Larissa, mä nään tossa aavistuksen haamusta. Tosin niin hailun, että ei uskalla onnitellakaan. Pidän peukut pystyssä että saat kunnon viivan kun testaat uudestaan.
Kiva kuulla taas sinusta Kiivilintu. :> Hienoa että asiat on järjestyksessä ja pystyt rentoutumaan. Sun viestistä paistaa simmonen tyyni tyytyväisyys elämään. Ei sitä tiedä vaikka stressaamattomuus toisikin vielä plussankin.
MarinaMelinalle voimia asian käsittelyyn ja muutenkin. Varmasti siinä menee oma aikansa kun suree. Onneksi toisella on yhä kaikki hyvin.
Kapseloitunut rintatulehdus kuulostaa aika hurjalta, elmiina. o.o Pikaista paranemista!
Kiitos loora. :> Älä vielä heitä kirvestä kaivoon. Jospa täti jättääkin tulematta vaikka tuntuisikin että se on tulossa. Niin kauan on toivoa, kun täti on poissa. Pidän sulle peukut pystyssä.
Samoin kaikille muille ja puhaltelen plussatuulia. Tsemppiä, kyllä se pikkuinen teille kaikille vielä suodaan.
Mulle tuli Luckylady paha mieli sun puolesta. Kamala kun se rakas ihminen noin lyttää.

Onneksi on sentään ymmärtänyt katua. Olet hyvä just simmosena kun olet! Ja surullinen totuushan on, että kilpirauhasvaivat voi vaikeuttaa painon kurissa pitämistä. Ei siis kannata liikaa murehtia simmosta, mille on hankala tehdä mitään.
Mukava kuulla Gatusa että sait nukuttua taas paremmin ja mieskin osaa vaihteeksi käyttäytyä. :>
Mulla on yllättävän energinen ja hyvä olo. Saa sitten nähdä enteileekö se vaan suurempaa uupumusta ja oireilua ja ehkä sitten synnytystäkin. Nyt yritän joka tapauksessa hyödyntää energian ja saada jotain tehtyäkin. :>