Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Onpa täällä HURJAN paljon piinailijoita!!! Jee :) Toivottavasti pian satelee lisää plussia
Mulla on kans aika piina päällä täällä edelleen! Kp26 ja oletetusta oviksesta on nyt noin 13 pv kulunu. Lämpö on edelleen koholla iltaisin, on ollu jo 6 pv sen 36.8-37. Normi on 36.4. Ja muutaman päivän mahassa on ollu juilintaa ja tissit edelleen arat. Voi olla menkatkin tulossa, mutta toivottavasti ei.

en tunne sieltä ketään ja vieras kaupunki tavallaan, riitaa miehen kanssa.. nyt vähän lamaantui riita mut edelleen, sit stressiä tulevasta labrasta että onko mulla se kilpirauhasen vajaatoiminta, oireet puhuu puolestaan mun mielestä.. aivot ei toimi ja unohdan kaiken, väsyttää
virtuaali-itku kun en jaksa edes itkeä
dpo6 ja epäröivä olo onko turhaa edes yrittää jos pääsen kouluun
auttakaa mua! kyseessä on sosiaali ja terveysalan pääsykoe.. se haastattelu pelottaa mut toisaalta oon ennenkin kokenut vastaavaa, siitä vaan on niin kauan, oon koittanut päntätä ja valmistautua, psyykata itteeni mut tää väsymys vie kaiken muistista, tavarat tippuu käsistä, oispa se pääsykoe jo ohi ja toi kilppari tai mikälie sit onkaan asia hoidossa.