Gatusa: Hui kamala. Kunhan ei nyt kuitenkaan jalkoja alta vie. Kädet mulla täris ja heikotti, esimerkiksi ihan kun verensokerit ois ollu jotenkin alhaalla. Ihme juttuja. Päässäkin on viskannu jo pari päivää mutta olen liittänyt sen niskajumiin..
Feliddzi: Mä olen jo skeptisempi tän mun kuumeilun kanssa, viime kierrossa olin aivan varma että olen raskaana, ihan samat oireet kun esikolta mutta ei, täti tuli kylään. Nyt oon ollu ihmeen oireeton viime kiertoon verrattuna, mitä nyt tota haalean punasta valkkaria on pyyhkiessä tullut muutaman kerran ja alavatsaa viiltelee jatkuvasti. Taas rupee toiveet heräämään mutta nyt painan ne niin alas etten turhaan rupea innostumaan... Pakko vaan malttaa oottaa..
Mandah: No hui, mikä ihme sen puristuksen sitten aiheutti?:O Mulla on niitä vaarattomia sydämen lisälyöntejä aina välillä, varsinkin oviksen ja menkkojen aikaan, oisko ollu jotain niihin liittyvää? Vai lihakset jumissa?
Myyh: Niinhän ne teoriassa kuullostaa :) Mutta kun olin viime kierrossa aivan varma plussasta ja täti kuitenkin vieraili niin en nyt jaksa oikein innostua mistään. Viimeksi kun oli kaikki mahdolliset raskausoireet ja silti en raskaana ollut niin se vetää skeptiseksi. Miehelle just totesin etten spekuloi nyt mitään, ainakaan kovin tosissani
Sullakin jomotteluja, samoin täällä..välillä viiltelee, välillä tuntuu että menkat alkaa just.