Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä kanssa testailen vknloppuna, sunnuntaina siis. Silloin olisi kp26/25-?. Ovis oli kylläkin niin myöhään että jos mennään sillä perinteisellä "menkat alkaa 12-16 pvää oviksesta" niin sillä mittarilla mun menkoilla on aikaa alkaa tuonne ens viikon sunnuntaihin (16.3) asti...:rolleyes: Mä kylläkin uskon että menkat alkaa jo lauantaina, kp25, josta sitten tuleekin jälleen kp1... :mad:

Kiva kuulla susta MadH! Kunpa sulla lähtisi pian asiat selviämään. Onneksi tuntuu että arjessa riittää tekemistä, eikä tarvitse koko ajan kuumeilla, tsemppiä! :)

Kiwibird, kunpa sulla pysyisi menkat poissa! Valtavasti plussatuulia sinne, todellakin olisi teidän(kin) vuoro! :)

ON: täällä ei minkäänlaisia oireita mihinkään suuntaan.... menossa kp22/25-?. Eikä voisi vielä oireita ollakkaan, niin myöhään sain sen oviksen tässä kierrossa pongattua :confused: Mun menkat siis pitäisi (edellisten kiertojen perusteella) alkaa dpo6-7... Tuolloinhan vasta olisi se kiinnittyminen käynnissä. Ja mihinkä sitä sitten kiinnittyä jos kohdusta jo kalvot rupistuu.... Toisaalta olisi siis kiva saada pidempi kierto, niin tietää että jatkossa sillä hedelmöittyneellä munasolulla olisi jotain mahiksia. Sitten taas toisaalta tahtoisi vaan nopeasti uuteen kiertoon, jos kerta tästä ei tärppää.... Oi voi, onpas tämä ihmiselo hankalaa kun mikään ei oo hyvä...:rolleyes::grin

Blueroseteddy Kyllähän pelot on ihan normaaleja,luulen että aika harvassa on ne jotka ei yhtään pelkäis :) Mulla pelkona uus keskenmeno.Takuulla mielessä koko raskauden kunhan nyt edes raskautus.
Freyjalle tsemppiä!
Sandy Niin tuttua,just eilen pyörittelin samoja aatoksia päässäni :grin
On:Eipä ihmeempää,menkkojen loppumista ootellessa.Pääsee taas tikutteleen ovista :rolleyes: Jotenkin sellanen blääh fiilis mut eihän se auta kun vaan yrittää..

Heipsistä heii Kaikille!! :)

Täällä on näköjään tulossa viikonloppuna testaajia..jänskättää ;) Saa itekki taas jännäillä mukana! <3

S1N1: Onnea positiivisesta ultrauskäynnistä ^^ <3 tästä on hyvä jatkaa sitten seuraavaan käyntiin. tsempit!

Satsa: Onnea oviksen metsästykseen kun sen aika tulee :)

Kiwibird: Tsemppiä ja kahta viivaa testiin toivottelen ;)

MadH91: Toivotaan,että täti sieltä pian kurvaisi kylään ;) ja oli kiva taas kuulla miten sulla menee!! <3

Gatusa: No on siellä sitten tosiaan lämpimämpää kuin täällä :D Vaikkakin kevät tekee tuloaan jo kovaa vauhtia tännekkin :)

Ja kaikille muillekkin ovis sekä r.testiin plussaa!! <3 <3

ON: kp 20 ja aloitin nyt luget eilen illalla :) Mulla määräyksenä 1 aamulla ja 2 illalla 10pv. Mies ei ole oikeen innostunut tuosta,kun sen mielestä kaikki lääkkeet jotka laitetaan tonne alas on niin yök xD jos nyt oikein laskin niin ois menossa dpo 4 mahassa tuntuu kokoajan siltä kuin ois menkat alkamassa..kourii ikävästi :/ ja tänä aamuna repäisi vasemman munasarjan kohdalta kun nousin ylös. Nää on vielä oviksen jälkioireita koska ollaan vielä näin alussa eli en aijo yhdistää vielä mitään oireita raskausoireiksi xD katotaa sitten ensi viikolla miten sitten. Mun ois tarkotus testailla 15.3 ellei täti kurvaa kylään sitä ennen. Silloin ois sitten kp 29/28-30?? Villiveikkaus :D Näin unta,että meille tuli ruskeasilmäinen tyttövauva joka oli kyl niin nätti et ihan hirvitti :D En tiä mistä ne ruskeet silmät sit tuli,kun meillä kummallakaan ei ole..enkä kyllä tiedä meijän kummankaan suvusta yhtäkään ruskeasilmäistä. Pelottavaa :D Noh..näillä tuntemuksilla eteenpäin!!

Plussatuulia kaikille! Pian on taas viikonloppu! <3

Ekas raskaudessa en pelännyt mitään ja monen mielestä olin pelottavan rauhallinen kun sain tietää r-myrkytyksestä ja kun jouduin sairaalaan.
Ehkä sitten olin :) ainoat hetket kun oma äiti ollut tukena, äitiyspoliklinikalle mennes..

Puhelimella kirjailtu <3

iines onha tääl lämpimämpää ku siel mut kevät julistettii alkaneeks 28.2 mut tää on ku talvi täällä, nyt pitäs olla päivittäin reippaast yli 20 astetta. tsemppiä ja plussatuulia sinulle :)

blueroseteddy onha se parempi olla rauhallinen ku panikoiva. :)

on: vuoto laantunu jo jonki verran, huono olo. tänää otin niskast kii itteäni ja pistin meilin saudi-arabiaan, nyt ootellaan sit mitä tapahtuu ku ko henkilö saa sen koska on sen oma osoite ei enää sihteerit estele. kp 3/32-44 vissii nyt menossa.

Onnea tuleviin testauksiin ja raskauksiin!

Mulla alkoi eilen illalla tosiaan menkkakärvistelyt, tasasin väliajoin vihloi menkkamaisesti. Sitten laitoin kaks minisidettä ja katoin että jaahas, oli tullut jotain ruskeaa tuhrua. Ei kuitenkaan jatkunut ja menkkajomotuksetkin hävis, sain nukuttua todella hyvin ja uni maitti mukavasti 10 asti aamulla. Aamupissasta sitten testasin tohon 25 vahvuseen raskaustestiin selvän viivanpaikan, mutta kappas nää menkkakärsivtelyt palas äsken. Oranssia/punasta vuotoa siteessä todella vähän, tippa? Nää saattaa tästä lisääntyä ja alkaa kunnon menkat mutta toistaseks tuhruttelua eli ei kp:ta vielä. Rinnat yhä kipeät ja tosiaan en saanut eilen edes viivanpaikkaa ja tänään en saanut puhdasta negaa vaan viivanpaikan joka näkyy selvästi joten häh. Mittään tiedä taas. Hyväksyn menkat, toki pettymyksellä ja pienellä itkulla. Eilen tirahti kyynel kaksi kun mietin että tässä sitä taas ollaan mutta aamulla oli ihana herätä siihen ettei vuoto ollut yltynyt vaan loppunut kokonaan.

päivitys: Nyt tulee jotain punasta joka näyttää menkkavereltä. Taitaa olla tädin paikka eli kp1 tänään :'(

Mulla on mennyt tunteet niin vuoristorataa kuin vain voi mennä. Lähinnä masennuksen puolella menee :( Eilenkin illalla itkin miehelle kun en tajua koulujutuista mitään ja oon ihan puhki. Jotenkin tuntuu et moni asia painaa mieltä ja mikään ei oikein tunnu etenevän. Pitäis vaan osata olla armollinen itselle.

Toki nuo mielialajutut voisi johtua plussasta mutta oon tosi skeptinen sen suhteen. Mitään oireita kun ei ole niin luulen et täti sieltä saapuu viimeistään alkuviikosta kylään :)

Tsemppiä kaikille piinaileville ja plussia toivottelen <3

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Jep kp1 ja ihanat menkkakivut. Sattuu tää istuminenkin joten pakko häippästä jalottelemaan, hirveeltä tuntuu tuolla alapäässä.

Pahoittelut kiwibird tädistä, onnea tulevaan kiertoon. <3

Superonnet plussan saaneille ja ultrassa käyneille.
Tervetuloa uudet kuumeilijat, tsemppiä ovikseen ja plussatuulia teille puhaltelen

Mä kyllä en ole enää nii sata varma clearbluen digiovis testistä. Aamupissasta tein testin ja kaksi viivaa ilmestyi, mutta hymynaamaa ei näyttänyt. Sofi ovistestillä testasin kans ja sillä tuli kaksi tummaa viivaa. Eli onko luottamista sairaan kalliiseen ovistestiin kun ei oikeestaan toimi. No tässä on nyt edelliset päivät menny kanin hommissa :D toivottavasti tuottais tulosta. Ja jos tänään ja huomenna nii sit saa jännätä taas parisen viikkoa. Nähtäväks jää onko kroppa jo palautunut kkm:sta.

Voi ei Kiwibird! :sad001 Pahoittelut siitä kamalasta kp1, mutta samalla tsemppiä näihin päiviin ja menestystä uuteen kiertoon! :)

Tässähän kohta vknlopun testaajat tippuu ennen aikojaan kyydistä... :sad001 Mulla tota selkää jomottelee siihen malliin että varmasti saa niitä menkkoja odotella viimeistään lauantaille (kp25)

Nyt kp23/25-? ja jotain dpo 4-5. Liian aikaista raskausoireille. Menkkaoireina toi selkäjomotus :mad:

Pahoittelut menkoista kiwibird :( <3 mutta uuteen kiertoon tuhannesti tsemppiä!!

lissufin: Ehkä se oma kroppa olisi tuossa tapauksessa sitten se jota kannattaa kuunnella :) Mulla tuli viivatestiin tasavahvat viivat samaan aikaan ku hymynaama cb digitaaliseen ovistestiin. Voi olla sattuman kauppaakin tietenkin. Viiva testit saattaa tummua vaikka lh huippu ei olisikaan vielä. Mun mielestä cb testi osoittaa nimen omaan sen LH huipun sillä hymynaamalla. En tietenkään oo varma. Viivatestit saattaa reagoida aikaisemmin tj. Mulla kävi viime kierrossa niin just,että viivatestit oli jo ihan tummia mutta hymynaamaa ei näkynyt vasta kun pari päivää sen jälkeen kun viivat alko jo haalistuu. Yksilöllistä varmaan sekin :)

Gatusa: Mulle tuo lämpötila mikä siellä on ois just passeli ^^ vihaan kylmää,mutta en mä viihdy liian kuumassakaan :D

juu no näköjää säätiedot anto vähä vääriä lämpötiloja iines, tääl on tänää ainaki +20 onneks.

te kaikki ihanaiset toivokaa parasta että saan positiivisen vastauksen saudi-arabiasta, laitoin sinne meiliä työasioissa, jännittää iha vietävästi. onneks kuitenki mun asiakas sentää totes että näyttää hyvältä ku laitoin kopion meilistä sille.

Sandy.Tsemppiä sunnuntaihin. toivottavasti sieltä tulee plussa.. :)

Satsa.Onnea oviksen bongaamiseen kun sen aika tulee.. :)

Iines.Mä pidän peukut ylhäällä et täti jättää tulematta sinne ja saat ihanan plussan.. :) tsemppiä piinailuun..

Kiwibird.Pahoittelut tädistä.. :(

Lissufin.Toivottavasti se toinen testi näytti oikein. ja onnea sen hyödyntämiseen.. :)

Gatusa.Toivon kovasti et sun työ jutut onnistuu..tsemppiä.. :) ja lämpötila kuulostaa ihanalta.. :)

on.kp.11/27-46 luulen et ovis on noin viikon päästä kun aina kun on alkanu tulee limoja ni siitä viikon päästä oon saanu ovis plussan..eilen tuli jo ihan hyvin limoja.testit on joko huomen postis tai sit vast maanantaina..

ihmiset: kyllä se ovis jos oli niin ei ole hyödynnetty ja en usko että oli kun taas nyt on päivittäin tuhrutellu verta.

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app

Takaisin