Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Harmony, ei muuta kuin matoa koukkuun! Oon juossut hyvin vähän ja hitaasti, koska peruskuntoa ei juuri ole. 1-2 kertaa viikossa on ollut sopiva tahti. Ja sellaisen 45-60 minuuttia kerrallaan. Kesäkuussa piti vielä kävellä osa matkasta, heinäkuussa ei. Elokuussa vasta jaksoin ekan kympin tasaista vauhtia. Ja kertaakaan ei ole ollut kuollut olo lenkin jälkeen, eli siinä mielessä vauhti on ollut sopiva, ja peruskunto hieman parantunut tänä aikana.

Elaffy, miten on hajuaistin, onko tarkentunut? Plussahan voi tulla jos on kohdilleen osunut, joten älä vielä ajattele muuta!

Voi kun itsekin voisi juosta. Polvet eivät vain sitä kestä.. :(

Granger, en ole huomannut mitään kovin superhajuaistia. Viime raskaudessa pesuaineet haisivat todella pahalle ennen plussaa. Siis ihan joku perus fairy. Siitä melkein raskautta aloin epäillä. Nyt ainoa hassu juttu hajuihin liittyen on se, että ihmisten hajusteet tuoksuvat voimakkaasti. En tiedä, olenko ainoa, joka haistaa ne. Miehelle olen välillä rappukäytävässä sanonut, että naapuri on tästä mennyt, kun tuoksuu. Sellainen "vana" tuntuu jäävän tuoksuista, että sitä voisi melkein seurata kuin koira. :D Tuskin kuitenkaan liittyy raskauteen. Tai eihän sitä koskaan tiedä..

Rinnoissa ei ole sen suurempia tuntemuksia. Pientä kihelmöintiä on tuntunut välillä. Sitä nyt voi ennen kuukautisia olla muutenkin.

Hajuista tuli mieleen, onpas mulla yksi muukin mielikuvitusoire! Nimittäin juuri tämä superhajuaisti. Kahvi haisi sille kun olisin paketillisen puruja laittanu suodattimeen kuutta kuppia keittäessäni.. Maistui normaalilta mut haju oli jotain ihan hirveetä. Työpaikan käsisaippua haisee kaljalta (tropical taisi oikiasti olla) ja itse haisen hieltä koko ajan. Kloriitti taas oli mitä hurmaavin tuoksu tuos äsken kun vessaa pesin. Kukaan muu ei kyllä kuulemma ole huomannu mitään..

Mutta siis todellakin toim. huom. Mielikuvitusoireita. :D

Tuli äsken kova maha kipu ja pyyhkiessä verta, joten ei taida pienokainen kyydissä pysyä:sad001. 2 testiä näytti plussaa ja rinnoista tunnistin et jotain tapahtui. kp 35/28-29. Jospa pieni vain yritti tarttua kiinni. huomenna ja yön aikana asia varmistuu...ehkä. Kyllä on tyhjä olo. :sad001Vatsa ja selkäkipua aika kiitettävästi. TUskin tämä enää hyväksi kääntyy..:sad001 ilmoittelen aamulla.

Johanna :( voiiiiiii toivitaaan et kyseessä olis valekuukautiset!!!! Tsemppiä ja tuu aamulla kertoo meille sun tilanne. ❤️❤️❤️

Voimia Johanna, toivotaan parasta <3

Granger, olet huippu <3

Tirpukka, ompas aikalailla samat suunnitelmat :D meidän yksvee täytti sen vuoden elokuussa ;)

Huomenta ! <3

Voimia Johanna :( jospa vuoto loppuisi lyhyeen.

Voi että te ihanat jaksatte tsempata ja tukea <3

Täällä uusi viikko alkaa, isäntä on ihanasti ollut tukena ja jaksanut kannustaa eteenpäin :) nyt odotellaan hetki , niin pääsee yrittämään uudestaan ! Onneksi ensi viikonloppuna on mökkireissu, kahden keskistä aikaa ja akkujen latausta. Saa sitten voimia uuteen nousuun ;)

Hyvää alkavaa viikkoa kaikille !! Toivotaan plussia !! <3

ihana Granger!! Minä aloitin kanssa kunnon kohotuksen, joka ilta kävin lenkillä. Mulla lenkillä on ylä- ja alamäkiä paljon..

Sitten polvi alkoikin keräämään nestettä ja nyt se naksuu ja poksuu :( halusin itsekkin juuri tuohon puoli maratooniin osallistua... Ehkäpä mä nyt ruoran uudelleen yrittämään, tosin mä pääsen lenkille vain iltaisin ja täällä neulamäessä ei kyllä uskalla pimeällä yksin liikkua. Toki mulla on koirat, mutta ne ei kyl ketään pelota :D

täällä rinnat on hieman arat, mutta taitaa pikemmin olla mulla merkki tulevasta tädistä :/
Eikä nyt ole mitenkään "raskautunut" olo :/
Tätiä odotellessa siispä.

Kauheesti ootte kirjotellu taas! Kiitos onnitteluista ja tykkäämisistä!

Mariska, ihana et mies kannustaa ja tukee!

Johannalla pahoittelut vuodosta! Voi tosiaan olla ihan vaaratontakin! Ja toivottavasti on!

Merink ootko Kuopiosta? Itsekin oon neulamäessä muutaman vuoden asustellu kun opiskelin...

Tänää uutta testiä vielä kehiin. Mua hämmentää tää oireettomuus, eilen lähinnä väsymys ja nyt tää mieto paha olo onneks nostaa päätään. Banaanit haisee ihan kauhealla tossa pöydällä ja en oo niitä pariin viikkoon ainakaan pystyny syömään. Mut ei kai ihan kaikki oireet tuu kellekään? Viime päivinä oon menny jo yheksältä nukkuen niin tänää pääsee vasta sillon. Kuinkahan sitä jaksaa. Mäkin nuorempana juoksin mut enää ei jalat ja selkä kestä!

Lauantaina kun ei vielä tiedetty raskaudesta suunniteltiin Helsingin matkaa muutaman viikon päähän mut uskaltaako sitä lähtee jos on kauheen pahoinvoiva ja väsynyt, sitä kun ei näin etukäteen tiedä....

Tsemppiä Johanna, toivottavasti onkin vaan harmitonta vuotoa!

Itsellä on yönkin aikana tullut pientä vuotoa, että eiköhän se kunnon vuoto ala pian. Jäi kyllä tosi lyhyeksi kierto jos tänään kp1, vaan 23pv teroista huolimatta. Onkohan se huono merkki?

Verta tullut aina pyyhkiessä, ei vielä niin suuresti kuin menkoissa, mut alavatsa ja selkäkivut aika kovat, joten eiköhän tämä ollut tässä. Pitää varmaan soittaa jonnekkin?vai pitääkö tehdä yhtään mitään? milloin uusi testi?

Nega testattu. =(
Soitin neuvolaan, jos ei menkkoja parin päivän sisällä kuulu, menen ottaa verikokeesta hcg:n...
Konsultoi huomenna lääkäriä tilanteestani. Huomenna olen taas viisaampi.

Takaisin