Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
:HeartbigredHei kaikki ihanaiset!

Jellis on palannut lomalta ja häämatkalta eli onnellisesti naimisissa :) Oon koittanut lomalla puhelimella välillä lueskella, mutta teillä on niin huima vauhti, että pari sataa viimeistä viestiä jäi nyt lukematta. Mutta onnea plussista ja tervetuloa uusille! Uusia onkin kuukauden aikana tullut niin paljon, että pikainen uusintaesittely lienee paikallaan.

Eli minä 33v, mieheni 31, perheeseen kuuluu kaksi koiraa ja ensimmäistämme yritetään, heinäkuusta alkaen eli nyt lähti yk 4 käyntiin.

Sitkeästi täti löysi mut jopa sieltä kaukaa lomamatkalta, on se yks piru kyllä! Mutta nyt onkin niin erilainen täti etten tajua, reilun viikon pelkkää tihkua, ei hanoja auki lainkaan. Ikinä ollut tällästä, mistä voisi johtua? Anyone? Nyt en edes tiedä mikä kiertopäivä on kyseessä kun ei noista nyt saanu mitään selvää, ehkä kp8 tai jotain..

En osaa nyt kellekään mitään sanoa, mutta koitan päästä tahtiin mukaan nyt kun jälleen koneen ääressä :) On mulla kyllä ollut ikävä tänne!! Mahtavaa porukkaa :)

ei pitäis olla siis mitään selvää viivaa, kun tosiaan menkat pitäisi alkaa vasta 5.9 jälkeen... kun ovis on ollu 21-22pvä niin jos siit pitäis joku 14pvä laskea niin 6-7 pvä?

sekaisin kuin seinäkello olen.. :D

onnea jellis avioliiton johdosta vielä ja tervetuloa takaisin tännekin loman jälkeen. onko mahollista että ois valemenkat jos ei ol kunnon vuotoa?

hih ja gatusa on jälleen vauhdissa...heti aamusta harjanvarressa lakasemassa lattiaa hiekasta ja leivän muruista ja nyt neulon housuja keskeneräiseen settiin :) tee anto ihmeest virtaa vaikka ei olekaa tullu nukuttua taaskaan.

Kiitos Gatusa :) maanantaina testasin vielä ja oli kyllä niin selkee nega ku olla voi :( oli kyllä kumma kierto kaikkiaan, ei mitään normaaleja PMSiä ku vasta ku jotain 5 päivää oli tihkunnut niin tissit tuli kipeäksi ja maha alkoi vihloa, nämä jatkuu siis edelleen 8tta päivää.. En tajuu!!

tuo kuulostaa perin oudolta. minä täällä olen "vuodelevossa" mutta ihmisenä joka ei osaa olla tekemättä mitään yli kuukauden vuodelepo on ollu kidutusta ni viime päivät oon siivonnu joka päivä ja nyt sit neulon taas ku ollu pikku tauko neulomisessa, pakko tehä jotain että pysyy järki päässä ja jotai tekemistä :) ukon veli ja ukko ite vaa kattoo et "jaa hienoja on kyllä miten noit voi käsin tehä?"

Kiivilintu, usko pois - mul on ne huonotkin ajat olleet, onneks jo takanapäin :) kyllä sullekin kaikki onni suodaan <3

Elaffy, miten ihanaa nähdä sulta tommoinen kuva!! :) onnea!! <3

Sannuinen, larissan selitys onkin oikea :) esim päivällä jos et juo ja olet 4-5h virtsaamatta tai kauemmin virtsa vastaa pitoisuuksiltaan lähelle aamuvirtsaa :)

Merink, 5-7päivää oviksesta :)

Diku, eiiiiiiiiiii :( voimia <3 tarkastuttaan tilanne jos tarve!

Jellis, onnittelut naimisiinmenon johdosta :)

Nuuhku, voi ku selkiytyis tuo sun tilanne pian!

lucky87 30.9.
elaffy 1.10. (dpo 14)
Elli28 1.10
Sannuinen 2.10. (Dpo 12 noin)
sabetti 3.10.
Kaziska 4.10.
'muurahainen' 4.10.
DarkMimosa 5.10.
Ratamo 5.10.
Merink 5.10
PikkuMinski 6.10. (dpo 17-20)
miemelia 8.10
SuNWay 10.10
Silv 9.10
Kyfi86 12.10
Freyja86 13.10
nuuhku 17.10.
Larissa 18.10.
pepeXXL 21.10.
Elli Etana?
Johanna...?
Kiivilintu?

( yht. 23)

Plussanneina jutuissa mukana: Gatusa, MadH91, Mju, Janeh, Vargynja, Feliddzi, lissufin, Mandah,Chipmunk86, Elya, Ttubu, Myyh, Tiarella, BlenQ, Satsa, naranja, marinamelina, Mustikka, Mara, Dawwe, Siija, Sandy, Käpynen, Etsijä, Mamia, Pötkylä, Sintti2014, Myssy, loora84, -Nennu- , Aida*, Brit, Diku, Mira83, Harmony (yht.35)

Jellikselle onnittelut rouviintumisesta :)

Muokattu viimeksi:
Jellis rouvalle onnea avioitumisesta! :)

Merink mä en oo kyllä varma mitä nään testissä ehkä jotain ehkä en :) uutta testiä vaan kehiin parin päivän päästä ja jos dpo:t on noin aikaset niin ei siinä kovin vahvaa viivaa vielä varmaan olisikaan:) joten siis toivotaan että vain vahvistuu! :) ja kun siis saisi sen kärsivällisyyden jostain;)

Tänään on taas onneks tekemistä kun täytyis tuo hoito koira vaihtaa toiseen hoitolaiseen ja keritä vielä aksaileenkin :) toivotaan että menis tää päivä ny nopiaan... Mut näyttäiskö noi testit ees mitään jos kerta vuodan kuitenkin? Onko mun järkee testata? Ovista mun nyt on varmaan ihan turha testata kuiteskaan...

Voi Diku!!! Toivotaan parasta.

Onnea Elaffy!!!

Taalla kp 31/26-28(30+) eika oireen oiretta mihinkaan suuntaan...tasan kk sitte alko viime menkat... pitas varmaa kayda testi ostoksilla ku viimesen kaytin hatahousuna toissa paivana.

Onnittelut kaikille plussanneille, avioituneille, ultratuille jne❤. Ja pahoittelut niille ei niin onnekkaille tädin uhreille tai km kärsiville :( . Tsempit odottaville ja piinaileville; plussatuulia ❤

Kävin tänään shoppailemassa life-myymälässä ja tarttui mukaan muutakin kun gelee royal... tarjous ota 3 maksa 2! Miehelle fertiliforte ja gelee royal ja itselle gelee, e - vitamiini ja magnesium+b6
:eek::confused:... Josko näillä :) oli kyllä asiantunteva myyjä! E - vitamiinia suositellaan otettavaksi kauheasti, että on hoitava vaikutus... juurikin raskautumiseen suositellaan yli 100mg/vrk :confused:.

On; kp28 /27-30 dpo 12-15?
Tätiä odotellessa... Oireita on :mad::oops:

Oi elaffylle onnea!!

Töistä avaudun oon niin hajalla hetkellisesti taas. Täytyisi vissiin saada vähän enemmän muuta ajateltavaa kun tää hemmetin yritys. Koskee kovasti alamahaan, täti tulee kylään millä hetkellä hyvänsä. Eli kierto jäänee 24 päivään. Se on mulle tosi lyhyt kierto. Soitin jo klinikalle kuis nyt, antaako ne jtn pistoksia, tabuja tms ens kiertoon, jos toi letrozol mulla vaikuttaa noin... Hemmetti. :( :(

Madh heh huomasin just että tein toukkaa kutsuttaan tiitiäiseks? Mä kutsuin mun kummilikkaa tiitiäiseks vielä kun asusteli vattassa. Ja itse asiassa vieläkin ;)

Nuuhku, joo tiitiäiseks on kutsuttu :D hauskaa!
Mut siis voithan sää testata. Onks vuoto siis ihan menkkojen runsas?

Madh on hauska sattuma! :) ja joo vuoto on kyllä ollu yhtä runsas.. Välillä ehkä runsaanpaa ja välillä sit niukempaa.. Joten siis joo yhtä runsas.. Mutta menkkakipujakaan ei kyllä oo enään eilen oli sillon tällöen lieviä kipuja.. Mutta tänään ei ole ollut.. Ja tissit on kyllä edelleen tosi kipeet..

Hello tytöööt. Täällä tullut textiä jo parin tunnin sisällä hienosti.
Gatusa siskoni oli aikoinaan vuodelevossa noin 6vko muistaakseni ja kyllä hänelläkin alko ottaa jossain vaiheessa päähän. Mut pääasia et pikkuinen voi sullakin siellä hyvin! Barakat ❤️❤️

Jellis onnea häiden johdosta ja plussatuulia.
Pikkuminski on pannut tuulemaan vitamiineissa-------> ;) toivotaan et tärppi tulee nyt js kovaa!!!!

Sannuinen hyvä kun purkaat tänne!! Raskaushaaveilu, kun alkaa niin se valtaa koko mielen ja kropan. Toivon todellakin et täti vois vaikka painua Australiaan!!!! Tsemppiä sulle sinne töihin!
Lucky sust ei oo kuulunu mitään tänään, mikä tilanne??
Nuuhku voi harmi tota sun tilannetta! Ei juuta eikä jaata voi nyt kroppa. Ex ne edes haluu varmistaa missään polilla mahd.kohdunulkoista raskautta?? Siis todellakin toivotaan ettei se mitään sellasta ole ja olisi kyllä varmaan oireillut voimakkaammin, mutta silti. Olet kuitenkin hedelmällisessä iässä oleva.

Ajnalla hyvä, että mies siellä järjen äänenä ;) Sitten omanapailu: ensinnäkin ei oo kauheesti oireita paitsi rinnat ja kohtu tuntuu "painavalta". Ja nytkun täällä on monilla alkanut vuotoja tulla niin mäkin pelkään pahinta. :( inshallah pikkuinen pysyy mukana!

Muoks. Älkää ihmetelkö mun kirjoitusvirheitä tai epämääräisiä lauseita. mä aina txt niin nopsaa ku tyyliin kokkaan ja imuroin samaan aikaan. ;)

Nuuhku, aika jännä kyllä... Jos nyt testaat parin päivän päästä ja testissä on vain haamu tai nega ni kai se oli sitten joku kiinnittymisen yritys, jos viiva vahvistuu tai on vahva ni kyl siel jotain raskautumiseen päin on tapahtunut :)

Aj niin asiasta viidenteen. Tyhmä kysymys, mut mix joidenkin profiilikuvan oikealla alapuolella roikkuu vihreä pallo?? Huomasin et mm. mulla, Gatusalle ja madh roikkuu sellanen. Hhhhhhh :) vai nääxmä taas omiani??

Takaisin