Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
pömpylä me syödään tosi terveellisesti, ollaa syöty paljon kalaa, ruokavalio kasvispitoinen siis ruuassa käytetään tomaattia, linssejä yms. pitää vaa saada ukko syömään lisäks foolihappoa ja varmaanki d-vitamiinia kattoo jos niist on apua mut lääkäri sano suoraa että tosi huonolta näyttää.

Gatusa, hyvä että saitte viimein kuulla testitulokset. Pahoittelen, että uutiset olivatkin huonoja :( Sperman laatua voi yrittää parantaa juuri noilla kotikonsteilla, mutta jos syy on jossain syvemmällä kuin esim. huonot elämäntavat, niin luultavasti laadun paraneminenkin on heikkoa. Hoitonahan ovat samat keinohedelmöitykset ym kuin jos ongelmaa olisi naisessa. Niissähän tehdään sperman pesu, mutta valitettavasti niilläkään ei heikkolaatuista voi hyvälaatuiseksi muuttaa. Viime kädessä voi sitten käyttää luovutettuja siittiöitä. Toivon kovasti, että teillä vielä onni kääntyy asian tiimoilta :Heartpink

kiitos tiedosta pampero mina luin tuolla netissä jo että hoito noissa asioissa on joko miehellä leikkaus tai sit suoraa icsi. pitänee käydä lääkäriltä kyselees josko se sit sanois mitä tehä. totesin ukolle et nyt alat syömää foolihappoa ainaki, ainaha voi kokeilla ku ei sitä oikei ruuasta saa tarpeeks.

hmm..joko kiinnitys vuotoa (pyyhkies tuli haaleaa punaista) tai sitten menkat tulossa aiemmin kuin koskaan...peukutan nyt et ois kiinnitystä, vaikkakin eipä tuo haittaa jos kierto lyhenis =)

outoa jomotusta alamahassa jos nauraa tai jännittää mahaa..sitten kyljessä hengittäes pientä kipua...ei kai muuta...

hmm...piinailu on kamalaa...

puspus kaikille <3

Gatusa iik, onneksi on hoidettavissa, hyvä kun saitte tiedon, nyt vaan tsemppiä ja uskon että kohta tärppää :) ruokavaliolla on paljon vaikutusta, haluan tietää itsekin lisää vaikkei mun mies ole käynyt tuollaisessa testissä. Tekisikö kuumuus tuon siittiöille? Vaikea uskoa, tai jos syy onkin tosiaan syvemmällä.
Pömpylä voikko valaista että mitä tuo vauvadiettaus oli? Ei kai siitä haittaakaan ole omalle miekkoselleni. Se kun on liiankin suppea mitä syö ja mitä "hyi yök en syö" :D turhan vähän syö esim. kasviksia ja marjoja, minä paljon enemmän.

Gatusa: hyvä että sentään tuli selvyyttä asoihin. Kasvikset onki parasta.Asiasta tiedoton, mitä foolihappo auttaa miehillä?

Gatusalle ja miehelle tsempitykset. Hyvä kun on saatu selvyys, vaikkei tulos mikään hyvä uutinen ole..

Täällä odotellaan plussauutisia, vai joko kaikki viikonlopputestaajat on pudonneet kelkasta?

Leppoisaa viikonloppua kaikille!

Just tulin vessasta. Jotain tuhruahan pyyhkiessä tuli.... Tää tuntuu menevän kellon tarkasti kuin viime kierrossakin :( Eli huomenna sit kai kp1/24 ja unohdetaan sunnuntain testaaminen...

Öitä sit vaan, mä "saan" nukkua yöni vaippa housuissa :(((

sandy: pahoittelut vaippa housuista :( onnea seuraavaan kiertoon!

gatusa: hyvä että syy selvisi :) miehissähän se vika aina on niinkuin tässäkin asiassa :) vitsi vitsi. sori. kokeilkaa niitä foolihappoja ja kaikkia vitamiineja entes se maca jauhe? :-) tutustuppa siihen mitä se sanoo, ainaki melissae siitä jotain täällä puhu joskus? itse kyllä oksensin sen pois kun oli jogurtissa niin pahaa mut monella vissiin ihan hyvin mennyt alas

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app

Täällä vielä ilman vuotoa mutta testiä en aio tehdä kuin vasta alkuviikosta :D Piinaan itseäni kun odottelen menkkoja saapuvaksi. Oireita ei tunnu olevan suuntaan eikä toiseen. Ainakaan mitään mistä voisi päätellä et plussa tulisi :D nyt siis kp 30/30->

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Gatusalle ja miehelle tsemppiä! Toivottavasti löydätte ja saatte käyttöön toimivat apukeinot pian :)

Jee Freyja, hirrrweeeesti plussapuhuria sinne! :) Älä nyt kauheen pitkään pidä meitä täällä jännityksessä.

Kiitos lucky pahoitteluista :) vaikka taisin olla turhan hätäinen... :wink

ON: Voihan pojat, eipä alkanut vuoto yöllä!!! Jee, jee :dance008 Yritän olla innostumatta, mutta minkäs teet :rolleyes: Aamulla side on aivan puhdas, eikä pyyhkiessäkään tullut mitään. Kävin uudestaan vessassa kun olin käyttänyt koirat ulkona. Silloin tuli taas jotain tuhrua. Ei toi mitenkään punertavaa ole, eikä ruskeaa, mutta ei kuitenkaan ihan kirkastakaan... vois olla valkovuotoo tai sit ei, mistä näitä tietää...:confused:

Nyt menossa siis kp25/25-?(32) ja dpo olis sen 6-7. Jännää! Mulla tosiaan oli ovis (testin mukaan) kp18 jälkeen. Onkohan sitten tärppi käynyt vai piteneekö mun kierto...!?! Raskaustestiä ei kai kannata tehdä kun tuo dpo on noin vähän.... Tässähän pahimmillaan joutuu piinailemaan tuonne kp32 asti, yli viikon! :excited001 Pidentynyt kiertokin olisi kiva :) Olisi ainakin ensi kiertoon toivekkaampi olo, jos nimittäin ovistelen jälleen loppukierrosta.

Mä taidan liittyä Freyjan joukkoon ja testailen vasta ensi viikolla. Selkäjomotus jatkuu vaan edelleen eikä ole yhtään mitään raskausoloja, ei edes niitä kuviteltuja :grin Tää päivä menee varmaan kuin veitsen terällä ja ravaan koko ajan vessassa tarkistamassa... :rolleyes: Ja jos ei huomennakaan menkat ala, niin ehkäpä maanantaina testiä... Nyt yritän asennoitua niitä menkkoja odottamaan, etten kauheasti pettyisi :)

kiitos tsempistä kaikki, mut sen perusteel mitä tulokset on ni vaikuttaa silt et ICSI ois ainoo, pitää käydä viel lääkäris ja sit ottaa selvää hinnoista.

joo, miten tää aina menee näin.... nyt kyllä on jo vähän ruskeaa vuotoa.... että kyllä tästä päivästä taitaa ehtiä se kp1 tulemaan.... höh, höh ja höh. :mad:

Piti täältä taustalta tulla sanomaan tsempit Gatusalle! Meidän tuttavapariskunnalla on kaksi ihanaa tytärtä, jotka ovat mikroinjektiolla (icsi) alkunsa saaneita. Yhtäaikaa hedelmöitettyjä mutta pikkusisko pari vuotta pakkasessakin siirtoa odotellut. Eli keinot on kyllä nykyään jo tosi hyviä ja niitä nyyttejä saa syliin noin avustettunakin!

Tsempit ja plussatuulia myös muille tädin yllättämille ja jännään täällä peukut pystyssä piinailijoiden mukana myös!:talk017

on: Kieropäivästä ei tarkkaa tietoa, joten rennosti ottaminen on ainakin osittain onnistunut. Ovis on ilmeisesti ollut (jos on ollut) joskus tämän viikon alussa mutten tosiaan merkkejä yhtään seuraillut. Saatettiin hyödyntää tai sitten ei. Rauhallisin mielin siis täällä toistaiseksi.:)

Itsr olen niin jumissa..alavatsalihakset, alaselkä, lonkka niin kipeet et irvistäen pitää liikkua...itellä se jäi kahteen pyyhkäsyyn se haaleus..ehkä niinnitystä..ekasta raskaudestaha mul selkä ilmoitti itestään..elopainoo sen,verran...vaikka nyt oon tasan sata..joulusta pudottNut nelisen kiloa :) mut niinhän se oli ku laihutin edikoista yrittäes 11kg niin pamahin raskaaksi..

Ei tuntemuksia muuten,mihinkään suuntaan, paitsi mä oon iahn kanki!

Pusuja ja voimia kaikillr tilsnteessa kuin,tilanteessa <3

Takaisin