Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
jennuli kaikelle on aikansa. mulla taustalla 5 keskenmenoa peräkkäin ja tässä plussakierrossa meille sanottii ettei luomusti ole toivoa raskaudesta tai lapsesta, ainoastaa icsi:n avulla ja meillä taustalla 03-04/2012 lähtien yritystä. nyt menossa tukilääkityksen avulla ja luojan armosta rv 28+2/28+4 miten haluaa laskea ku aluantaina näytti 28+2 vaikka ois pitän olla 28+0 ku neiti kasvaa kunnolla :)

tottakai larissa ja nuuhku :) kattokaas ku minä pidän tässä nyt lepotaukoa (iha ku sitä en joutus joka päivä tekeen lääkärin määräyksestä ku vuodelepoon jouduin) ku mä tänää siivosin ekan kerran pitkään aikaan, ei tullu ees yhtää supparia ja reisiki anto mun liikkua eikä vihotellu samaa mallii mitä yleensä parin minuutin seisonnan jälkeen. seläs tuntuu kyl kumartelu kiitettäväst nyt. ukko saa luvan kiltisti jotai hommata mulle palkinnoks ku lakasin, kuurasin harjal ja pesuainevedel ja lopuks viel kumartuneena vedin kuivauslastal ja lopuks lattiarätillä lattian ku mein kuivaimen varsi on alhaalta katkennu ni joutuu olla kumaras kokoajan ku kuivaa lattiaa.

Täällä mennään 27/28-30 ja on noita raskausoireita, mutta silti testit näyttää negaa. Pitää siis odotella vaan, että alkaako ne menkat vai ei. Kamala vauvakuume olis jo,vaikka vieressä pötköttää alle 8kk poikalaps. onneks on tuo yks niin saa sitä hoitaa ja muistaa, että eisen vauvan kanssa aina niin helppoa ole

Jennuli: millon oot eka kerran testannut? Ymmärsinkö oikein että välissä oli joku muu testi näyttänyt haamu. .. :) noilla kp:la jo kävisin neuvolassa ja pyytäisin veri kokeisiin lähetettä tuon hcg:n suhteen. Mutta riippuu ihan siitä millon on ovis ollu. :)

Lucky: ekan kerran tuli haamu kp 34/30 ja siis kierto ei kyllä oo täysin säännöllinen mutta tuo 30 on se maksimi. Oviksesta ei tietoo ku en ymmärrä niistä mitään :D eka haamu kyllä hävis siinä välissä ja tänään tuli vahvempi kun ensimmäinen haamu :)

Kävisin jo labrassa tai ainaki ehdottaisin sellasta olisko mahdollista. ;) etköhän sä oo pysyvästi raskaana ;)

Miille tervetuloa joukkoon! Toivottavasti sinun ei kauaa tarvitse tällä puolella olla

Ja kukas se nyt oli testannut, kyllä siinä kaksi viivaa näkyi, ota neuvolaan yhteyttä ja pyydä mittaamaan verestä hcg:n arvo. Mutta jos yhtään lohduttaa ei mullakaan testeissä näkynyt kunnon viivat kuin vasta myöhemmin. Toisilla hcg nousee nopeammin kuin toisilla.

On: heräsin äsken päiväunilta, enpä muista koska viimeksi sellaisia olisin nukkunut. Paha olo edelleen jatkuu, tekis mieli oksentaa, mut ei mitää tuu, paitsi röyhyjä sitäkin enemmän. =D
Pinna muutenkin hirmu kireellä, kaulaan voisi laittaa "räjähdysvaara" -kyltin. =)
Ai nii ja tätiä ei näy, tänään ois pitänyt alkaa, joten katsotaan miten pitkäksi kierto venyy...

Silv, kuulostaa unelmalta. Meillä pakollinen paha asua niin kauan kaupunki rivarissa, että saa säästettyä lainaa varten.

Uusille tervetuloa!

On. Odotellaan Odotellaan hanojen aukeamista. Toinen tuhruilu päivä. Alkais jo.

voi että mua nyt ottaa niin päähän kun en saa ladattua tänne kuvaa noista testeistä mitkä tein.. Noh ovis ei ainakaan oo vielä...voi että kun ärsyttää!:D

Whats uuuuuup tytöt??
Paljon onnea plussanneille ja tervetullooo Mii ja Jennuli ❤️❤️

Meikäläinen nyt istuu sohvalla. Aloitetaan heti napailu: hirvee päänsärky alkanut ohimolla eilen ja tänään jatkuu. Ärsyttävää. Mul on hyvä kipukynnys, mut päänsärky on mun heikkokohtani. En kestä niitä.

Ok mut sit jotain positiivistakin. Sain siivottua tänään... ;)
Larissa mehän ollaan samaa vuosimallia ❤️❤️❤️ ja nuoria edelleen!!
Luckylady ihailtavaa voimaa sussa!!!
Vitsi piti vastata vaikka kuinka monelle, mut nyt aivot lyö tyhjää! Hyvää yötä tytöt!

Harmony juu nuoria ollaan :grin Toivottavasti siellä pääkipu väistyy!

Nuuhku, minkäslaisia testejä siellä on tehty...? :grin :wink Missä muodossa se sun kuva on ja millä tavalla yrität laittaa sitä meille näkyviin?

On... huomenna olis se maaginen 30 päivä. Ei menkkoja. Alavatsaa nyt vähän menkkamaisesti juilinu mutta ei kovaa. Kohdunsuu visusti kiinni ja napakka nappula tuntuu.. on vain ajan kysymys milloin paikat levähtää auki ja se mun kaamea uni käy toteen. Kai se huomenna on testattava digi valmistukseksi kun polille kuitenki jatkosta soitettava että Jatkanko lugeja vai lopetanko ja odotan menkkoja. Toki toivon sydämestäni että menkat jäis tulematta ja plussa pärähtää testiin mutta tuntuu ettei sitä plussaa sieltä tuu. Makeetaki tehny mieli ja jotain tosi herkku ruokaa. Ennen menkkoja tällaisia mielihaluja on ollut ennenkin. .. :/ odotellaan ja katsastellaan . Jäähän mulle sit vielä toinen digi testi jemmaan

No ovis ja raskaustestin tein.. Ja kun mä oon aina saanu suoraan koneelta (ipad) ladattua tänne noi kuvat kun oon vaan painanu tosta lataa tiedosto ja niin edespäin.. Ja nyt tää sanoo että the uploaded file was not an image as expected.. Mitä sitten tarkoittaneekin :D

Mutta siksi olisinki halunnu että näätte ne koska musta tuntuu että r-testissä on joku haamu.. Joten täytynee varmaan testata vielä aamusta ja kattella mitä se näyttää ehkä hakeutua jonkin näköiseen tutkimukseen asian tiimoilta.. Koska "pitäishän" sen oikeesti olla jo kunnon viiva sit. Joten voi olla vaikka kohdunulkoinen tai tuulimuna tai keskenmeno joka ei oo tyhjentyny kunnolla tai tai tai..

Soitin neuvolaan ja ohjeeksi sain ottaa rauhallisesti, hakeutua päivystykseen jos kivut vielä pahenevat, vuotoa seurattava muutama päivä, ensi viikolla mentävä näytille, kahden viikon päästä raskaustesti, mikäli positiivinen niin ultraan. Kyllä tästä ei tämä enää voi muuttua posit. kipua on reilusti ja vuoto jo niinkuin olisi menkat, välillä hyytymiä.:sad001 Kyl oli eilen kauheä tunne kun tajusin, että nämä kivuthan on kuin supistuksia ja pari tuntia niin vuoto alkoi. Toisaalta olen onnellinen, että tapahtui nyt eikä esim vko 12. Katsotaan mitä neuvola sanoo ja milloin saa ruveta uudestaan haaveilemaan pienokaisesta....( toki vielä takaraivossa haaveilen, että olisinko juuri minä se harvinaisuus, jolta tämä onnistuisi loppuun asti...:oops:

Kiitos teille tuestanne. (mutta vielä ette minusta pääse eroon :wink)

Kiitoksia kaikille! <3

Haaveilut vauvasta nyt jää pidemmäksi aikaa, mutta kyllä se päivä taas joskus koittaa. :)

Nyt hirveesti vauvaliimoja plussanneille ja jännittäjille tsemppiä!
Olemme vahvoja naisia ja kestämme mitä vaan! Ei pidä ikinä luovuttaa, vaikka joskus tuntuisi sille, aina voi olla parempi huominen. :)

Vai on Nuuhku ottanut kuvia, jotka eivät ole odotetun laisia. :D mitähän niissä olisi pitänyt näkyä, jotta pääsisi ne lataamaan..

Larissalle ja muille asiaa jännittäneille tiedoksi, että kuukupin sisältö oli vähän rusehtavaa, jopa melkein enemmän mustaa tuhrua. Mitä sitten lieneekään. Kipuilua oli tänään sen verran, että olin aivan varma hanojen auenneen päivän aikana. Mutta ei. Huomenna sitten ja jos ei silloinkaan, teen keskiviikkona testin. Silloin kierto on kyllä pahasti sekaisin, eikä niin pitkää kiertoa ole kyllä pillereiden lopetuksen jälkeen ollut ikinä. Tänään kuitenkin jo kp 27/25(-27). Melkein voisin siis lyödä vetoa, että täti saapuu huomenna..

Olimme koiran kanssa hihnakäytöskurssilla ja alku aina hankalaa. Mutta kyllä tuo sitten hienosti osasi myös mennä. Kouluttaja oli aivan haltioissaan, miten hieno koira hiomattoman pinnan alla on. Töitä saamme tehdä, mutta kun näkee lopputuloksen mielessään ja muistaa aina vain pyrkiä sitä kohti, on jo puolivälissä matkaa. Perjantaina uudestaan ja odotan jo innolla sitä.

Tänään oli myös vähän "kehityskeskustelua" töissä ja jäi hyvä mieli. Olivat olleet huolissaan, jos en halua jatkaa siellä. Ja minä kun olen stressannut, että en saa jatkaa! :D

Takaisin