Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Gatusan herkkukori on hyvännäkoinen, njam! :wink Tuosta söisi niin miellellään ja hyvänmakuisesti. Nyt vaan tännekin se kesä! ja herkut maan! :)

Ihmeen levollisesti sitä ottaa tän uutisen itse tällä kertaa, aikaisemmin ei ole ollut näin rauhallinen tunne :oops: Hassunhauskinta on taas tää että kun sen viivan saa testiin niin "Oireet" mukamas alkaa :p Koittanu nyt vähän toppuutella mieltäkin ettei mennä liiallisuuksiin! Kuitenkin eilen teki mieli mäkkäriin syömään ja se ei maistunu taas yhtäään hyvälle. Tuntui että paineen kanssa poistuu elimistöstä se rasvainen herkku :eek: Kuitenkin uni vei voiton! Meillä ei siis taideta mäkkärin herkkuja nauttia hetkeen :grin Hyvä niin.

Kiitos kaikille :rolleyes:

Toivottavasti tänä keväänä pysyis kaikilla matkassa ja oltaisiin syksyllä kokemuksen rikkaampia :smiley-angelic002:hello2

juu onha nuo aikas makoisia, ukko oli et syö yksin retiisi ni totesin että ei ku me syödää porukalla kun se oli mein eka oman sadon vihannes :)
onnea pömpylä vielä tuosta raskaudesta varmasti tulee mielitekoja ja sit onki iha toinen meno kuitenki ku syö sitä mitä teki mieli.

täällä tauti vissii hellittämässä hiljalleen mutta jostai syystä rinnat on raskaat turvonneet edelleen, saapi nähä mikä on. oudot menkat kyllä ku ei mulla tälläst oloa ikinä ole ollu menkkojen aikaan. väsy ja palelu ok normia mut rinnat on kyl jotai iha uutta. vuoto on alkan hellittää huomattavasti eilisestä ja toissapäivästä jolloin olin ku niagara melkein. mut ei niitä menkkakipuja jotka on aina ollu.

Gatusa, mun menkat oli vähän samantyyppiset viimeks. Siksi vähän epäilyttää nää viikot mitä vois olla vai onko?!?! Kun tosissaan viime menkat tuli viikkoa aikaisemmin ja eivät olleet kivuliat laisinkaan.... :confused: Viikonvaihteessa teen digitestin ja selviää millä viikoilla mahdollisesti ollaan :oops:

Mä täällä ihmettelen et miksi tänään on tullut ovismaista limaa vaikka jo menossa kp 27... Toki jos ovis on myöhässä mut aika outoa :D Oon kyl lukenut et vois olla merkki raskaudesta, mut en jotenkin halua uskotella itselle et olis tärpännyt...

Piti sit eilen lueskella et mitä olin viime syksynä kirjoittanut tärppikierrossa oireiksi ja siellä oli valkkari sekä rintojen turvotus. Ei nuo musta mitenkään pinkeät tai turvonneet vielä ole :D ehtiihän ne tässä paisua viikonloppuun mennessä...

Onnea Pömpylä odotukseen! Toivottavasti liitymme pian muutkin perässä raskautuneisiin :)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Onnea plussanneille :)

Täällä käytiin tänään alkuraskauden ultrassa ja kaikki oli aivan mainiosti. Yksi pieni ihmisen alku siellä näkyi ja sydän pamppaili hienosti :) Laskettuaika muuttui hieman, nyt 20.10.2014. Lääkäri totesi, että minulla on varmaan ovulaatio tapahtunut heti kun sain ovisplussan testiin eikä 12-36 tuntia sen jäljeen, koska pieni vastasi jo viikkoja 7+2 eikä 7+0 niin kuin itse olin laskenut ovulaatio plussasta. Eli tein siis ilmeisesti ekan raskaustestinkin dpo 10, enkä dpo 8. Lääkärikin totesi, että harvinaista, mutta mahdollista :)

onnea tuhannesti s1n1 ja tonnikaupalla tarrasukkia mashaAllah aivan mahtavaa :) varmasti oli helpotus nähdä pikkunen siellä ja löytää ne sydänäänetkin näin sitä vaan ylläreitä tulee ja onneksi iloisia :)

Gatusa.Harmi et sun mies ei innostunu vaikka sait molemmille töitä hommattuu..ja kyllähän se raha sieltä sit joskus tilille plopsahtaa..

Pömpylä.Onnea odotukseen.. :)

Freyja.Mulla tuli kans tossa kemiallises just niinku olis ovis tulos ku piti menkat alkaa.siis sitä läpinäkyvää limaa sillon.toivottavasti ois merkki pikkusesta..Tsemppiä piinailuun ja onnea testin tekoon. :)

S1N1.Onnittelut hyvistä ultra kuulumisista. :) nyt sit vaan naatiskelet odotuksesta.. :)

Plussatuultaa jokaiselle ja tsemppiä :thumright puuh puuh +++++++ kaksi viivaa !
S1N1
ompa hyvä uutinen, kiva kuulla sinusta :)

Oma: täällä saapui postista 15 testiä, semmosia puikkoja joissa herkkyys sen perus 25 -
yhden testasin heti aamupisusta ja ei kun nega. Kp on 36 ja dpo 12. Kalenterikin muistutti, mutta ei.. mua kirveli silleen jännästi kun kävin pissalla aivan kuten juuri ennen menkkoja (joskus) ja sama tunne oli sillon kun olin raskaana (alussa) 2012. Vuotoa ei ole, valkkaria tulee reilusti. Tissit tosi kipeet! Huoh mua väsyttää ihan sikana, en nukkunu yöllä juuri lainkaan, toivottavasti tänään saan unta ajoissa, oon vähän yökukkuja. :gen026 Mulla on ollu jotenki veto poissa ja ruokahalu hukassa, en oo sinne lääkäriinkää jaksanu soittaa. Huuh, oon valmis nukkumaan. :sleep011
Jos menkat alkaa niin tilaan ovistestejä ja ainakin on raskaustestejä loppuvuodeks kuulkaa, haluan kyllä 2014 ryhmään, mutta 2015kin on hyvä. Oon horoskooppi-riippuvainen joten tahtoisin lapsestamme merkin joka käy meidän kanssa yksiin :think005 ja meilläpä on uusi parivuode jota päästään ainakin testaamaan, if you know what i mean. :love022

Niimpä, missä meidän ihana Mad(?) luulen myös että harjoittelussa menee aika mukavasti ja onhan meillä omat elämämme! Hehe, ikävä vaan :love2

Kukkuu! Täällä on näköjään kaipailtu... :) ihanaa, ootte ihania!

Ensiks, onnittelut Pömpylälle! Onnea matkaan :)

Pahoittelut niille, joilla ei nyt tällä kertaa onnistunut... Tsemppiä jännääville! Koittakaa nauttia vaikka jänskääkin!

Omanapa.
Jep, harjoittelu on nyt verottanut hieman roikkumistani koneella... Eikä ihan hieman, paljon on tullut tehtyä hommia. Ihanaa on ollut, äärimmäisen mielenkiintoista ja mukavaa. Paikka on ku unelma mulle. :) päässy näkemään ja tekemään vaikka mitä... Olen nyt sitten jo nähnyt ensimmäisen sikiön, voi miten pieni se oli. Surullista, mutta mielenkiintoista samaan aikaan.

Oon nyt tehnyt jo palkallisiakin vuoroja tuonne, ja kesäsuunnitelmat selvillä. Unelmien täyttymys! :)

Tänään oli tuplaterokuurin viimeinen päivä, nyt sit taas parin viikon sisään pitäis alkaa mensut, ja jos alkaa gyne varmaan kirjottaa lisää teroja, jos ei ala niin se on sit suora lähete lapsettomuuspuolelle. Sinne olis saanut lähetteen vaikka heti sillon ku testeis todettiin et kaiken pitäis olla kunnossa, mut jotenkin en oo siihen vielä "valmis", vaan sain sitten gynen kanssa keskustelemalla luvan ottaa terot just tuplana, jos mun kroppa vaan tarttee enemmän. Se jää nähtäväksi. :)

Nyt matkalla helsinkiin, ystävä tarvii akuuttia apua. Harjotteluakin jälellä enää kaks viikkoa tän jälkeen... Aika menee nopeasti!!

Pahoittelut omanapaisuudestani...

Tsemppiä, jaksamista ja plussatuulia kaikille tasapuolisesti! Täällä sitä odotellaan vaan tätiä, et pääsis edes yrittämään jos mahtais joskus kierrot tasautua et pääsis yrittämään... Pitäis varmaan kohta tilata ovistestejä, jos nyt kuitenkin koittais kattoo tapahtuuko sitä vaiko eikö.

Sent from my iPad using Vau Foorumi

Kiwibird, älä heitä vielä toivoasi kaivoon. :) parin päivän päästä uus testi vaan :) dpo 14-15 se vasta normisti olis plussaa, joillain erittyy enemmän hcg jo aikaisemmin, mut älä menetä toivoasi.

Kiitos Mad, olet ihana, onneks tulit moikkaamaan ja mukavaa oli lukea sun kuulumiset. Onnea menkkoihin! :)
En tavallisesti oliskaan heittämässä kirvestä kaivoon mutta nyt lapsettaa jotenkin ja oon ihan hohhoijaa kun ei näytä plussaa vaikka menkatkaan ei myöhässä, palautit mut maan pinnalle. Voi olla että oon tämmönen koska tää on eka kierto sen eepilleri rulianssin jälkeen ja lisäks tässä kierrossa bongasin maailman vahvimman ovisplussan, tulee petetty olo kun ei nappaa vaikka kuinka onkii *väsynyt huumori* ja vuosi yritystä on pitkä aika. Aiemmin kirjottelin kilpirauhasen vajaatoiminta epäilystä, pitäis testeihin päästä koska tosiaan hälytyskellot soi jo! 20kk ollaan harrastettu seksiä josta 2kk suojattua eli jäljelle jää puoltoista vuotta suojaamatonta = ei raskautta paitsi yksi keskenmeno.

Ja lisää omaanapaa: menkkajomotuksia ollut nyt iltasella, voipi olla että menkat alkaa kohta. Jos ei niin testiä kehiin.
Jännä, tuntuu että menkoista on ikuisuus, mulla alko viimeset menkat tammikuussa, hei haloo nyt on maaliskuu!

Muokattu viimeksi:
Kyllähän se nyt pännii ja on semmonen hohhoijaa olo kun ei vielä plussaa ole, mut joillain ku näyttää vasta vielä myöhemminkin kuin ihan vasta sit ku menkat on ekaa päivää myöhässä. Oviksen bongasit, joten se dpo14-16 välillä menkat alkais jos tärppi ei oo käynyt. Malta mielesi, älä tosiaan heitä sitä kirvestä kaivoon vielä. :)

ihana kuulla sinusta madh ja hienoa että saat nyt palkkaa ja näemmä kesätyönkin, tsemppiä menkkojen odotteluun.

Tää viikko on tuntunut niin tuskaisen hitaalta...
Olikos tääl porukkaa nyt vkonloppuna testailemas?
Ite pitäis ensi viikon lauantaina, mut taidan kumminkin jo silloin perjantaina tai se venyy sit maanantaille :) vai pitäiskö kituuttaa itteä(teitä) sinne reilu vkon päähän maanantaihin ;)

Sent from my RM-846_eu_finland_204 using Tapatalk

Madh.Kiva kuulla susta ja hieno juttu et saat kivan työpaikan. :) ja toivon mukaan se täti löytää sinne pian.

Kiwibird.niin just kun madh sano älä heitä kirvestä kaivoon.. :)

Blueroseteddy.Tsemppiä piinailuun.toivottavasti odotus palkitaan plussalla..:)

Sitä toivon minäkin, jotenkin takaraivos kummittelee et jos vast seuraavas tärppää niin (ei täs) et sama LA ku esikos ja silloin oli r-myrkytys ja synty 34+4. Jotenkin pelottaa entä jos menee nyt samallailla....
Se on sen ajan murhe, mut onko normaalia "pelätä" asiaa, en oo paljoo täst kellekään puhunu...

Puhelimella kirjailtu <3

Mäkin pelkään keskenmenoa joten kyllä pelot on ihan normaaleja :)

Ja testaus olis viikonloppuna ellen sit alkuviikkoon odota kun tosiaan luulen tädin saapuvan tänne.

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Takaisin