänä, tiedä sitten mikä siellä haamuilee kun menkat alkoi sinä päivänä ihan kummallisina viikkoa liian aikaisin ja tämä sai epäilemään että jotakin tavallisuudesta poikkeavaa on menossa tuolla mahassa... :confused:

Huomenta <3

Täällä taas tapahtuu :D

Tarrasukkia ja vauva liimaa plussanneille, haamuille vahvistumista <3
Tädin kohdanneille ja km saaneille Tsemppiä ja voima halit !!
Nuuhkulle halit, epätietoisuus on kauheaa, mutta eiköhän asiat selviä <3

Gatusalle haleja sinne kauas <3 !! Ompa kertakaikkisen kurja tilanne.

Jännitystä näyttää monella riittävän ! Plussatuulia nyt vaan myrskytuulen lailla :)

Täällä heräilty pikkuiseen pakkaseen, HAH mä pääsen laittaa mun ihan uuden talvitakin päälle :D olis voinut ostaa kokoa isomman siinä toivossa, että tuo maha talven aikana pyöristyisi :D
Täällä päästään kohta puoliin uusiin yrityksiin, ajattelin nyt jättää sen suuremmat funtsimiset yms vähemmälle ja mennään tunteella, josko sitten pääsis itsekkin testien kanssa jännittämään :D

Mukavaa alkanutta päivää naiset !!

Tervetuloa aruki :)

Mä ajattelin et olisin selvinny oireitta tän kierron mut pyh. Viime yön aikana selkeesti tapahtu jotain, ihan kun olis sen oirekytkimen joku käyny vääntämässä on-asentoon :D johtuukohan tää nyt siitä eilisestä kun pääsi 2kk vanhaa pikkumiestä hetkeks hoitaan vai niistä ihanista tossuista vai täh. Joku kuume taas nostaa päätään kun tähän asti on pystyny oleen rva seesteisyys. Kp26/31 dpo8.

Nuuhku: yhdyn Larissan sanoihin eli en nää apteekin omassa mitään ja vihreässä testissä hailura. mut onko ovis viiva vahvistumassa?

On. Nega niinku arvelinkin. Kp 39/ 34-36. Kohta pääsen soittaa polille... alamahaan jomottaa taas menkkamaisesti mutta niin se teki toissapäivänäkin eikä mitään tapahtunut.

Kiitos paljon kaikille onnitteluista! :) Hääpäivä meni ihan täydellisesti, samoin häämatka oli aivan ihana. Kaikenhan olis kruunannut plussa, mutta se olis ollu jo liikaa :D Nyt yhdeksättä päivää tihkuttaa tuoretta verta, ei missään vaiheessa kunnon vuotoa. Varmaan ens viikkoon vielä kattelen ja sitten pitää keksiä jotain. Ärsyttävää. Mulla alkaa muutenkin usko loppua tähän touhuun,vaikkei olla kauaa yritettykään. Jotenkin vähän jo ahdistaa taas tuleva kierto ja tulevat menkat ja negat ja nyt varsinkin kun ei mitään hajua mitä sisällä tapahtuu ja milloin ovis ja aaaaaargh!!! Millä sitä osais unohtaa koko homman ja olla vaan..

Gatusa, on ne hulluja ne ukkos sukulaiset, jaksamista niiden kanssa. Ja tosiaan parasta varmaan välttää niin paljon kuin mahdollista..

Nuuhku, samaa mieltä kuin edelliset, en näe mitään :(

Aruki, tervetuloa!

Nyt mä en taas enää muista mitä muuta mun piti sanoa. Ainiin, isot pahoittelut keskenmenneistä :(

Äääh! Ei voi olla totta!!!! Mua suututtaa nyt niin paljon!!!! Lääkärille soitin ja lääkäri sanoi että keltarauhas hormooni pitää menkat pois niin kauan kun sitä käytän. Lääkettä käytetään myös esim. Kehitysvammais tytöillä joilla halutaan pitää menkat poissa. Ja tämän lääkärin mukaan olisi pitänyt käyttää kp 15 ja 10 päivää eteenpäin... Tällä menoo mä en saa lasta koskaan. Ja sit sano että jos aloitan dpo3 ni niin kauan käytän että on menkkojen alkamis päivä. Ja jos testi on nega. Tulee lääke lopettaa. Jos positiivinen ni jatkan. Mulla on ns. Valeraskaus menossa! Nyt mä romahdan. Tää tuleva kierto menee ihan puihin ku ukko tulee huomenna kotiin ja menkat alkaa... sit se taas menee töihin varmaan just sillon ku oviksen pitäis olla tai mistä mä tiedän mitä tapahtuu.... Nää lääkkeet on ihan ahterista kun ei saa oikeita ohjeita edes niitten käyttöön. Pitääkö se lääkäri mua ihan vammasena joka tuon lääkkeen mulle aloitti kun sellaset ohjeet antoi että dpo3 niin kauan kuin menkat alkaa tai rv 9-11. Kumpaakaan ei tullut. Ei menkkoja eikä raskautta. Aika pettynyt olen. Vai olenko vain saanut epäselvät ohjeet ja ymmärtänyt väärin ne vielä. Mutta nyt tiedän. Montakohan pakettia oon käyny hakee apteekista ja 18e aina makso yks paketti. Onnea lääke firmalle!

Nuuhku apteekin oma testi näyttöä negaa. Joten se on kyllä minusta luotettava. Olen käyttänyt sitä kaikissa raskauksissani ja aina näyttänyt oikein. Myöskin parilla ystävilläni samat kokemukset. Ainakin nyt noiden testien perusteella hcg ei olisi sulla elimistössä paljoakaan.

Joskushan, kun raskauden toive on suuri niin keho alkaa elää "valeraskautta" ja kuukautisetkin jäävät pois. Taikka tulee näitä ihmeellisiä vuotoja. En nyt tarkoita Nuuhku, että sinulla on käynyt niin, mutta kun luin tästä joskus niin olin ihan "wow"!

Toivotaan Nuuhku et tilanteeseen tulee selvyyttä. Mut helppottaisko sun oloa jos nyt vaikka vähän aikaan olisit ilman r-testailuja.

Muurahainen, mernik ja silv tsemppiä teillekin piinailuun❤️❤️❤️
Loora ihanaa et kohta teilläkin varhaisultra ja pääsette näkee pikkuisenne! Nauti tästä hetkestä, unohda huominen! Ettei koko alkuraskaus mene jännittämisessä vaikka onkin helpommin sanottu kuin tehty.❤️❤️❤️
Gatusalle voimia loppuraskauteen!

Lucky nyt ottaa ihan pannuun sun puolesta!!!!!! :(
Suurin ongelma just kunnallisella puolella erityisesti, kun kyseessä on just esim.lapsettomuushoidot niin asiantuntevaa lääkäriä sekä johdonmukaista hoitoa on vaikeaata saada. Ja yksityinen maksaa taas hunajaa! Nyt sulle sinne suuret symppishalit!!!!!! Oon pahoillani :(

Niin. Tää lääkäri jonka luona olen käynyt kierto häiriöiden alusta saakka on todella pätevä.tämä lääkäri oli myös paikkakunnallani gynen lääkärinä, joka oli kyllä huippua. Mutta nyt oli se nuori innokas lääkäri joka halus mulle lähetteen naisten polille alue sairaalaan jossa sattumoisin vaihtuu lääkäri usein. Ekaks oli mies joka päätti mennä sanomaan ääneen miehelleni että tuun raskaaksi ilman mitään lääkkeitäkin. Sit seuraavalla kerralla kun oli soittoaika ni oli tää ihana mies lääkäri joka hoitanut vaivojani kauan ja sanoi että aloitetaan clomit. Mutta mies halusi ettei clomeja vielä koska hälle sanottu että voin raskautua luomusti. Joten tunnettuani oviksen aloitin sittenkin lugen ja nyt sitten tämä. Ja se lääkäri joka sanoi että kehitysvamma tytöillä käytetään pitämään menkat poissa. Ni oli just tää vanhempi lääkäri joka hoitanut mua jo pitempään. :( oon todella pettynyt mutta onneksi on tää vanhempi lääkäri siellä viimein antamassa oikeat ohjeet.... eö

Onnitelut plussanneille! :) jännitän testaajien puolesta koko ajan :) Pahoittelut teille joilla ei ole tärpännyt vielä. Mulla ois testaus huomenna tai viimestään sunnuntaina, voi olla että turha tehdä :/ ollu tänä aamuna semmonen kipu vasemmalla alamahassa että taitaa täti tulla kylään piakkoin. Yritän olla ressaamatta ja mietin, että kyllä se tärppää kun on tullakseen. On vain niin uskomattoman kova kaipuu äidiksi. Ihan itku meinaa tulla, vollotin eilenkin kun katsoin toisenlaisia äitejä. Tunnen sen vauvan ihanan tuoksun tänne asti :Heartred Oman osansa itkuun teki se, että heillä oli kaksi km takana. Tämä toi mieleen oman kokemukseni, johon etsinkin apua km osiossa. Nyt ne hetket pyörii mielessä ja yritän muistaa mitä sinä iltana tapahtui, osa illasta on jotenkin hämäränpeitossa. En muista vaikka miten yritän :(

Huh, anteeksi avautuminen. Tänään on tämmönen päivä :(

Heip niinhän se oli että viisauden hammas siellä taas kolkutteli.. Joten uusi aika tuli sen poistoon.. Mutta mikä ihaninta ne paikkas mun lohjenneen etuhampaan! Jota kukaan ei oo tähän mennes suostunu paikkaan! :)
Tuo rfsun testi on aikalailla samanmoinen kun ne aikasemmatkin.. Mutta toki koska olen niitä käyttänyt ja saanut oikeasti ihan puhtaan negan (monesti) ihmettel kyllä että antaa edes tuollaista.mutta sehän on selvää että vahvistunut se ei ole.. Joten siis veikkaan sitä kesken menoo. Vuotokin taas loppui.. Nännit on edelleen kipeet.. Kipuja ei ole.. Mutta ehkä tää nyt oli tässä.. Tuskinpa siellä mitään on ainakaan enään.. Ja joo ihmettelen kyllä että tuo ovis testi siltikin vain tummenee, tosin hyvin hitaasti mutta kuitenkin. Ei kai täs auta muuta kuin odottaa ja kattella ja ihmetellä että koska ihan oikeesti loppuu tää vuoto.. Se kun nyt loppuu ja alkaa ja loppuu ja alkaa.. Pikkuinen pääsi kuitenkin miehen äidin viereen tähdeksi taivaalle hyvään huomaan <3

Ei kai auta muu kuin suunnata kohti uusia pettymyksiä :D taidankin varata sen vihkikirkon nyt niin saadaan keksiä uus paikkakin..(tällä tuurilla sekin on jo täyteen buukattu) ;)

Mutta hei. Te ootte niin mahtavia kiitos tuesta ja mun oma napailustani! Te ootte niin parhaita! <3

Pahoittelut negan saanneille! Kyllä saa ne viivat nyt ruveta näkyyn ja vahvistuun! <3

Harmony jep testit loppui enkä aijo hakea uusia. Kattelen tota ovis testiä vaan jos vaikka kuiteskin olis kohta ovis :)
MUOKS. niin ja joo mä oon kans lueskellu näistä valeraskauksista kyllä ja onhan ne tietenkin mahdollisia.. Mut mun tapauksessa kummalisinta on tää nyt tuleva vuoto.. Ois kiva ehkä tietää miks kesken kierron?
Enkä kyllä siis olettanu saavani r-testiin yhtään mitään kun ne menkathan mulla nyt kuiteskin oli.. Ehkä niukemmat kun aikasemmin mutta ei kyllä silti pelkästään mitään tuhruttelua...

Mutta mua hämmentää tää vuoto. Ootteko sitä mieltä että noi testit on vaan rfsun virheellisiä haamuja? Ja en olisi ollut raskaana?
Ja siis ihan hyvällä tätä kysyn koska sit vielä enemmän mietityttää tää vuoto.. Koska muutoin sen olisi tosiaan voinut selittää keskenmenolla mutta jos en ookkaan ollu raskaana niin mitäköhän tää sit on.. Täytyykö alkaa oleen oikeesti huolissaan ja epäillä jotain paljon pahempaa??

Ninni kattelin kans sen ja ihanat oli ne tähdet jotka tää pariskunta sai niiden keskenmeniden lasten muistoksi.

Niin ja tietenkin tervetuloa uusille! :)

Muokattu viimeksi:
huomenta ihanat mitä kuuluu?

ensinnäkin lucky mitä ihmettä se lääkäri siellä oikei selittelee...jaksamista ja inshaAllah tulis selvyys tilanteeseen pian. lääkärit on välil mitä on se on huomattu monesti.

nuuhku inshaAllah sun tilanne selviää pian.

kiitos harmony tsempeistä, nautihan raskaudesta :)

jellis juu kuten sanonta menee suku on pahin ja se pitää välillä oikeestiki paikkansa.

on: yö meni kuten edelliset eli ei unta juuri yhtään joten väsyttää. aamulla ukko ei vaivautun ees sanoon huomenta vaan meni olkkarii ja alko selailla nettiä mikä ärsytti lisää. no tänää meille tulee sitten lammas eli mein uusin asukki lambi lamborgini.... :) saapi nähä millai tämä tapaus on. viime vuotinen määki mulle mama ja seuras vessan oven taakseki ja sen oli aina pakko saada nukkua mun vieressä lattialla. tänä vuonna lammas saa pitää henkensä inshaAllah. mein neiti on ollu aamusta jo super aktiivinen mikä oli kyllä ihana tapa herätä ku potkuja ja iskuja sateli sinne tänne, tosin kuitenki niin että potkut suuntautu luonnollisesti ylös. saas nähä koska neiti päättää laskeutua.

Tää lääkäri sentään osas sanoo niin kuin asia oikeasti on. Ja tää lääkäri tietää mun kierto ongelmat tarkasti pitemmältä ajalta

Oi ihanaa Gatusa, lammas!! Ne onkin tosi seurallisia ja tarvii kaveria niin ihmekös että seurasi sua :) Onpa kivaa!! Mä oon ihan innoissani sun puolesta :D Harmi kun et saa nukuttua ja aamulla vielä mies-päivänsäde.. :/

se on jotain positiivista sentään lucky. toivottavasti sun tilanteeseen tulis selvyys joko plussana tai sit menkat koska ei ol kiva arvuutella ollako vaiko eikö olla.

jellis onha ne seurallisia tosiaan tää tulee kyl asumaa tuossa pihalla kiltisti. ukko saa hoitaa siivouspuoles pihalla inshaAllah :) voin laittaa kuvan tänne sit ku mein lambi on saapunut paikalle, pääsee oikein mopon kyydissä ku ukko tuo sen :)

Muokattu viimeksi:
Takaisin