Tervehdys kaikille! Liityn uutena tähän ketjuun mukaan kuumeilemaan. Olen tätä jo aika pitkään lukenut, mutta päätin nyt ilmiantautua kuumeilijaksi. :)
Taustastani sen verran voisin sanoa, että kesä-heinäkuussa minulla todettiin juupas eipäs rumban lääkärikäyntien jälkeen keskeytynyt keskenmeno, eli kaikki raskaustestit näytti koko ajan kahta viivaa, raskausoireita oli, kuten oksentelu etc mutta sikiö oli kuollut hyvin alussa eikä tullut ulos itsestään. Joten tehtiin lääkkeellinen tyhjennys. LA olisi ollut helmikuussa. Nyt sitten uutta matoa koukkuun.
Tällä hetkellä on dpo 9 jos bongasin tuon oviksen oikein. Oviksen aikaan tuli erikoisesti rusehtavaa vuoto 2 päivää (ei ole ennen tällaista ollut), ja eilen luulin että menkat alkoi, mutta ne loppuikin ilmeisesti yhtä nopeasti kun alkoivat. Joten nyt olen vähän hämilläni, ja hieman optimistinen, että jos kuitenkin olisi joku tarrautunut kiinni. Tosin voi myös olla keskemenon jälkeen kroppani vielä vähän sekasin, koska minulla ei ole tullut normi menkkoja vielä. Lääkärin mukaan ei haittaa yrittämistä, koska kiertoni on muutenkin niin epäsäännöllinen, että siitä ei pysty mitään laskemaan.
Ajattelin testailla lauantaina, mutta en tiedä jaksanko sinne asti odottaa, kun noita halpistestejä olisi kaapissa :)