Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Johanna; toivotaan että kaikki kuitenkin menis hyvin.

Joku kyseli lugeista. Mulle annettiin semmonen ohje että oviksesta 14 vrk käyttää niitä ja sillon tehdä testi. Jos negatiivinen niin lopettaa luge. Muutama tuli näitä kiertoja jossa käytin lugeja ennen inssiä. Sit kun inssissä tärppäs niin piti lugeja jatkaa rv 12 saakka.

Voimia Johannalle epätietoisuuteen.. Ikävä tuollainen tilanne, kun voi olla kyse mistä vaan.. Lohdutukseksi, mulla oli kovemmat kivut kuin kuukautisten aikaan,verta ei kyllä tullut kuin parilla wc-käynnillä, mutta kivut jatkui ainakin pari viikkoa plussan jälkeen. Nyt kuukautiskipuja tulee harvakseltaan, vkot 7+3.
Toivottavasti olisi sinulla vaaratonta <3

Johannalle voimia! <3 Täällä on kaikki sormet ja varpaat ristissä että vuoto ja kivut olisi harmitonta! Soita ihmeessä esim. neuvolaan!

muurahainen, pahoittelut negasta :(

Granger, oot kyllä ihan huippu mimmi! Mahtava tsemppi ja suoritus :)

Merink, mie asustelen myös Kuopion seudulla :wink Täällä alkaa olla kohta Savon ihmisten kokoontumisajot :grin

Elaffy, mie olen kyllä tooooosi toiveikas sinun puolesta :) Ehkä itku pääsisi, jos sinne vihdoin plussa tulisi!

Myyh, mitä sinne kuuluu? :)

Hei onko kellään käytössä tuo womanlog sovellus? Latasin sen itelleni, tähän asti ollu tuo mydays käytössä. Heitti tuota ovulaatioennustetta jotenkin järkevämpään suuntaan tää uus, onko ollu muuten minkämoinen käyttää? :)

Onko sitä womanlogia androidille? Mulla on toi My Calendar käytössä ja oon kyllä ihan tykännyt. :)

edit. näyttää olevan androidille tarjolla. Pitäisiköhän vaihtaa :grin

Muokattu viimeksi:
Tsemppiä Johanna <3

Itse soitin lääkäriin tänään, kun vuoto alkoi ilman kipuja eilen aamulla. Sanoivat että täytyy seurata tilannetta, mutta jos kivut eivät ole hirveät voi vaan lepäillä ja ottaa rauhallisesti.

Tiedän kyllä tunteen :( epävarmuus on kauhea tunne <3 itse ehdin jo viikon iloita pikkuisesta. Mutta vaikka minulla menikin näin, voihan siellä olla kaikki sinulla hyvinkin :)

Larissa, tänään tuli tuhrua vähän aamulla. Laitoin kuukupin, joten ei pääse kurkkimaan, mihin kehittyy. Täti varmaan vain eksynyt..

Johanna ja Mariska voimia kovasti ja tsemppiä!!! Toivottavasti vuoto on kuitenkin normaalia ja pikkuiset jaksaa jatkaa eteenpäin!

Johannalle voimia, toivotaan ettei ole mitään vakavaa! <3

Ratamo mulla oli yks kierto kun en kerinnyt viimistä Teroa ottaa kun vuoto jo alkoi!

Silv itse käytän womanlogia :) ja oon ihan tykännyt, nyt vaihdoin asetuksista ettei ota enää huomioon pitkiä kiertoa mukaan, koska ovulaatiokohdat heitteli niin paljon. Tosin en tiedä pitääkö ennustettu ovis paikkaansa, koska en ole saanut positiivista ovulaatiotestiä kertaakaan.

Tytöille jotka kärsii nyt epämääräisistä vuodoista ni jos ei ollu tämän kierto se the kierto mutta seuraavassa uusiksi ja sit tulee se plussa! Voimia. Rankkaa on tämä kuumeilu kun tuntuu ettei millään tärppää ja tulee vaan pettymyksiä. Vaikka syynsä siihen aina varmasti on. Toivottavasti vuoto olisi harmitonta.

Johannalle voimia koviin kipuihin!

Itse näin viimeyönä unta että nukuin ja yhtäkkiä alkoi vähän sattua mahaan. Nousin ylös ja sit lorahti litra tolkulla mustaa verta sänkyä pitkin lattialle. Se oli sellanen veri putous. Herätin ukon ja totesin sille itkien että kato nyt taaskaan ei tärpänny ja menin normisti vessaan. Ukko tuli kauhuissaan perässä ja mä vaan aloin normisti sidettä laittaa housuihin vaikka veri lorisi pönttöön. Ihan normi juttu :) Sit en muista enää. Olikohan uni että pelkään menkkoja tulevaksi ja niitä ei tuu, vai että ne tulee, vai että menkat tulee kun lopetan lugesteronin. :)

Voi tätä suru-uutisten määrää! Voimia kaikille, joiden pikkuinen ei pysynytkään matkassa tai joilla tilanne on vielä epävarma! Tämä taitaa olla aina se mahtavan plussa-aallon kääntöpuoli, ettei kaikki millään pysy sen aallon mukana loppuun saakka. :sad001 Mutta pidän peukkuja sille, että vuoto olisi kuitenkin vaaratonta ja vain väärä hälytys!

elaffy: Voihan tuhru. Minä jo noista aiemminsa viesteistä ehdin innostua, että sulle on nyt se plussa tulossa. Mutta ehkä se vielä sittenkin...

on: Tässä vaiheessa sitä vain toivoo, että aika kuluisi nopeammin. Olo on yhtä aikaa toiveikas, että tässä sitä nyt odotellaan ja ensi keväänä on nyytti sylissä. Toisaalta, (koska oireet ovat kuitenkin aika vähäisiä) tulee välillä väkisin mieleen, että raskaus ei etenekään. Heikkoina hetkinä tekisi mieli pissiä noihin jäljelle jääneisiin ovistikkuihin, että näkisi kirkuvan vahvoja raskausviivoja, mutta sitten olisin vain ihan paniikissa jos viivat olisikin haaleita. Ultra on onneksi viikon päästä, joten ehkä yritän vain pitää itseni kiireisenä siihen saakka. Varsinkin kun enimmäkseen on ihan luottavainen olo. :)

Voimia Johanna! Voihan olla vain turha hälytys, mutta jos kivut ja vuoto jatkuu niin naistenpolilla asiaan saa varmuuden. Tosin paikkakuntien käytännöthän vaihtelevat niin suuresti, etten tiedä ottavatko ultraan vai käskevätkö vain odotella. Toivottavasti ei tarkoittaisi mitään ikävää vaan sujuisi kuin pötkylällä!

johanna tsemppiä ja jaksamista, toi epätietosuudessa eläminen on niin raastavaa, on kokemusta. inshaAllah siellä kuitenki kaikki hyvin.

lucky jopas oli hurja ja inhottava uni, inshaAllah ei merkkaa mitään.

tsemppiä kaikille piinailijoille ja voimia niille jotka saanu menkat tai vastoinkäymisen.

on: mikä olo, huimaa niin ettei kunnol pystys pysy joten kokeilenpa että alan vetämää rautatabletteja. minä toimin perheen kokkina tänään aamulla tässä kunnossa ja ihme kyllä ei käyny mitään. näköjää kroppa vissii yrittää kertoa että mun siivoussuunnitelma ei ol hyvä idea, sain aamusta harkkasupparinki jo. yö meni päin mäntyä taas vaihteeks, että ärsyttää.

Merink, just viime viikolla käytiin Vuorilammella paistelemassa makkarat :) Kuopiossa tuli asuttua viime kevääseen saakka, eli reilu 29v.
Kuopio ❤️

Itsellä nyt kp 23 dpo 9 ja selvää kuvottavaa oloa. Toisaalta edelleen menkkamaisia tuntemuksia mahassa ja selässä, lieviä. Kaikki tuntemukset vasemmalla puolella. Saas nähdä enteileekö vaan tätiä.

Tuosta km:n pelosta... Itsellä kun oli km joskus vuosia sitten menin silloiseen yht. päivystykseen jossa lääkäri teki alatutkinuksen jossa totesi kohdunsuun olevan auki ja km olevan käynnissä. Neuvoi varaamaan ajan ultraan jonkin ajan päähän, jossa varmistetaan että kaikki tyhjentynyt.

Menisin siis itse käymään lääkärissä tai ainakin soittaisin ja kysyisin ottavatko varmistukseen. Mitäänhän eivät voi sille tietysti tehdä, mutta saisi itselleeen varmuuden onko kyse km vai harmittomammasta.

Ei tässä näin pitänyt mennä! Eka tulee plussa ja heti perään vuoto! Pahoittelut kaikille! Toivotaan että ei ole vakavaa tai jos on km niin tärppää uudestaan pian!

soittavat takaisin noin klo.12. saa nähdä. Nyt jo vuoto kuitenkin melkein menkka tasoa, kyllä tämä on kurjaa..ilmoittelen illalla lisää, pitää yrittää lepäillä ja mielikin maassa. milloinhan raskausoireet häviää, rintojenaristus, kuvotus...milloinhan testi nega, joku kirjoittu toisella palstalla,et ohjeet saanut testata parin viikonpäästä...no kohan nyt soittavat.

Täällä soitettu neuvolaan. 7.10 aika saatu jossa kirjoittaa lähetteen lapsettomuushoitoihin. Ja sanoi että parempi olis jos molemmat mentäis paikan päälle. Mites teillä jotka käyneet niin onko mies tullut? Että haittaako jos yksin joudun menemään jos mies ei pääse? Itkuhan siinä pääsi kun sanoi että "niin nuori oot mutta kyllä lähete laitetaan lapsettomuushoitoihin"

Kurja tilanne ootella Johannalla :( Liikaa ei tietenkään kannata toivoa, mutta olihan esim Mamialla tässä ketjussa valemenkat. Toivottavasti jotain selviää!

pepe, varmasti helpottavaa kuulla että asiaa aletaan tutkimaan! Olen sen suhteen tyytyväinen sun puolesta :) Vaikka nuori oletkin (ja sitä toitotetaan rasittavuuteen asti) niin hyvä on saada asiaan selkoa, kun hyvän aikaa olette jo luomusti yrittäneet!

Lycky, ihan kauhea toi sun uni! :eek:

Elaffy, nyt se tuhru hus pois sieltä! Mie käsken :wink

Kyllä osaa olla ristiriitainen tilanne taas.. Onko kellään ollu näin? Menossa kp 47/29-32. Kp 34 sain testiin haalean plussan joka ei kylläkään lähtenyt vahvistumaan. Ja juurikin tänään tein testin jossa taas haalea plussa! Ylipäätään nyt kiinnostaa tietää että näkeekö joku tuossa kuvassa mitään? Ja että onko jollakin ollu samaa hommaa ja miten on käynyt? Toivois vaa niin että sais vihdoin esikoisen :)
ImageUploadedByVau Foorumi1411979470.329899.jpg

Muoks. Niin piti sanoo että tuo ensimmäinen haamuviiva hävis tuossa välissä

Takaisin