Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Larissa, mitään muuta mul ei ollu ku näin jälkeenpäin ajateltuna röyhtäilytti ehkä enempi, ennen plussaa :) oireet sit pärähti kunnol 6+.....

Larissalla on nyt jännät paikat. Toivottavasti tärppi käy! :)

Olikos joku plussannut tässä välissä? On ollut niin kiire, että ei ehdi välillä edes lukea, saati sitten kirjoittaa.

Uusi työ on verottanut todella paljon. On niin paljon uutta opittavaa ja nähtävää. Mutta se on ollut kyllä kivaa.

Koira on ollut pääsääntöisesti kiva. On vielä nuori ja vähän pellossa kasvanut, joten töitä saa tehdä ja paljon. Mutta siitä löytyy paljon hyviä puolia. Ainakin liikunnan ja ulkoilun määrä on lisääntynyt. Jos siitä olisi apua, vaikka nyt tuntuukin, että km oli once-a-lifetime raskaus itselleni, eikä lisää ole edes tulossa.

Tällä on tänään kp 7 ja edelleen tuhruttaa. Välissä oli kunnon menkat ja sitten alkoi ruskea tuhru. Päätä särkee koko ajan ja on huimausta ja huonoa oloa, sekä kuumia aaltoja. Kurkku on kyllä myös todella kipeä, joten kai kaikki vain liittyy johonkin sairauteen. Vähän olen kyllä ollut huolissani, kun huimaa ja pyörryttää. Onneksi maanantaina on lääkäri, vaikka eivät mitään gynekologista siellä teekään.. saisi myös tuo tuhru jo loppua.

jaksamista elaffy tuhrun ja heikon olon kanssa, inshaAllah paranet pian ja saat apua tuoho tuhruun että saat kierron normalisoitumaan. kiva että viihdyt työssä ja koiruli pitää sut aktiivisena kans :)

Elaffy, muuten kuulostaa sun elo mukavalta (koira ja työ!), mutta tuhru ja muut olot... Teitkö sattumoisin testiä ennen tai jälkeen menkkojen?

Ääh, mun niin pitäisi vähentää tätä palstailua ja nukkua enemmän, mutta pakko, pakko taas kommentoida Larissalle :p vaikka paljon ois muitakin joiden kuulumiset ja päivitykset säväytti :Heartred

Nimittäin Larissa, kuule, kyllä mäkin jotain tuossa testissä näen :) Ja tulipa tuosta mieleen tämä oma, mahassa kasvava plussa nimittäin :) Tässä kun testasin negoja dpo 11 ja 12. Sitten dpo 13 tuli haalea plussa :Heartred Ja sittenhän mun piti kaivaa roskiksesta niitä negatestejä "vertailukohteeksi"...:rolleyes: ja kun yhden semmoisen löysin ja siitä kuvan otin, niin ihan kuin siinäkin kuvassa jotain tosi pientä haamujen haamua olisi näkynyt jo (eli dpo11/12). Mä vaan oli kyseisinä aamuina todennut että "nega, roskiin!"
Eli kyllä siellä nyt lupaavalta näyttää!!! Ja nyt teet huomen aamulla testin, ihan meidän takia, pliiiiiiiissss!!!!! :smiley-angelic001:smiley-angelic001
Ja sitten perjantainakin tietysti ja vknloppuna :) Kun sulla niitä liuskoja kerran oli :)

Larissa, en tehnyt, kun täti saapuu joka kuukausi dpo 10. Niin myös nyt. Menkat olivat mielestäni ihan normaalit. Eivät kovin kivuliaat, mutta määrältään ihan sellaiset kuin aina ennenkin. Vuotoa oli normaalin neljän päivän sijaan viisi ja nyt pari päivää sitä ruskeaa tuhrua päälle. Raskaus olisi itselleni tullut mieleen oireista, mutta kun nuo menkat.. Eikä kyllä muutenkaan ole mitenkään missään vaiheessa ollut sellainen olo, että saattaisi olla raskaana. Negaa ei ole kiva testata..

Kiitos Sandy, lämmittää kovin mun sydäntä <3 Mutta ei tässä uskalla vielä ajatustakaan suoda innostumiselle...

No nöyrryn sittenkin ja laitan "parhaan otoksen" jonka tosta testistä sai. Mutta nega/roskishaamu/ei mikään se mun mielestä on (laitoin kuitenkin nuolen siihen kohtaan missä kuvittelen näkeväni jotain......).

Kuvittelen minäkin sen viivan näkeväni! Voi kunpa vahvistuisi!

Krikki oli myös plussannut sitten viime kertani, onnea isosti!

Hieman jäänyt osallistuminen tänne vähemmälle, kun työllistän tällä hetkellä huhtikuisten ketjua omilla tylsillä jorinoillani. Seuraillut toki koko ajan, mahtavaa kun väkeä siirtyy plussan puolelle ja testilistalla on pian enemmän meitä mukanaolijoita :) Toukokuun odottajissa taitaa olla ihan valtavasti täältä plussanneita, eli kyllä se aalto tuli nyt voimalla! Kesälomat rentoutti riittävästi meidän kaikkien pääkoppaa, niin onnistumisia tippuu isommin yrittämättäkin, ihan mahtavaa!

Minä odotan Larissan uusia aamutestejä sekä perjantaita, jolloin toivottavasti Varhaisultrassa todetaan että vastaa viikkoja :) Neuvolan uskaltauduin varaamaan lopulta viime viikolla, vaikka taikauskoisena en sitä olisi halunnut tehdä ennen tätä varhaisultraa, mutta nytkin se meni jo viikolle 9+6, joten ihan hyvä että tuli soitettua. Ja sormet on ristissä, et kaikki on perjantaina ok - mitään oireitahan mulla ei oikeastaan ole ollut enää plussaamisen jälkeen...

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

tsemppiä granger, ihana kuulla sinusta sinähä ootki jo kohta tokalla kolmanneksella mashaAllah, saisit kertoilla useammin kuulumisiasi :) tosin kyllähä sä sentää tuol plussanneissa välil jotai kirjotat... :)

Huomenta ihanaiset naiset!

Selvä nega tuli tänä aamuna eli toistaiseksi niitä menkkoja siis odotellaan :wink Heitin testin varuiksi ulkoroskikseen, jotta ei tule sitä myöhemmin tiirattua :grin

Eleffy, tiedän, negan testaaminen ei ole mukavaa. Ymmärsin vaan tekstistäsi, että itsekin saatat epäillä raskautta, joten siksi ehdotin testaamista.

Granger, ihanaa kuulla susta! Miekin odotan sun varhaisultakuulumisia, tule sitten kertomaan meille :)

Muokattu viimeksi:
Testaat Larissa parin päivän päästä uudestaan niin kyllä siellä sitten plussa jo on :wink

Tervetuloa li_li

Mun on nyt ihan pakko kysyä et kuinka nopeesti voi oviksen jälkeen iskeä aamupahoinvointi mikäli on raskaana? Mulla on meinaan kolmatta aamua peräkkäin niin huono olo että.. Tänään siis dpo 8 mikäli oikein tulkitsin oviksen.

Alkaa vaan ottaan niin päähän tää oireiden kehittely mikäli tää on sitä! :smiley-angry003

Anskunen, alkaisikohan sielläkin olemaan testin paikka :grin Joku raskauden jo kokenut voisi kommentoida tohon pahoinvointiin, mulla on kokemusta vaan niistä kuvitelluista versioista :grin

Itseni suhteen olen kyllä realisti sen eilisen testin kanssa. Siihen ei mun mielestä ole luottamista, kun hailu näkyi vasta testiajan ulkopuolella. Uutta testiä putkeen, jos niitä menkkoja ei näy :)

Muokattu viimeksi:
Tilasin just netistä testejä, että ehkä mä kokeilenkin jo viikonloppuna mikäli paketti ennättää perille. Pääsen sitten myös pissimään negoja :grin

Minulla alkoi pahoinvointi vasta rv6+, mutta kai sitä voi kokea jo heti sitä asti, kun hcg erittyy. Eli kinnittymisen jälkeen. Omat raskausoireet alkoivat dpo 5, joka on kyllä todella aikaista.

Tervetuloa ii ii! Kyllä tänne joukkoon mahtuu aina uusia ja pahoittelut keskenmenosta! Mäkin oon pieni ja pyöreä ja nyt mä yritän niitä kasviksia tsempata!!! Kotimaisia omenoita ja porkkanoita. Banaanit tulee jo korvista ulos niin ja pakastevihanneksia joka ruokaan. Tomaattia unohtamatta :wink. Mut hankalaksi tän tekee se et töissä on AINA herkkuja tarjolla. Nyt pitäis pitää vaa äärimmäisen tiukasti ei- linja niille :wink

Eilen ei vieläkään ovisplussaa :sad001 Mullon nää piiiiiiiiiiiitkät kierrot :sad001 Pitänee jos tää näin jatkuu soitella täs syksyllä et saisin ne lääkärin lupaamat terolutit ellei sitä ennen tärppää....

Mira 17/30-36 yk 1

Nopsaa napailua, tänään piti taas pissailla digiin ja oikein näkyy viikot 3+.
Tänään soitan neuvolaan, jahka ne ottaiski minut suht nopeasti sinne, pääsis tätä päätä selvittelemään :)

Yöllä näin unta, että kerroimme miehen vanhemmille, edelliskerran tuuletuksien sijaan kaikki olivat myös ihan neutraaleja ja tyyliin no "sit vain odotellaan".

Eilen myös laitoin viestiä mun astrologille, että katsoppa vähän tarkemmin mun karttaa kun tilanne on tää ja se vastasi minulle näin "kartta näyttää elämänmuutosta kahden seuraavan vuoden ajalle ja lapsen syntymää, mutta älä rasita itseäsi helmi, maalis ja huhtikuunaikana! Ole silloin myös yhteydessä minuun"

Jännää ja toivoa antavaa! :Heartred Kyllä tämä tästä!

Minäkin odotan Larissan uusinta testiä,kyllä se plussaks muuttuu vkoloppuun mennessä :grin

Anskunen Mulla alko kunnon pahoinvointi ja muutkin oireet tosi aikasin,oisko ollu dpo 5-7..Täysin varmoiks raskaus oireiks en voi sanoo,mulla oli terot käytössä oviksesta lähtien ja nekin aiheutti samanlaisia oireita.

Ihanaa Etsijä että viikot nousee digissä normaalisti :Heartred

Mä tiiän et oon ihan siga hätänen kun katoin tosta ovulaatiotestillä taulukosta et jos kierto on 32 alotetaan tikutteleen vasta näin kp 17 ja jos 36 niin kp19 mut tänää tein aamupissasta, toisin kuten suositellaan liuskatestin niin oli vahvempi haamu kun aiemmin, aamullahan ei suositella kun voi olla lähteestä riippuen joko väärä positiivinen tai negatiivinen:wink Mut clearbluet vissiin sit suositellaan aamusta rekeen. En kyllä tiiä miks. Illalla uutta testiä siis kehiin...

Takaisin