MarinaMelina, kyllähän tuo saattaa sulla olla kiinnittymistä :) esim sulla ei ole viime raskaudesta vielä ihan tuhottoman kauan aikaa, voihan olla että sekin jo saa jotain vuotoa aikaan.
Mä tuossa kierrossa ennen tätä nykyistä maha-asukkia testasin ovista ja sain sen mun mielestä tikulle kp18. Olettaen siitä että itse ovis oli kp19. Sitten kp25 odotin menkkoja, mutta ne eivät kunnolla alkaneetkaan. Tein sitten kp26 plussan "raskaana 1-2". Tuolloin oli vasta noin dpo 7-8... Tossa digissa se vahvuus on kuitenkin 25 eli kyllä sen kiinnittymisen on pitänyt ajoissa tapahtua!!! Siksi en ollenkaan pitäisi mahdottomana että sullakin jo siellä kiinnittyminen menossa :)
Ja toivottavasti en nyt heti laske tunnelmaa, kun ensin valoin suhun toivoa... nimittäin mulla meni tuo sitten kesken 10 pvää ekan plussan jälkeen. Mutta mä uskon että syy oli siinä kun tuo ovis tuli niin myöhään. Ei siis ehtinyt kunnolla kiinnittyä, vaikka hirveetä kiirettä yritti pitää!!
Ja seuraavasta tärppäsi uudelleen :)
Kiwibirdille tsemppia kokeeseen!!!
ja
uusille tervetuloa!!! Toivottavasti saatte aikaan kunnon plussa-aallon ja tyhjennätte urakalla taas ketjua!!! Tässäpä teille =>
Ja kyllä mäkin vaan suosittelen tekemään niitä ovistestejä :) Tai ei ainakaan kannata luottaa laskureihin
Mullakin oli ovis
myöhemmin kuin laskurit antoi ymmärtää. Ja jos ei tahdo stressata oviksesta ja tykkää heilutella peittoja, niin parashan se on mennä "joka toinen päivä"-meiningillä menkoista menkkoihin. Mä en itse vaan ikuna jaksais innostuu niin kovin...
Tää maha-asukki sai alkunsa täsmäseksillä, epäilin ovulaation olevan käsillä limojen ja ihme mahakouristuksen takia, kun muuten otin "rennosti" kierron eli en tikutellut ovista. Osu ja upposi