Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
tervetuloa granger joukkoon iloiseen ja plussatuulia :)

sandy tota voi sanoo kirjaimellisest täsmälliseks :)
 
Marinamelina.Ajattelin yrittää olla testaamatta ainaki viikonloppuun... en haluuu nähä sitä masentavaa negaa ja eiks äitienpäivä olis just hyvä päivä testata jos ei menkat pilaa iloo ennen...??? toivottavasti sulla noi limat ja tuhrut olis kiinnittymisestä johtuvaa.. :)

on. eliikkäs tänään keskiviikkona olis kp.30/27-46 ja dpo.13 ehkä...

Plussa tuulia puhaltelen kaikille... :)

tuun taas paremmin kirjottelee kun on aikaa.nyt on pakko men nukkuun...
 
Myyh. Minäkin sitä toivon! :) On muuten tosi hienoa että sulla aloitettiin "hoito" heti! Nyt sit vaan oireilemaan :wink

Grangerille tervetulotoivotukset :hello

Mulle ei ole edelleenkään tapahtunut mitään, eilen tuli kerran sellaista paksumpaa valkovuotoa mutta sepäs siinä.
Mietin että pitäskö tauon ja tulisin sit takaisin kun tilanne muuttuu johonkin suuntaan, ärsyttää tämä minun jahkaaminen :grin
 
Kiwibird: Mä olen aikanaan käynyt ton saman läpi. Siellä oli meillä ainakin psykologin haastattelut, koulukuraattorin haastattelu, mustetahratestit, Rakastatko isääs? - tyylinen kysymysnivaska ja keskustelupaneeli missä annettiin joku aihe mistä yhdessä keskustella, matikkatehtävät. Sillä pärjää kun on vaan mahdollisimman avoin oma itsensä ;) HYVIN SE MENEE!
 
Etsijä: Älä vaivu epätoivoon siellä:Heartred Kyllä varmasti kohta jotain tapahtuu!! Toi on kyllä kaikista inhottavinta vaan ootella ilman sen kummempaa suuntaa! Itse on todella surkea sellaisessa!

Muoks. Katselin esikon tärppikierron muistiinpanoja, sillon dpo3-4 ollut kanssa koviakin kipuja ja reilumpaa valkovuotoa, muttei kumminkaan verta seassa. Arvatkaa vaan taas kuinka suuri toive nostaa päätään :/ Ei hyvä. Taas tiputaan kovaa ja korkealta. Ja sillon esikolta tuli ne selvät "kiinnittymiskivut" dpo6-7 joten niitä odotellessa ;)
 
Muokattu viimeksi:
Minäki meinasin Gatusalle jo sillon testausvaiheessa lähettää täältä CB digitestin kun se testin saaminen meinas olla vähän hankalaa.
Ja jos jotain pakettia keräätte sinne ni minäki voin osallistua. Pitäähän tulokkaalle jotain Suomituotettakin olla :)

Mä nyt olen tässä pohtinut, että olikohan mulla sittenkin ne ovislimat kuitenkin kp 13/14.
Kun sillon oli selkeesti enempi mut ei ihan vielä niinku normaalisti ja nyt ei kyllä oikein ole enää mitään. Vähän oli myös jomottelua, että otapa tästä taas selvä!

Jos ovis oliki jo tuolloin ni kierto oliski nyt 28pvä ja taidettiin tästä junasta jäädä tälle kertaa...
Nyt ois siis kp 16/30 kun sama laskea pisimmän kierron mukaan.

Että hohhoijaa.
 
Dawwe: Niin siis ehdittekö hyödyntämään yhtään mahdollista ovista? Mulla viime kierrossa ei ovisplussien aikaan ollut läheskään sellaset limat kun nyt ja aika varmasti ovuloin kun kierto oli kuitenkin sen 28päivää. Joten voipi olla että sullakin oli vaan minimi limat tällä kertaa:)
 
No joskus kp14 iltana eli aika huonosti.. Viikonloppuna oltiin reissussa, joten etukäteen ei pystytty toimimaan.

Tää kierto on siis venäläistä rulettia, parin viikon päästä näkee sattuko kuti kohdilleen vai ei. Ja pelin henki on kerrasta poikki.
 
Niinpä niin, muakin kyrsii jos tää onkin ollut oviksesta johtuvaa vuotoa niin sit hyödyntämättä jäi. Ja sit saa taas oottaa kuinka ja kauan että uudestaan pääsee yrittään. Ens kierrossa jatketaan sit limojen, halujen ja o-plussien jälkeenkin kun kerta niihinkään ei ole luottaminen..

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app
 
tsemppiä dawwe ja marinamelina piinaviikoille ja lähetän teille valtavat plussatuulet tuomaan 2 viivaa testiin kierron lopussa :)

nam mies toi jogurttia ja sardiineja aamulla eikä mun tartte valmistaa niitä ees <3 sen veli tuli ni autteli perkaamisessa ku ymmärtää että oon vuodelevossa ekan kolmanneksen.
 
Toivottavasti nämä nyt ei ole sitten mitään kuvitelmia. Eilen vihloi alavatsasta uudestaan illalla ja sängyssä kun makasi mahallaan niin jotenkin vatsa tuntui hirveän turvonneelta ja tuli vain huonompi olo. En tiedä vaikuttaako mitenkään mutta tänään vihlaisi taas alavatsasta, ja vielä suunnillee samaan aikaan kun eilen ensimmäisen kerran.

Ja ällö tunne mahassa ja paha maku suussa ollut eilisestä ensimmäisestä vihlaisusta asti.

Lisäys vielä. Ja nyt on alkanut tuntumaan semmonen kun ois menkat alkamassa, jos alkavat niin niiden pitäisi alkaa suunnilleen 16. päivä.
 
kuulostaa lupaavalt, mul oli ennen plussaa metallin/veren maku suussa. oli tuntemuksii ja vatsa turvonnu. on edellee turvonnu ja kasvaa :) nyt vaa liitos ja kohdun kasvukivut on yleistyny entistä enemmän.
 
Kovasti toivotaan että se plussa sieltä sitten varmaan reilu viikon päästä tulis, ei vaan malttais millään odottaa että voi testin tehdä niin että saa siitä luotettavan tuloksen. Onneks on päivisin niin paljon tekemistä yleensä että aika varmaan kuitenkin kuluu ihan huomaamatta.
 
Täälläkin kohtua ja koko alavatsaa viiltelee vähän väliä :O Ja muniksiakin vihloo. Aamulla tuli joku outo heikkous imuroidessa, kädet tutis ja oli tosi voimaton olo. Voivoi kun alkaa taas toiveet nousemaan, inhottaa kun melkein tietää että sitten taas kohta petytään:confused: Vuotoa ei enää ole tullut, pelkkää valkovuotoa!

Muoks. Feliddzi: Eikö ole tää oottaminen ihan hanurista!!!?? Plussatuulia puhaltelen, kuullostaa oireesi lupaavalta! ;)
 
marinamelina kunha et saa samaa heikotust ku mä viime vuonna ennen plussaa...mula meni 5krt jalat alta ja olin lattialla. nyt ei sellast heikotust ol ollu.
 
MarinaMelina On juu, ja vaikka tekemistä olis nii silti tuntuu ettei voi tehdä mitään kun tärkeintä on odottaminen :D Varsinkin kun mäkin nyt ekaa kertaa odottelen näin et melkeen varma olo jo.

Ja kiitos kaikille plussatuulista ja takasin myös kaikille :)
 
Huh, tulipa illalla pyörähdettyä(6h) KYS:n päivystyksessä. Alkoi illalla yhtäkkiä kamala puristava rintakipu ja sitä seurasi heikotus ja huimaus. Kuitenkaan mitään poikkeavaa ei löydetty ja pääsin kuuden tunnin lääkärin odottelun jälkeen kotiin, vähänjälkeen kolme yöllä. Noh, tänään vietetään synttäripäivä(22 tuli siis tänään täyteen) sitten lepäillen. :sleep002
Vaikka lääkäri kielsikin tältä päivältä rasituksen niin peittoja varmaan täytyy heilutella :smiley-angelic006, nimittäin näyttäis ovis olevan taas jo käsillä. Ainakin noista limoista päätellen ja halutkin tuntuis olevan huipussaan. Aika paljon tuntuu nyt heittelevän, kun tossa edellisessä kierrossa oli kp17-18 ja nyt on menossa kp10.

Plussatuulia kaikille! Tervetuloa uusille! Ja tsemppiä piinailijoille!
 
MarinaMelina; hirmu hyvältä kuulostaa sun oireet :) jospa siellä kuule nyt tapahtuu suuria ihania asioita! Toivotaan niin!

Etsijä; älä jätä meitä :)

Tervetuloa uudet ja kaikille plussaa kovasti!!!!

On; toi lugesteron tekee inhottavan sivu oireen mulle. Välillä tuntuu että kohtu ja munasarjat räjähtää, semmonen kova paineen tunne. Välillä helpottaa mutta nytkin kun istuu niin jomottaa alamahaa aika kipeästikkin.
 
Gatusa: Hui kamala. Kunhan ei nyt kuitenkaan jalkoja alta vie. Kädet mulla täris ja heikotti, esimerkiksi ihan kun verensokerit ois ollu jotenkin alhaalla. Ihme juttuja. Päässäkin on viskannu jo pari päivää mutta olen liittänyt sen niskajumiin..

Feliddzi: Mä olen jo skeptisempi tän mun kuumeilun kanssa, viime kierrossa olin aivan varma että olen raskaana, ihan samat oireet kun esikolta mutta ei, täti tuli kylään. Nyt oon ollu ihmeen oireeton viime kiertoon verrattuna, mitä nyt tota haalean punasta valkkaria on pyyhkiessä tullut muutaman kerran ja alavatsaa viiltelee jatkuvasti. Taas rupee toiveet heräämään mutta nyt painan ne niin alas etten turhaan rupea innostumaan... Pakko vaan malttaa oottaa..

Mandah: No hui, mikä ihme sen puristuksen sitten aiheutti?:O Mulla on niitä vaarattomia sydämen lisälyöntejä aina välillä, varsinkin oviksen ja menkkojen aikaan, oisko ollu jotain niihin liittyvää? Vai lihakset jumissa?

Myyh: Niinhän ne teoriassa kuullostaa :) Mutta kun olin viime kierrossa aivan varma plussasta ja täti kuitenkin vieraili niin en nyt jaksa oikein innostua mistään. Viimeksi kun oli kaikki mahdolliset raskausoireet ja silti en raskaana ollut niin se vetää skeptiseksi. Miehelle just totesin etten spekuloi nyt mitään, ainakaan kovin tosissani;) Sullakin jomotteluja, samoin täällä..välillä viiltelee, välillä tuntuu että menkat alkaa just.
 
myyh tervetuloa kerhoon, mulla on vastaava lääke käytössä, tiedän tunteen. ootappa vaa jos saat plussan, ne vahvistaa väsymyst ja noit tuntemuksii. mä niin toivon et tulis sulle 2 viivaa ni tulee inshaAllah lisäprojekti mulle :)

marinamelina mä oon kärsin matalast verenpaineest, en tiä mistä ne putoamiset johtu mut pelottavaa oli, muistan hyvin koska oli ramadan ja aamuyö.
 
Takaisin
Top