kiwibird,ihan samat angstit täällä välillä,pettymystä,kiukkua,kaikkee,kropat pettää jne jne...
Ei voi kuin sanoo,kovasti jaksamista
Mulla ollut vissiin jo 4pv kaikenlaisii menkkakolotuksia,mut ei menkkoja muttei kyl plussaakaan.PIIPPPP...
Ovistesteistä.
Minähän tässä kierrossa tein niin että kun viivatesti oli mun mielestä plussaa tai oikeastaan se toinen EI ollut yhtä tumma kuin kontrolliviiva,niin tein digin,joka hymyili!Joten mitä tästä nyt vois päätellä?
Niin mullahan tässä myös kummittelee päällä mahd.opinnot,ja ihan samaa oon kiukunnut kuin kiwi,että sit tietty vois onnistua raskaus kun on jo "muuta"...
Oisko teistä kellää ihan simppeliä karppausohjetta.Mitä saa ja mitä ei saa syyä?Mä luulen että tää pullan mussutus ei ihan täytä karppauksen kriteeriä.Jollain keinoo ois saatava laihduttuu,liikuntaa en juuri voi harrastaa muuten ku vdessä,ja sitä tässä nyt suunnittelen/kerään uskallusta lähtee läskeineni uimahalliin..
Musta tuntuu että kirjoitan aina kauheeta negaa,joten positiivinen ilonaihe minulle tähän perään.
Miun kuopus tosiaan täytti 2v viime kuun puolivälissä.Käytii neuvolassa ja juteltii pottailuista.Totesin etten oo laittanu tikkua ristiin asian eteen,satunnaisesti istutettu potalla,muuten vaipois.No ei menny ku pari pv ja yhtäkkii vaa päätin että nyt läks vaipat.Siitä lähtien poitsu ilman vaippaa kotona,käytetty potalla tiheesti jne,kulkee ilman pöksyjä.Meni 2 viikkoo,niin omatoiminen pottailu sujui jo!
Nyt hän hiihtelee pöksyt jalassa kotona,osaa mennä potalle itsekkin,mut toki minäkin käytän ja kyselen tarviiko mennä.
Oon niin onnessani.
Yks vaippa-aika lopuillaan,jälleen kerran :)
Hyvää viikonloppuu kaikille.
Mä taidan käydä ostamassa kaksi uutta sohvaa Ikeasta,menee nyt hermo tähän mun sohvakriisiin eikä se näemmä helpota ennen kun haen uudet.Aattelin kaksi Ektorppii hakee.Onko kokemuksia ko.sohvasta?