Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kyfi, kyllä mie näillä viivalaseilla tossa jonkinlaisen haamun näen :grin Ps. Käyhän vaihtamassa nimimerkki johonkin helpommin tunnistettavaan. Kyfejä pyörii täällä niin monta :wink

Hei te kaikki ihanat naiset! Olette kyllä kerinneet paljon kirjotella sillä aikaa, kun en ole kerinnyt käymään!
Ihana kuulla, että niitä plussiaki on kerinnyt tulla muutamia!! Onnea uusille odottajille! :)
Yritän taas vähän aktiivisemmin seuraamaan vaikken varmaankaan itse ole nyt raskautumassakaan..
Ukon kanssahan meni niin, että mentiin eri teille, eikä niinkään sovussa. Nopeasti piti löytää uusi asunto minulle että koiralle(joka onneksi löytyikin) Nyt hirmu sisustamisen into, että asunnon saapi oman näköiseksi ja semmoseksi, että viihtyy. :)
En jaksa jäädä suremaan vaan yritän mennä nokka pystyssä kohti uutta tulevaa. :)

Palataan naiset! :) ja tsemppiä kaikille! :) <3

Tsemppiä kovasti Luckylady13. Sinulla on ihana asenne! :)

Kyfin testissä näkyy haamu minunkin silmiini ;) toivotaan viivalle vahvempaa punaa!

Johanna mä rukoilen sun puolesta ja pikkuisen plussantekijän puolesta <3
Kyfi mä näen toisen viivan :)
Pepe minkä ikäinen sinä oletkaan? Onko lapsia ennestään? Hatara muistikuva että ollaan suht saman ikäisiä.

Melkoista ylä ja alamäkeä täällä foorumilla mennään, halauksia kaikille <3

Mulla kp3/34-36

Minä en näe Jennulin testissä viivaa, mutta tihrustankin kännykällä. Viivan ilmestymisiä/vahvistumisia toivottelen! :)

Pepe: hyvä että saitte ns. rattaat pyörimään. Itsellekin tulee varmasti parempi tunne kun saa vähän selvyyttä asioihin. Tsemppiä!
Miehen läsnäolo ei pakollinen. Meillä mies ei päässyt kun on töissä joista ei voi niin vaan lähteä. Lähinnä jututtaa ja kyselee elintavoista, lääkityksestä, sairauksista...

Luckylady voimia ja pidä tuo asenne!! :)

Kiivilintu ikää mulla 19v pian 20v, eikä lapsia ole. Yritystä 18 vuotiaasta.

Kyfi/jennuli? Mä nään kans hennon viivan :)

Sannuinen kiitos tiedosta!

Iik en muista toivotinko jo loora84:lle onnet :) onnea vielä plussaamisesta ja Harmonylle kans :) <3 <3
Johannalle edelleen paljon jaksamista ja kädet ristissä rukoilen yhä.. <3
ttiii en tiiä kirjotinko oikein mutta sinä olit rohkeasti päässyt hoitosuunitelmaa tekemään, ihanaa, saisinko kysyy sun ikää viel? tuntuu että ollaan samaa ikäluokkaa :)
pezdorado minä en oo raskaana! :hello

tosiaan mukavaa löytää ikätovereita, minä oon 21 reilun viikon päästä ja esikoinen toiveissa.. oon ottanut aika raskaasti tän raskautumattomuuden ja siks mietin että pitäiskö minunkin ja tietty miehen mahdollisesti hakee apua, mistä keneltä ja koska? Yirtystä tulee täyteen tammikuussa 2 vuotta.. tohon kahteen vuoteen mahtuu kaks kertaa e-pillereiden syöntiä kun halusin vaan luovuttaa ja aloittaa ehkäisyn kun tuntui ettei raskaus ala kuitenkaan niin jääpä keskenmenot ja valeplussatkin tulematta. Nyt toki helpottanut ja en oikeestaan vauvakuumeillut kun aloitin koulun kuukausi sitten.. nyt se taas alkaa polttelemaan kun mietin ettei haittais mun valmistustakaan enään. Voi tätä elämää..
* lisäys pepelle: tarkoitan tän sit positiivisesti.. :wav IHANAA kun on samanikäisiä täällä, toki tykkään teistä kaikista! :grin

Heippa! Uusi kuumeilija ilmottauttuu joukkoon.Tai pidempään on jo kakkosen kuumeilua ollut ja täytyy tunnustaa, että jo kuukausi tolkulla oon teidän juttuja lueskellut :) Nyt vasta sain aikaiseksi itse kirjoittaa jotain. Taustaa sen verran, että minä 28v. mies 31v. Lapsia ei pitänyt lääkärin mukaan luomusti tulla (endo), mutta niin vain meillä on luomusti alkunsa saanut esikko 1,5v. Keskenmenon koin kk sitten rv 7, kierto ei näköjään siitä sekaisin mennyt, koska tänään kp1/28. Keskenmeno otti todella koville, koska raskautuminen ei kuitenkaan ole ihan helppoa meillä (ei ehkäisyä käytössä esikon jälkeen. Esikkoa ennen ilman ehkäisyä oltiin 3 vuotta ennen tärppiä, tähän toki mahtuu muutama epäonnistunut ivf hoitokin mukaan). Todella pettynyt olin myös tänäänkin, kun menkat alkoivat vaikken sitä kovin todennäköisenä pitänytkään että heti raskautuisin uudelleen. Mutta eteenpäin sano mummo lumessa, kyllä sen pysyvän plussan saa vielä ihan jokainen, ennemmin tai myöhemmin tavalla tai toisella! :) Vaikka oonki teidän juttuja jo lueskellut niin oon kyllä pihalla ku lumiukko, yritän päästä pikaisesti kärrylle kuka on kukakin ja missä mennään :D

Muokattu viimeksi:
Miiii lämpimästi tervetuloa joukkoon =) aivan loistavan tosielämän tarinan jaoit, kiitos.. Olet elävä esimerkki siitä että kaikki on mahdollista :) isot isot isot onnittelut esikoisesta ja pahoittelut keskenmenosta :/ uskon teidä saavan vielä toisen lapsen piankin ;) <3 tsemppiä.

Kiivilintu totta kiva että oma ikäisiä myös!! :) mun mielestä sun kannattaa ottaa jo yhteyttä neuvolaan ja varata aikaa. Itse soitin joskus kun yritystä 9kk koska kierrot venyivät 54 päiväsiksi välillä. Ja sain terot käyttöön.

Miii tervetuloa munkin puolesta tänne :) ja kiva kuulla taustoja, toivotaan että plussaa ei mene aikaa vaan tulisi pian!

Heippa naiset! En oo vähään aikaa Kerennyt lueskeleen tein juttuja. Kuinka täällä jaksetaan?

Onnea plussanneille! :)
Pahoittelut mekat lohdanneille samoin keskenmenon uhreille! Plussaa puhallan ihan jokaiselle!

Täällä odotellaan ovista jos se edes tulee.. Ne mun menkathan loppu jo viikko sitten ja edelleen tulee ruskeeta valkkaria mä en käsitä.. Samoin täällä on koko ajan ollu nännit sairaan kipeet. Mua edelleen ihmetyttää ne edelliset "menkat" ja nää ihme "oireet".
Koiraprojekti edistyy mutta vie paljon aikaa. Tänään ainakin vielä käy astutusreissulla ;)

tervetuloa miii ja muut uudet :)

jennuli/kyfi oli plussannu onnittelut :)

kiivi juu kannattaa kysästä neuvolasta vaikka tms mitä tässä vois tehä ku ootte jo pidempää yrittän ilman tulosta. inshaAllah kuitenki plussa tulis pian sinulleki :)

luckylady kylläpä kävi kurjasti teille mut hyvä että oot noin positiivisella mielellä ja asenteella, kertoilehan kuulumisia jatkossakin :)

nuuhku tsemppiä ja toivottavast koiran astutus onnistuu :)

kiitettäväst tullu taas näköjää tekstiä sinä aikana ku mä makoilin matolla ja parantelin oloa mikä ei kyl vieläkää ol kovin kehuttava ku armoton väsymys, ei tullu sitä muutamaakaa tuntia nukuttua viime yönä ja tänää ei olla pysytty kunnol pystys jostai syystä. alotin huimauksen ja päässä heittämisen takia eliminoimaa vaihtoehtoi mikä aiheuttaa...rautatabletti otettu jos johtuu hempasta, nyt alotan rautakuurin vähäks aikaa inshaAllah, lepääminen mut en saanu nukuttua mikä on ongelma kieltämättä koska mä en ol nukkun taaskaan pidempää aikaa juuri yhtään. no jotai positiivista sentään neiti on aktiivinen joten hän on kunnos. kiva ku tuntee jo et mikä raaja on missäki ja näkee jonki verran esim. jalka erottuu ylävatsal tosi selvästi ku likka raivotarjonnas ja viihtyy ilmeisesti joko selkä selkää vasten tai kylki kyljessä :)

DarkMimosa: täällä kans Yks toinen hätähousu testaili dpo 9 ja negsuahan Se pukkas.. paitsi jos Oikeen kauan tuijotti sitä kontrolliviivaa ja sitten katsoi siihen viereen niin Se viiva ikäänkuin siirtyi siihen tulosviivan paikalle :-D EPÄTOIVOSTA!!! :-D

Hei työ jotka haluaisitte juosta, mutta on polvivaivoja! Suosittelen lämpimästi testaamaan jotain paljasjalkakenkiä, kuten esim. vibram fivefingersejä. Ite oon myös polvivaivainen ja noi on ekat kengät, millä pystyn oikeesti juoksemaan. Hus pois päästä noi ajatukset että jalka tarttee paljon toppausta ja tukea alleen. Eihän tartte, jalassa on ihan sisäänrakennettu tuki, joka tosin useimmilla meillä aikuisilla on löystynyt ja aiheuttaa kipuja. Kaikki pienet lihakset, jänteet jne. haurastuu ja surkastuu käytön puutteessa, kun jalkaa tuetaan liikaa.

Paljasjalkakengillä joutuu kyllä käytännössä opettelemaan juoksutekniikan kokonaan uudestaan, sillä niillä ei voi tömäyttää kantapää edellä maahan ja luottaa, että pehmustettu, korollinen kenkä ottaa iskun. Vaan niillä astutaan päkiälle ja juoksu on joustavampaa, tavallaan pomppivaa. Alkuun ohuet kengät ja kova alusta on paras niin tuntee, milloin astuu väärin (jalkapohjaan sattuu). Lisäksi juuri kun jalan omia tukirakenteita ei ole hyödynnetty aikoihin niin rasitusvammoja tulee alussa helpommin, kannattaa aloittaa ihan kotona niillä kävely jne. ja totuttaa jalat hiljalleen.

Ite oon vähän hippi ja hurahtanut, mutta on se oikeesti ihanaa, kun voi juosta! Ja oppii kuuntelemaan kehoaan paremmin kun ei voi veren maku suussa ees repiä vaan on oikeasti pakko harjoitella ja opetella tuntemaan lihaksistonsa! :)

Tervetuloa mukaan sekalaiseen joukkoon Miii :)

nuuhku, teitkö enää varmistustestiä "menkkojen" jälkeen? :wink Mulla on itsellä vaan oviksen jälkeen nännit kipeänä, ei ennen ovista.

Mie tunnen itseni vanhaksi akaksi, kun puhutte iästänne :grin

Takaisin