Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Onnea Elaffy! Ihanat uutiset pääsit jakamaan meidän kanssa :) Tiukasti tarrautumista kiinni toivotetaan!

Diku pahoitteluni :( Tämän olisi kuulunut mennä toisin. Voimia.

Merink, minulla ei silmä erota noista kuvista vielä mitään. Mutta ehkä myöhemmin uusintaa kehiin.

pepeXXL todellakin plussataan.. =) olis niin makeeta kun molemmat plussais, ollaan melkein samanikäisiä ja kierrot melkein samoissa.. jee! Gelee royaleeta pitäis laittaa tilaukseen jotta plussaaminenkin olis todennäkösempää, onko sul pepe jotain exrajuttuja jota teet/käytät/syöt/juot kierron aikana :) oon vähän uteliaalla tuulella.
elaffy jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee ihanaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ONNEKSI OLKOON TEILLE :Heartbigred

Diku ainakin nyt on varmaa että se on mahdollista, sulla oli kaks viivaa siin testissä, aivan varmasti saatte pysyvän plussan ja sitä kautta vauvan/lapsen vielä ihan pian! Millainen määrä vuotoa ja ajattelitko testata? :hug013

Täällä taas päivitän tilannetta.. Vuoto näyttäis rupeemaan loppumaan.. Mutta nyt on kyllä pari kertaa vihlassu mahaan.. Mä en kestä kattoo huomen aamulla sitä negatiivistä testiä.. :/

Merink, mie näen ehkä jonkun hailun viivan tossa sun ylemmässä testissä! Testaa muutaman päivän päästä uudestaan :)

Nuuhku, tee kuitenkin se testi. Jos vaikka olisi iloinen ylläri ja jos ei ole niin pääset ainakin epätietoisuudesta! :hug013

Täällä viiva ovistestissä vahvistuu, mutta ei ole plussa vielä. Mahassa on menkkamaiset olot :grin Limaa on, mutta mun "ovis on ohi" -hälyttimet eli nännit ei ole vielä kipeänä ja hyvä niin. Ehkä yritän vietellä miehen vielä tänä iltana :p

Löysin muuten netin kätköistä tämmöisen muutaman vuoden takaisen HS:n jutun ja vertailun ovistesteistä. Ihan mielenkiintoinen. :)

8942739.jpg

Muokattu viimeksi:
Gatusa; onpa sanonko mitä noi sukulaiset! Siis ihan tosi!! Pitäisikö sun ja miehen olla vaan ja kumartaa heitä!? Entä hei se ruoka! Jos oletetaan että teille tulisi huono tilanne, ei rahaa ruokaan jne. Niin antaisiko he teidän kärsiä? Sinä raskaana ja lapsikin! Itse en pidä yhteyttä mun sukuun tai miehen sukuun tämän takia. En halua maksaa tai tulla hyväksikäytön uhriksi koska molemmat suvut täynnä vapaaehtoisesti työttömiä sekä narkkeja!!

testailen huomenna aamupissasta tai viikonlopun aikana... jänskättää.. rinnat on tummentuneet ja edelleen huikan arat. tuntuu hyppiessä/juostessa.

Moikkaa tytsyt ;)

Kiivi ja Pepexxl toivotaan et tekin pääsette plussaa ja pian.
Gatusa voi, että sul on kyllä käynyt huono tuuri suvun kans :( niinhän sitä on joskus sanottu et, kun menee naimisiin niin menee naimisiin myös suvun kans. Niin hyvässä kuin pahassa. Ja harmi, että nyt perhe myös "telonut" sun käsityksen tunisialaisesta kulttuurista. Mun serkun mies on Tunisiasta ja kyllä ovat todella "kultahansikkain" kohdelleet mun serkkua. He lähettelee sieltä lahjoja aina, kun joku sukulainen tulee Suomeen tänne. Kun serkku synnytti esikoistyttönsä niin hän sekä tyttövauva saivat aidot kultaiset kaulakorut "synnytys/syntymälahjaksi". Ja olen ymmärtänyt et eivät ole mitään rikkaita, koska ajoittain serkun mies on lähettänyt rahaa erikoistilanteissa perheellensä mm.ramadan.
Ovat menneet lomalle usein kesät sekä eidjuhlat sinne ja ainakin serkku on kovasti kehunut mm. Kuinka ei saanut tehdä mitään kotitöitä ja lapsiakin hoidettiin puolesta, jotta nuori pari olisi saanut viettää yhteistä aikaa, joka oli kortilla. Ja onhan se totta maassa, missä köyhyyttä on kuitenkin, niin ihmisistä näkee helposti, mitä luokkaa he edustavat. Kyllä harmittaa nyt sun puolesta toi nimi juttukin. Et onpa huono mielikuvitus kui ei viitsi omaa nimeä etsiä.:( ja kyllä luulis et perhe arvostaa toisiaan enemmän kun on autettu rahallisestikin. Mut joillekin ei riitä edes koko maailma. Nyt vaan pidät Gatusa tiukkaa linjaa. Sä oot raskaana ja vieläpä loppuvaiheessa. Sä tarviit nyt ittelles positiivista energiaa!!! Hush hush negatiivista energiaa tuovat!!!! ❤️❤️❤️❤️❤️

Joku muukin oli tehnyt testin, jossa oli joku haamu. Meenpäs nyt katsoo kuka se olikaan!

Gatusa :hug013 vaikeuksien kautta voittoon? rukoilen sulle ja sun suvulle ja sun miehelle ja miehesi suvulle parasta elämää.. suvut on aina omanlaisian :dontknow :signs003 tuo on kyllä jo aivan hirveetä.. hoh hoijaa :( paha mieli sun puolesta. Aina haluu uskoo kaikista loppujenlopuks hyvää, toivon että sun tilanteessa näin käy ja se sukukin alkais käyttäytyy ja vähän äkkiä!
Larissa ompas huikea kuva artikelista! just tollasia kaivataan lisää kiitos:signs001
Silv söpöläis kenkäset :love017
nuuhku toivotaan että olisi positiviinen huomenna, nimenomaan huomenna.. älä testaa kuin vasta aamuvirtsasta :Heartpink:Heartblue:Heartred
Merink toivotaan parhautta toki! eli +++++++++++++++

pezdorado ukon isä heitti meidät pihalle kaks kertaa ja kerran olin raskaana. siis ei ne välitä onko meillä ruokaa vai ei, ukon äiti joskus on antan salaa meille hänen laittamaansa ruokaa ettei hän saa ongelmia. mä en ol optimistinen niiden suhteen yhtään.

harmony mashaAllah sun serkulla on hyvä tuuri. mun mies euroopassa asuessa lähetti paljon rahaa heille ja he tuhlas kaiken, sit ku me muutettii tähä maahan ni saatii pelkkää lokaa niskaan, alhamdulillah meillä on katto pään päällä ku hänen porukois ei yleensä voi luottaa keneenkään, ihme kyllä tänää mun miehen veli lainas rahaa että saa tarhan maksettua. me siis niillä asuessa jouduttii nukkuun lattialla käytävällä porrastasanteella ja lisäks jopa mein vessas käyntiä valvottiin. eli tällästä täällä. suvut vaihtelee kyllä tosi paljon asenteelta jne mut jotku on vaan niin pihejä ja ahneita valitettavasti ettei halua mitään hyvää muille.

kiivi jep ainaha sitä toivois että ihmiset muuttuu mutta kokemuksesta sanon että tuskinpa näin tapahtuu ukon suvun kohalla.

Larissa kiitos ihana! Tää taitaa kohta mennä kyllä nukkuun. Ja jättää nää toive ajattelut nyt siihen testiin :)

Mä oon ite niin kova tennarifani et oli ihan pakko :) oon niitä netistä etsiny mut en oo vielä malttanu tilata :D nyt oli tosiaan 2€ kirpparilla niin ei pystyny enää oleen :D

Onnea Elaffy!

Nuuhku: soita ja liioittele vähän

Merink: ylemmässä on jotai haamu

Jellis: onnea vaimoksi pääsemisen johdosta. Ompas ärsyttävää vuotoa. Kokemusta on tuollaisista ihme vuodoista. Raastaa hermoja. Toivottavasti meni kuitenki matka nauttien!

Sannuinen : toivotaan ettei menkat tuu vaan olis oire lääkkeestä

Nuuhku ja Madh: minä lauleskelen aina pojalle tiitiäinen metsäläinen, pieni menninkäinen, posket tehty puolukasta, tukka naavan tappurasta, silmät on siniset tähdet. Ja on myös tiitiäinen välillä.

Tervetuloa Pandakarhu palsta lomalta!! Plussa onnea!

Silv; ne on vaan niin söpöt.

Gatusa : ♡♡♡ iso virtuaali halaus! Nauti niistä hyvistä asioista. Sul on mies jota rakastat vaikka onki välillä tollo. Mutta se onki vaan mies. Sul on poika, ja tulossa tyttö. Asut kauniissa maassa. Sul on meidät henkisenä tukena. :) siel on lämmintä, sulla on oma puutarha... ja lammas. :) sun mies käy töissä. Sul on ihana äiti täällä suomessa. Ainakin sen kuvan olen saanut. Osaat neuloa. Sun pitäis tehä siitä lampaasta villa lankaa.

Diku: :(

DarkMimosa: eiku vaan testi kauppaan.

On. Täällä mä olen... ei vuotoa. Tissejä vähän jomotti ulkona. Paha olo, etoo koko aika. Nälkä vaikka syöny ku hevonen. Kohta lähettävä syömään pizzaa kun vatsa kurnii. Tajuton väsymys. Ärtymys herkkä. Huono olo. Tunnin suppilovahvero metsästys helpotti vähän oloa. Huomenna soittoaika lääkärille ja sitä ennen todettava jälleen nega testi... töissä oli pakko sanoo esimiehelle etten voi osallistua yksiin tutkimuksiin ennen kun oon saanut varmuuden asiaan. On se tietoinen mun kierto häiriöistä mutta ei siitä että lasta yritetään. Sanoin vaan etten tiedä olenko raskaana. :)

Tsemppiä kaikille!!! ♡ olette rakkaita kaikki ja tärkeitä!

Onnea plussanneet!!:)
Pahoittelut Diku, ei todellakaan ole kiva juttu.:sad001 itselläni tänään ollut jo parempi päivä k ipujen suhteen, eilen ja toissapäivänä aivan kauheat kivut! Pitäs vaan jotenkin eteinpäin päästä..VOimia sinulle:Heartred

Takaisin