Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mää en myöskään luota noihin laskureihin. Olisin jokaisessa kierrossa missannut oviksen jos niiden mukaan oisin mennyt, aiemmin on ovis ollut ku mitä laskurit sanoo.
 
:nicethread Onpa täällä HURJAN paljon piinailijoita!!! Jee :) Toivottavasti pian satelee lisää plussia :talk017 Mulla on kans aika piina päällä täällä edelleen! Kp26 ja oletetusta oviksesta on nyt noin 13 pv kulunu. Lämpö on edelleen koholla iltaisin, on ollu jo 6 pv sen 36.8-37. Normi on 36.4. Ja muutaman päivän mahassa on ollu juilintaa ja tissit edelleen arat. Voi olla menkatkin tulossa, mutta toivottavasti ei.
 
Sintti : toivottavasti optimistisuus palkitaan ;) minä täällä vaan edelleen pähkäilen, ovis vai kiinnittyminen vaiko ihan vaan harmiton tuhru :):)

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app
 
nyt te jotka ette ol plussannu pistämää se uus plussa-aalto pystyyn tässä kuussa inshaAllah että päästää yhessä odottamaa pienokaisia kaikki :)

mies ku teki muurin tuoho ettei naapuri voi vakoilla meitä ni nyt se tuli mein pihalle haastaa riitaa ja valittamaa asiasta. iha uskomatonta käytöstä ku ei kerran enää pääse vakoilemaa ni sit pitää alkaa haastaa riitaa. nyt meni liian pitkälle. mies soitti mein vuokranantajalle ja oli et sanoo että naapuri saa pitää suunsa kiinni.
 
Ei hitsi vie näitä mun kiertojani! Nyt taas jomottaa alavatsaa ja selkää ihan kun menkat alkas just. Kävin vessassa niin taas pongasin ihan todella haalean punasta valkovuotoa, sen just ja just erottaa valkoses paperissa. Häntäluun aluetta särkee ja lonkkaakin vähän issiasmaisesti :( mä en tajuu mikä mulla nyt sit taas on. Jotenkin en vaan jaksa uskoa kiinnittymiseen kun joka paikassa lukee että minimi on se 5vrk ja mulla max. 4. Kai se on pelättävä pahinta eli tätiä :'( äääh!

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app
 
Gatusa yhdyn Myyh:n kommenttiin, olen valmis auttamaan sua tossa foolihappo asiassa :Heartblue
Tervetuloa uudet teitä oli useampi :) :wav
ON: Ei oo pitkään aikaan jännittänytahdistanutpelottanutheikottanutepävarmuuttanut kuin nyt.. pääsykoe on ylihuomenna apua oikeesti! :pale :binkybaby en tunne sieltä ketään ja vieras kaupunki tavallaan, riitaa miehen kanssa.. nyt vähän lamaantui riita mut edelleen, sit stressiä tulevasta labrasta että onko mulla se kilpirauhasen vajaatoiminta, oireet puhuu puolestaan mun mielestä.. aivot ei toimi ja unohdan kaiken, väsyttää :sad010virtuaali-itku kun en jaksa edes itkeä :scared001dpo6 ja epäröivä olo onko turhaa edes yrittää jos pääsen kouluun :sick009 auttakaa mua! kyseessä on sosiaali ja terveysalan pääsykoe.. se haastattelu pelottaa mut toisaalta oon ennenkin kokenut vastaavaa, siitä vaan on niin kauan, oon koittanut päntätä ja valmistautua, psyykata itteeni mut tää väsymys vie kaiken muistista, tavarat tippuu käsistä, oispa se pääsykoe jo ohi ja toi kilppari tai mikälie sit onkaan asia hoidossa.
 
Kiwibird: Onnea pääsykokeisiin, itse aikanaan olin samoissa pääsykokeissa, ainaki silloin pitä piirtää laatikoihin mahollisimman monta hymiöö:Heartred Mä pidän peukut pystyssä. Virtuaalihalit, hyvin kaikki menee
 
Hyvin se menee kiwibird! Ja jos et pääse opiskelemaan, niin se on tarkoitettu niin että saatte pienokaisen :wink Ja jos taas pääset ja plussaat pian, niin siirrät vaikka aloitusta vuodella. Kaikki kääntyy hyvin ja kaikella on monesti tarkoituksensa :)
 
tsemppiä kiwibird pääsykokeisiin, ite ku hoitajaks hain aikoinaa ja olin jo raskaana esikkoa ootin ni mut hyväksyttii ja sain alottaa myöhemmin opinnot. inshaAllah saatte asiat selvitettyä ja muutenkin hyviä uutisia. jaksamista ja voimahali sinulle. ei kannata olla huolissaa raskautumisest ja opiskelusta tärppää kun tärppää. :) se ei ol lopulta niin paljo omissa käsissä millo se tapahtuu.
 
Lissufin: kyl se paju on niin veemäinen kasvi tuos pihamaalla että ei sitä kukaan haluu jos meinaa siinä nurmikkoa ja muuta saada kasvamaan, leviää ku rutto, tulee suodatin kankaistaki läpi :eek:

Kiwibird: ei se pääsy koe mikään vaikee ollu. Samaan yhdyn ku lissu ja sit piti osata keskustella ryhmäkeskustelussa mahd. Paljon/järkevästi :)

Marinamelina: kiinnittymistä sulla tuo on... Mulla oli menkkojen alku kyl samanlaista vuotoa mutta tuli sillon ku menkkojenki piti alkaa et ei ollu kiinnittymistä... Niukat olivat vaan.

Mju: onko kiva asua tanskassa?

Öö... Tuli tästä pihasta ihan ok. Reuna kivet vaan pitää hommata vaikka yks kerrallaan... :) haluun jo mun laatikko puutarhan :)

Gatusa: mäki voisin sulle laittaa vaikka fazerin sinistä... Mites noitten vitskujen kans. Saako niitä lähettää vai purkaako ne tullis ne pois? Sulle pitäisi kasata sellanen odotus pakkaus joka sisältää suomalaisia herkkuja :)

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
kiitos kaikille avuntarjouksista, ootte kyllä aivan uskomattoman ihania. mitä tulliin tulee ni kaikki paitsi nestemäinen, paristot, menee läpi ongelmitta. :) liivate on kiellettyjen listalla mun kohalla. tuo tein avuliaisuus on tosi koskettavaa tulee iha tippa linssiin oikeestikin tässä. te ette ees kasvotusten tunne mua ja tarjoudutte auttamaan, se on jotai iha uskomatonta. täällä ei ees sukulaiset taho auttaa toisiaa hädässä yleensä mitä oon huomannu. mitä mä sit voin teille tehä?

ja tosiaan mitä tulee tuohon pääsykokeeseen ni puhelahjat on tärkeimmät siinä ja perus matematiikan taidot sekä maalaisjärki.
 
Lucky: toivottavasti olisi ja olisi vielä kiinnittymässä oikeaan paikkaan. Jostain joskus luin että kohdun ulkoiset kiinnittyy aiemmin ja se nyt pyörii väistämättä koko ajan mielessä :( tuntuu että mikään ei oikeen mene läheskään oppikirjamaisesti näissä mun nykyisissä kierroissani..

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app
 
MarinaMelina, kyllähän tuo saattaa sulla olla kiinnittymistä :) esim sulla ei ole viime raskaudesta vielä ihan tuhottoman kauan aikaa, voihan olla että sekin jo saa jotain vuotoa aikaan.

Mä tuossa kierrossa ennen tätä nykyistä maha-asukkia testasin ovista ja sain sen mun mielestä tikulle kp18. Olettaen siitä että itse ovis oli kp19. Sitten kp25 odotin menkkoja, mutta ne eivät kunnolla alkaneetkaan. Tein sitten kp26 plussan "raskaana 1-2". Tuolloin oli vasta noin dpo 7-8... Tossa digissa se vahvuus on kuitenkin 25 eli kyllä sen kiinnittymisen on pitänyt ajoissa tapahtua!!! Siksi en ollenkaan pitäisi mahdottomana että sullakin jo siellä kiinnittyminen menossa :)

Ja toivottavasti en nyt heti laske tunnelmaa, kun ensin valoin suhun toivoa... nimittäin mulla meni tuo sitten kesken 10 pvää ekan plussan jälkeen. Mutta mä uskon että syy oli siinä kun tuo ovis tuli niin myöhään. Ei siis ehtinyt kunnolla kiinnittyä, vaikka hirveetä kiirettä yritti pitää!! :p:grin Ja seuraavasta tärppäsi uudelleen :)

Kiwibirdille tsemppia kokeeseen!!! :thumleft:thumleft

ja uusille tervetuloa!!! Toivottavasti saatte aikaan kunnon plussa-aallon ja tyhjennätte urakalla taas ketjua!!! Tässäpä teille => :smiley-bounce016

Ja kyllä mäkin vaan suosittelen tekemään niitä ovistestejä :) Tai ei ainakaan kannata luottaa laskureihin :confused: Mullakin oli ovis myöhemmin kuin laskurit antoi ymmärtää. Ja jos ei tahdo stressata oviksesta ja tykkää heilutella peittoja, niin parashan se on mennä "joka toinen päivä"-meiningillä menkoista menkkoihin. Mä en itse vaan ikuna jaksais innostuu niin kovin... :rolleyes::grin Tää maha-asukki sai alkunsa täsmäseksillä, epäilin ovulaation olevan käsillä limojen ja ihme mahakouristuksen takia, kun muuten otin "rennosti" kierron eli en tikutellut ovista. Osu ja upposi :p:Heartred
 
Heip!

Lueskellut tän ketjun juttuja jo jonkin aikaa, mutta nyt vasta päädyin kirjoittelemaan. Olin sen verran optimisti, että kuvittelin aloittavani juttelut suoraan tuolla odottajien puolella, mutta toisin meni. Meillä perheessä 2 lasta, joista esikko 4 ja kuopus 2. Lapsiluvuksi on kolmea toivottu, ja nyt kuukausi sitten aloitettiin yritys. Hyvin epäammattimainen, ikinä en ole ovista seuraillut, vaan täytynee paneutua asiaan tarkemmin ennen seuraavaa yrityskiertoa. Huomenna alkaa menkat, kierto on täsmällinen ja kestänyt 25-26 päivää viimeiset 2 vuotta. Toivottavasti tällä puolella vain vähän aikaa, mutta senkin aktiivisemmin kun kuume on kova!
 
Sandy : mulla nyt vaan pyörii kaiken maailman kohdunulkoset täällä päässä, kun näin aikasin tulee näitä kipuja :( mutta äskenkin kyllä vihlo kohtua aika tavalla joten jos tää kiinnittymistä ois niin kai se sinne olis sit asettumassa ... mutta yhtä hyvin voi olla että menkatkin tulis kun pillereistä ei oo kovin kauaa.. ei auta kun odottaa! Kiitos kun valoit vähän uskoa muhun, helpottaa se nyt oloa vaikka plussaa ei tulisikaan :)

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app
 
Takaisin
Top