Ambriina, Tiiti, Feliddzi ; tervetuloa mukaan :) ihanaa kun tulee uusia mukaan tänne meidän turinointiin.
Iissufin; ihanaa että testi näytti jo noin hyvin viikot sulle! Kyllä kuule nyt menee kaikki hyvin, koita vaan nauttia tilanteesta ja ottaa rennosti. Ymmärrän kyllä täysin sun pelot. Jos tässä vielä itse tulee raskaaksi niin pelkään takuulla koko ajan. Ainakin sen ensimmäisen 12 viikkoa. Kyllä keskenmeno on niin raju kokemus henkisesti että ei varmasti voi täysin luottavaisin mielin olla. Miehen kanssa puhuttiin asiasta ja mies sanoi myös että luo kyllä tulevaan pelkoja paljon että miten sitä uskaltaa heittäytyä onnelliseksi jos sitten jotain tapahtuu. Hyvä että pääsit lääkäriin ja kaikki varmistetaan, helpottaa varmasti omaa oloa paljon sekin.
MarinaMelina; voisko olla jo kiinnittymisvuotoa? Jos vaikka pieni olis matkassa :) me mennään vissiin aikalailla samassa kohtaa kiertoa.
Lucku87; ymmärrän täysin vitutuksesi jos ovis menee ohi eikä pääse hyödyntään sitä. Meillä kävi niin joitain kuukausia sitten ja voi että mää olin vihainen. Se meni vieläpä niin että odotin kovasti miestä töistä kotiin. Tein hyvää ruokaa ja laitoin saunan päälle yms yms. Sitte mies nukati sohvalle eikä heränny enää millään. Sain seuraavana päivänä kamalat itkupotku raivarit miehelle. Saarnasin että tajuaako se kuinka paljon näen vaivaa asiaan, että joka kuukausi tikutan ovista ja kuulostelen kroppaani yms. No, se tais auttaa kun ei ole sen jälkeen semmosta sattunut.
Mäkin käsitin ensin että
Mju on käynyt ikean parkkiksella hyödyntään oviksen :)
Dawwe; toivotaan että ovis sieltä kuitenkin tulis, ymmärrän turhautumisesi. Mää olin turhautunut kun tuli pari päivää myöhemmin kun yleensä
Etsijä; voi harmin nega!! On kyllä outoa ettei sulla ole vuoto alkanut ja silti negaa tulee molempiin testeihin. Vieläkin toivon että se sieltä yllättäis r-testiin plussan!
Zorro; voisko sullakin olla kiinnittymisvuotoa? Toivotaan näin!!
Gatusa; muista levätä ja pikaista paranemista!! Onko siellä myytävänä näitä raskausvitamiineja? Tyhmä kysymys mutta tuli vaan mieleen. Ja onko siellä kalliita noi lääkkeet mitä joudut käyttään? Saako siellä perhe mitään taloudellista tukea mistään vai pitääkö joka tilanteessa kyetä itse hoitaan kaikki? Onko niistä sun työjutuista kuulunut mitään? Sorry kyselyt ja ei oo pakko vastata uteluihin :)
Varmasti nyt joku unohtu tästä mun viestistä mutta kaikille toivon plussa uutisia! Ja saatto nyt jotku nimet mennä sekaisinki.
On; täällä ei kummempia, vähän on jomotellut alamahaa mutta se nyt voi johtua ihan mistä vaan. Luget siis eilen aloitin, ne varmaan tekee noita tuntemuksia. Yritän ottaa rennosti vaikka on se vaikeaa. Ja olen todella kärsimätön luonne, kaikki pitäis tapahtua heti ja maltti on mulle aivan outo käsite
Mun on nyt pakko malttaa raskautestien kanssa. Mies esitti toiveen että jos tulee tarvetta testata niin haluaa että yhdessä testataan. Että mies on kotona ja saa jännittää mun kanssa testin tulosta. Ja pyysi että testi tehdään vasta sitten kun menkkojen pitäisi alkaa jos ei oo alkanut. Sanoi että hän ei halua arpoa niitä haamuja eikä halua tietää jos on yrittänyt kiinnittyä. Ja haluaa ainoastaan digitaalisen testin. On kuulemma liian raskasta ja ärsyttävää jos ensin on haamu ja sitten alkaaki menkat. Haluaa että testaus tilanne on yhteinen josta voi saada mukavan muiston. Ihan oikeassahan se on, eihän tässä ole ainoastaan mulla oikeus jännittää ja testailla joten teen niinku mies toivoi. Ja mukavaahan tuo vaan on että mies haluaa kokea yhdessä tuommoset asiat. Kolmen viikon päästä on Väestöliittoon aika. No, onpahan se asia kunnossa jos tässä ei raskaaksi tulla.
Mukavaa päivää kaikille!!