Hei kaikki ihanaiset!Jellis on palannut lomalta ja häämatkalta eli onnellisesti naimisissa :) Oon koittanut lomalla puhelimella välillä lueskella, mutta teillä on niin huima vauhti, että pari sataa viimeistä viestiä jäi nyt lukematta. Mutta onnea plussista ja tervetuloa uusille! Uusia onkin kuukauden aikana tullut niin paljon, että pikainen uusintaesittely lienee paikallaan.
Eli minä 33v, mieheni 31, perheeseen kuuluu kaksi koiraa ja ensimmäistämme yritetään, heinäkuusta alkaen eli nyt lähti yk 4 käyntiin.
Sitkeästi täti löysi mut jopa sieltä kaukaa lomamatkalta, on se yks piru kyllä! Mutta nyt onkin niin erilainen täti etten tajua, reilun viikon pelkkää tihkua, ei hanoja auki lainkaan. Ikinä ollut tällästä, mistä voisi johtua? Anyone? Nyt en edes tiedä mikä kiertopäivä on kyseessä kun ei noista nyt saanu mitään selvää, ehkä kp8 tai jotain..
En osaa nyt kellekään mitään sanoa, mutta koitan päästä tahtiin mukaan nyt kun jälleen koneen ääressä :) On mulla kyllä ollut ikävä tänne!! Mahtavaa porukkaa :)