Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
hei, miut muuten saa tiputtaa kysymerkille listalla ken sitä seuraavaks päivittää :)

Elmiina, samaa mieltä olen eli nega kunnes suostuu kamerassa näkymään :grin Tuo kapseloitunut rintatulehdus kuulostaa kivuliaalta! :sad001:eek: :sick009 Onnea silti mahdollisen oviksen pongaamiseen (ja hyödyntämiseen) antibioottien voimin!

Myssy, mie olen varmaan samanlainen ressi-erkki, jos ikinä plussaan :grin Soittelehan vaan sinne neuvolaan :wink

Edit. Pääsin nyt töistä kotiin ja tiirailin tota testiä uudestaan. Kyllä siinä jotain hailua näkyy, mutta en saanut sitä kuvassa näkymään sitten millään. Roskishaamuksihan toi lukeutuu eli yhtä merkityksellinen kuin nega. Hittonen, polttelis kyllä tuhlata yksi liuska huomennakin mutta taidan jännittää torstaihin/perjantaihin, jos täti punainen on armollinen :grin

Muokattu viimeksi:
Heippa taas! En tuosta listasta ymmärrä, mutta plussannut olen minäkin :)
Tänään jo aamulla soitin neuvolaan ja 3.10. olisi ensi käynti. Nyt pitää vielä rimpauttaa neurologille, jotta sinnekin ilouutinen kantautuu ja saan lähetteen vielä erikseen äippäpolille. Mulla on siis epilepsia ja sen lääkitystä tarkkaillaan neurolla ja hyytymismutaation takia äippäpolilla. Ja neuvolassa normikäynnit. Työnantaja tykkää :grin
No, olen kyllä tosi iloinen, että asiat hoituu näin hienosti..
Tsemppistä kaikille ryhmäläisille, kaikkien tikkujen kanssa!!!!:gen014:Heartbigred

No nöyrryn sittenkin ja laitan "parhaan otoksen" jonka tosta testistä sai. Mutta nega/roskishaamu/ei mikään se mun mielestä on (laitoin kuitenkin nuolen siihen kohtaan missä kuvittelen näkeväni jotain......).

Liitteet

• viivanpaikka_roskishaamu.jpg
    viivanpaikka_roskishaamu.jpg
    285.1 KB · Katsottu: 197
Larissa Kyllä muun viivahaukan silmiin siinä hento haamulainen erottuu 8) vielä en uskalla varovaisestikaan onnitella. Mutta mitenkä sää meinaat malttaa oottaa viikonlopulle :D paljonko sulla oli niitä liuskoja? Nehän pitää tuhlata jos tää on SE kierto ;)

Ei kyllä ton testin johdosta kannata onnitella vielä ollenkaan :grin Liuskoja on vielä 5 ja 2 digidigidigiä:p Tajusin just, että seuraava testin teen vasta perjantaina, kun huomenna tulee kaveri yökylään niin ei voi torstaina aamulla toimittaa tän sorttisia salapoliisitehtäviä :grin:grin:grin

Tervehdys kaikille! Liityn uutena tähän ketjuun mukaan kuumeilemaan. Olen tätä jo aika pitkään lukenut, mutta päätin nyt ilmiantautua kuumeilijaksi. :)

Taustastani sen verran voisin sanoa, että kesä-heinäkuussa minulla todettiin juupas eipäs rumban lääkärikäyntien jälkeen keskeytynyt keskenmeno, eli kaikki raskaustestit näytti koko ajan kahta viivaa, raskausoireita oli, kuten oksentelu etc mutta sikiö oli kuollut hyvin alussa eikä tullut ulos itsestään. Joten tehtiin lääkkeellinen tyhjennys. LA olisi ollut helmikuussa. Nyt sitten uutta matoa koukkuun.

Tällä hetkellä on dpo 9 jos bongasin tuon oviksen oikein. Oviksen aikaan tuli erikoisesti rusehtavaa vuoto 2 päivää (ei ole ennen tällaista ollut), ja eilen luulin että menkat alkoi, mutta ne loppuikin ilmeisesti yhtä nopeasti kun alkoivat. Joten nyt olen vähän hämilläni, ja hieman optimistinen, että jos kuitenkin olisi joku tarrautunut kiinni. Tosin voi myös olla keskemenon jälkeen kroppani vielä vähän sekasin, koska minulla ei ole tullut normi menkkoja vielä. Lääkärin mukaan ei haittaa yrittämistä, koska kiertoni on muutenkin niin epäsäännöllinen, että siitä ei pysty mitään laskemaan.

Ajattelin testailla lauantaina, mutta en tiedä jaksanko sinne asti odottaa, kun noita halpistestejä olisi kaapissa :)

Kyllä oma mieli ja toisten puhheet vaikkei liittyisikään ihteensä, niin pistää ihtesä matalaks ja tuntee ihtesä niin nollaksi..
Ukko taas höpötti kun hänen serkkunsa ja emäntänsä saivat lapsen n.kk sitten, että ovat nyt jollai super dieetillä ja serkkunsa emäntä synnytyksen jälkeen on jo laihtunut 12kg(en tiedä sit oliko paljon lihonnut vai ollenkaan raskaus aikana)
Pariskunnalla muutenkaa ole paljon pudotettavaa, ukko on tikku laiha ja emäntä on vain vähän pyöreähkö.
Hieno homma jos tuntevat ja ovat saaneet jotai aloitetta että pitäis laihtua.
Pointtina nyt tässä on se, että kun aloin seurustelemmaan ukon kanssa lihoin 10-15kg.. Olen pienestä pitäen kamppaillu painoni kanssa, terkkarit aina moittinu ja sukulaisetkin.. Myöhemmin todettiin se kilpparin vajaatoiminta.. Olen laihuttanut 'vaarallisestikin' tiedostamattani kylläkin, joka päättyi siihen, että olin sairaalassa loppujen lopuksi. Ukko säikähti ja sanoi, että en saa enää laihuttaa. Mutta pikku hiljaa hän on ruvennut ainakin omasta mielestä vihjaan, että pitäisi tehä jotain asian suhteen. Välillä en edes pidä itseäni kauniina hänen silmissään (humalassa hän haukkui minut ihan lyttyyn ilman syytä ja vaikea unohtaa sitä) ja se että kun näen miten hän on välillä vilkuillu laihoja neitejä.. Kyllä tiedän kuitenkin, että ukko rakastaa minua semmoisena kun olen, mutta joskus oma mieli valtaa täysin ja väittää ihan muuta.
Anteeksi taas itku purkauksesta, mutta jonnekkin on vain pakko purkaa!

Nimimerkillä lyhyt pyöreä emäntä.

Muokattu viimeksi:
li_li tervetuloa :) ja pahoittelut keskenmenosta :(

Larissa kert sulla niitä liuskoja löytyy niin miksi et testais aamulla ja perjantaina ;) munkin silmä oli näkevinään jotain kuvassa!

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Niin ja tosiaan nyt kp 10/28-31
Eilen jo pupuiltiin ja oli tarkotus nyt yrittää joka toinen päivä, jos vaan hyvää mieltä riittää.. Jos tämä olisi se meidän kierto ja saisin synttärilahjaksi plussan (1.10.) Se olisi kyllä ihan huippua! :)

Luckylady13 täällä toinen lyhyt ja pyöreä. Tiedän täysin mistä puhut! Ehkä se vaan on omaa epävarmuutta, mutta aika usein saa miettiä että kelpaako sitä tällaisenaan ja haluaisiko mies kuitenkin että laihtuisi. Välillä täälläkin vihjailuja syömisistä ja urheilusta ja tietenkin otan aina loukkauksena herkästi. :/ Sympatiat sinne ja ollaan vaan ihan reteesti just semmosia ku ollaan! Ei nostateta sillä ainakaan stressi leveleitä, niin jospa se onnistuisi raskautuminenkin paremmin. (Saa kasvattaa mahaa ihan luvan kanssa ;))

Jep sabetti! :) kyllä sitä välillä on itsevarma, ettei mitään väliä mitä muut ajattelee, mutta joskus sitä käy siellä aallon pohjalla.
Kyllä tämä taas tästä, jospa ja kun raskautuisi, voisi puhua neuvolassa tästä painon pudottamisesta tai oikeastaan ruokavalioo muuttaa lapselle sopivaksi, sais jotain taustatukea hommaan. Tottakai sitä pitää olla jotain mistä kiinni ottaa. ;P
Tää on just hyvä, että täältä kyllä löytyy vertaistukea kaikkeen!
Voi kun on ihanaa olla nainen!! :) :D

Onnea plussasta kriikki! :))

Luckylady: meidän rotikka on uros, reilun vuoden ikäinen. :)

Sinä joka jännäsit inssiä, sattuiko miten hirveästi? Minä pyörryin aukiolotutkimuksessa, kun sattui niin helvetillisesti. Ihan hirveä kokemus oli. Mietin kun inssi minullakin varmaan edessä jossain vaiheessa, että mitenhän siitä selviää. En tiedä miksi se aukiolotutkimus sattui, se ballonkin täyttö siinä katetrissa oli se juttu joka teki kipeää.

Larissa, nakyy siina haamulainen, kun naytto on tumma (kirkkaalla naytolla ei nay). :-) Peukut pystyssa, etta vahvistuu!

Katizka, olen lukenut noista vuodoista ja olen ymmartanyt niin, etta valemenkat on eri asia kuin kiinnitysvuoto. Kiinnitysvuoto tulee yleensa 4-5 paivaa ennen menkkoja ja johtuu tosiaan siita,kun blastosyytti kiinnittyessaan rikkoo kohdun seinaman mikroverisuonia. Vuoto on todella vahaista. Sitten on valekuukautiset, jotka tulee kuukautisten aikaan ja saattavat tulla useammankin kuukauden ajan, vaikka on raskaana. Sita ei ihan tarkkaan tiedeta, mista johtuu, mutta arvellaan, etta samat hormonit, mitka kuukautiset aiheuttaa, ei kaikilla pysahdykaan. Molempia vuotoja tulee vain osalla naisista.

Olen suoraan sanoen yllättynyt, että joku muukin ton hailun näkee. Mun mielestä se on kyllä niin olematon ja tuli n. 5-10 min testiajan jälkeen, joten pidän vielä negana tota.

Tellervon kanssa olen juurikin samoin ymmärtänyt kiinnittymisvuodon ja valemenkkojen eron.

Tuli kyllä Luckylady sun puolesta paha mieli :sad001 Ei pitäisi elämän luotettavimman ihmisen eli oman kumppanin arvostella ulkonäköä, ei edes humalassa. Kauniisti voi ehdottaa, että vaikka yhdessä lisättäisiin liikuntaa tai korjattaisi perheen ruokavaliota, mutta ei noin. Ja mitä sillä on välilä, jos on vähän pyöreä jos on terve ja elämäniloa ja virtaa riittää (toki sun tapauksessa kilpirauhasen vajaatoiminta saattaa vaikuttaa sekä oloon että painoon). Ja moni luuviulu olisi kauniimpi, jos olisi enemmän lihaa luiden ympärillä. T. Yks vähän luuviulumpi pätkä, joka on saanut lihaa luidensa ympärille. :grin

Muokattu viimeksi:
No joo, niistä sanomisista on jo pitkä aika, mutta ei sitä niin vain unoha, ihminen jota sää rakatat ja oot luottautunu siihen kokonaan, pistää sut niin matalaks ja arvottomaksi. Sen jälkeen en juonu oikeestaan ollenkaan ja jos oon juonu muutaman nii eri seurassa kun ukon kanssa. Kyllähän ukko ties, että teki väärin ja yritti hyvittää pitkään. Kyllähän sen välillä unohtaa ja sit heikoimpina hetkinä muistaa. Yrittää vaan olla positiivisin mielin eteenpäin. Kyllä mää tiedän, että se katuu sitä ja rakastaa minua. Kaikki tekee virheitä. :) Mutta kuhan kilppari arvot kunnossa, niin voi helpottaa montakin asiaa ja jos tässä vaikka raskautuisikin, niin uskon, että neuvolasta sais hyviä neuvoja ja tukia tähän syömiseen jne. :)

Takaisin