Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mitä tässä nyt oikein TAPAHTUU? akavatsaan sattuu ja valkovuodon mukana tulee haalean punasta? Ovisko vasta? Häh? Prkl kun ei eilen enää yöllä kun mies tuli kotiin jaksattu puuhailla mutta tänään kyllä on pakko jaksaa :/ mitä muutakaan tää voi olla?

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app
 
Marinamelina: Ootko sä tikuttanu jo tummempaa viivaa? Vai voisko olla kiinnitymistä :) mulla ainaski loppu halut ku veitsellä leikaten ku ovis oli ohi ja vieläki on. Aika erinlaista ku edellises raskaudessa koko ajan teki mieli :grin
 
Siis kp 13 oli tasavahvat, kp14 oli testi kontrollia vahvempi, ihan huutavan punainen ja limaa sekä haluja oli kun hullua :) kp 15 ja 16 jo haaleampi, ei limojakaan. Nyt siis kp 17 ja ihan haalea eikä mitään oireita. Ovis olis ehk voinu olla niin että ois jo dpo4 mutta eiks se silti ole liian aikaista että kiinnittymisestä johtus? Kohtuun kyllä puristi/nipisteli aamulla mutta ohitin vaan ovis oireena..en tiiä :(

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app
 
En jotenkin usko että kiinnittyminen vois tapahtua näin nopeesti, ainakaan oikeaan paikkaan :( jospa se ois sit se ovis..toivottavasti ei ainakaan menkat koska sit oon hukassa!

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app
 
Nyt kävin uudestaan vessassa tarkistamassa, pelkkää valkovuotoa. Se tuhru oli sellainen älyn haalea niin kaippa se on aateltava että mikä lie... ja varmistettava viel tänään kun mies tulee... ihme nää menkkaolot vaan, voih toivottavasti ei täti :(

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app
 
marinamelina ei sitä koskaan tiedä, inshaAllah siellä pikkunen ois kiinnittyn kuitenki oikeesee paikkaan :)

mju missäpäi tanskaa, tullu käytyä siellä aikoinaa, kiva maa ja mukavia ihmisiä (tykkäsin tanskast enemmän ku italiast jossa tuli asuttua aikoinaa vähä aikaa, milano ei tod ole mainneensa veronen eikä sisilia kokonaisuutena). :)

nyt on paha olo purettu ukolle, mä melkei huusin ja samalla itkin, no kyllä olo helpotti etenki rukoilun jälkeen ku oli dhuhr rukous ja nyt edelleen hedari, ja lisäks kohdun kasvukivut sekä liitoskivut.
 
Gatusa, tassa Koopenhaminassa, aikaisemmin asuttu noissa ymparoivissa kunnissa mutta nyt tuli muutto ihan ytimeen putkirempan takia :)
Onhan taa kiva maa, vaikka Italialle haviaakin ilmastossa :) Kylla niille juntturoille aina valilla taytyy kiukutella, ei ne muuten pysy kurissa ja nuhteessa :)
 
Tervetuloa uusille :hello

Ja vanhoille kiitokset sanoistanne, hihi, olin aamulla kyl ihan hullupää :happy7 Tai no olen edelleen.
Joku kysyi, en muista enää edes kuka kun nuita sivuja tuli muutama luettua nuista minun kiertopäivistä, mutta nyt on tosiaan menossa kp 35 tai vaihtoehtoinen kp 30.
Eka kp on laskettu siitä kun km-vuoto alkoi ja toinen siitä kun sain lääkityksen tyhjennykseen. Ovulaatiota en ole saanut bongattua liuskoilla koko kierron aikana, peittoja on heiluteltu silti ahkeraan.

Ei menkkoja edelleenkään, edelleen myös juilii ja vihloo, viikonloppuna oli muutama todella kipeä viilto ja muutoin tässä on jo yli viikon jomotellut, vieläkin turvottaa, rinnatki on hieman turvoksissa ja nännipihat suurentuneet, valkovuotoa on päivittäin, välissä ollut muutama päivä vähemmällä vuodolla. Mutta en vain ole raskaana, en vaikka kuinka oireilen oikeasti :grin:grin:grin

Äsken pissasin purkkiin ja nyt oottelen et jäähtyy, ajattelin kuitenki sitä ovista tikutella edelleen, koska kierto voi tosiaan olla pahastikin sekaisin km johtuen :grin
 
Lucky87, mulla on menossa kp24/28-30...

Tein aamulla testin ja negaahan se näytti niin kun arvelinkin. Tiedän olevani aivan liian hätäinen ja sehän kostutuu pahana mielenä aina vaan :sad001

Tihrustin ja tihrustin testiä, ja olin näkevinäni siinä todella haalean haamun aivan testiajan päättyessä. Vaan kun katsoin uudelleen niin ei yhtään mitään. Että jos sunnuntaihin mennessä ei hanat aukea niin sitten testaan uudelleen, silloin on kp29.

Mistä saa ostettua annoksen kärsivällisyyttä?!
 
Pikaisesti omanapailen:mullakin tullut tänään tuhrua, yhyy:'( miten näin pian, kun ovis oli noin viikko sitten, vasta loppuviikosta olisin odottanut. Oli pakko tulla purkaan tänne:sad001
 
Elya: Pahoittelut negasta :( Jospa oli vaan liian aikaista! testaa ihmeessä uudelleen jos täti ei kyläile!

Gatusa: Niinhän sitä toivosi mutta en tiedä voiko se tapahtua jo näin nopeasti, kellään tietoa voiko tosiaan kiinnittyä/kiinnittymisvuotoa tulla jo 3-4päivää oviksesta?

Etsijä: Jospa se ovis oiskin sieltä vielä tuloillaan!? Kannattaa ehottomasti jatkaa vaan o-tikkuilua! :)

Nyt kun asiaan oikein funtsin niin ei se oikeen se oviskaan voisi olla, kun kiertojen pituus on aina ollut, niin esikoiselta kuin nytkin, oikein suhteessa arvioituun oviksen ajankohtaan ja o-plussiin, miten se nyt yhtäkkiä näyttäskin o-plussat ihan miten sattuu, liian aikasin? Oisin kai aiemmin jo tajunnut että mulla näkyy plussat päiviä ennen itse ovista? Eikä nyt ole sitten minkäänlaisia oireita. En tiedä. Järki menee kun kroppa soveltaa jotain omaa, eikä varota mua mitenkään! Onneksi alavatsa kivut meni jo ohi, mitä lie sitten olivatkaan..ja pelkkää valkosta valkovuotoa tulee!

Zorro: No sullahan kävis päivät hienosti kiinnittymisvuotoon?
 
Moikka!

Ekaa kertaa kirjoittelen tänne foorumille. Poikaystävän kanssa yritetään ensimmäistä lasta. Noin vuoden verran olen ollut nyt ilman pillereitä ja toinen kierros menossa kun tosissaan yritetään. Tosi säännölliset kuukautiset on. Tuon vau.fi sovelluksen mukaan ovulaatio ois ollu viime viikon puolivälissä ja sillon on touhuttukin. Nyt vaan odotellaan et mitä tapahtuu. Suunnilleen viikon päästä vois vissiin testi näyttää plussaa.
 
zorron kiertopäivät tosiaan sopis oikein hyvin kiinnittymiseen. MarinaMelinan kieltämättä ois tosi aikaisin, mutta näissä asioissa tuntuu välillä kaiken olevan mahdollista. Eli ei heitetä vielä kirvestä kaivoon.

Omista tuhruista sen verran, ettei täti nyt vielä ainakaan saapunut. Aamupäivän jälkeen ei oo tuhrua tullut. Nyt sitten kyllä taidan huomenna käydä ostamassa testin valmiiksi viikonlopun varalle, jos ei alakkaan tätiä näkymään. Koko ajan sellanen olo, että ihan just vuoto alkaa, mut sama fiilis on ollut perjantaista lähtien. Tänään ehkä hiukan kovemmin jomotellut. Tiedä siitä sitten, mitä omassa kropassa tapahtuu. Mutta tänään taas on saanut täällä huomata, että onneksi on monta haaveilijaa ihan samassa veneessä :)
 
Tsemppiä kaikille piinailijoille ja malttia testailuun ;) Jospa teidän tuhrut olis sitä kiinnittymistä..? Ei naisen kropasta aina tiedä, MarinaMelinallakaan en näe sitä mahdottomuutena vaikka oviksesta ei olisi vielä tarpeeksi aikaa. Jos hedelmöittyminen ja kiinnittyminen olisikin tapahtunut kuin Strömsössä eli nopeasti ja vaivattomasti :D

Sent from my GT-S5360 using Vau Foorumi mobile app
 
Muokattu viimeksi:
Voi olla tietty että kuvittelenkin kun niin paljon näitä keskusteluja täällä lukenut mut tänään tuli yhtäkkiä sellanen kova vihlasu vasemmalla puolella alavatsassa ja joku outo tunne vasemmassa rinnassa. Nyt tässä pari tuntia ollu hiukan etova olo, siinä sivussa tuntuu kyllä myös et ois nälkä et en tiiä poistuuko se syömällä sitte vai mitä tää on.
 
Takaisin
Top