Pömpylä
Näppärä viestien naputtelija
Gatusan herkkukori on hyvännäkoinen, njam!
Tuosta söisi niin miellellään ja hyvänmakuisesti. Nyt vaan tännekin se kesä! ja herkut maan! :)
Ihmeen levollisesti sitä ottaa tän uutisen itse tällä kertaa, aikaisemmin ei ole ollut näin rauhallinen tunne
Hassunhauskinta on taas tää että kun sen viivan saa testiin niin "Oireet" mukamas alkaa
Koittanu nyt vähän toppuutella mieltäkin ettei mennä liiallisuuksiin! Kuitenkin eilen teki mieli mäkkäriin syömään ja se ei maistunu taas yhtäään hyvälle. Tuntui että paineen kanssa poistuu elimistöstä se rasvainen herkku
Kuitenkin uni vei voiton! Meillä ei siis taideta mäkkärin herkkuja nauttia hetkeen
Hyvä niin.
Kiitos kaikille
Toivottavasti tänä keväänä pysyis kaikilla matkassa ja oltaisiin syksyllä kokemuksen rikkaampia

Ihmeen levollisesti sitä ottaa tän uutisen itse tällä kertaa, aikaisemmin ei ole ollut näin rauhallinen tunne
Kiitos kaikille
Toivottavasti tänä keväänä pysyis kaikilla matkassa ja oltaisiin syksyllä kokemuksen rikkaampia

Mulla on ollu jotenki veto poissa ja ruokahalu hukassa, en oo sinne lääkäriinkää jaksanu soittaa. Huuh, oon valmis nukkumaan. 
ja meilläpä on uusi parivuode jota päästään ainakin testaamaan, if you know what i mean. 

. Kiitos vielä. Enkä mä ainoa ole, onhan muillakin tällasta.