Gatusalle ja miehelle tsemppiä! Toivottavasti löydätte ja saatte käyttöön toimivat apukeinot pian :)
Jee
Freyja, hirrrweeeesti plussapuhuria sinne! :) Älä nyt kauheen pitkään pidä meitä täällä jännityksessä.
Kiitos lucky pahoitteluista :) vaikka taisin olla turhan hätäinen...
ON: Voihan pojat, eipä alkanut vuoto yöllä!!! Jee, jee
Yritän olla innostumatta, mutta minkäs teet
Aamulla side on aivan puhdas, eikä pyyhkiessäkään tullut mitään. Kävin uudestaan vessassa kun olin käyttänyt koirat ulkona. Silloin tuli taas jotain tuhrua. Ei toi mitenkään punertavaa ole, eikä ruskeaa, mutta ei kuitenkaan ihan kirkastakaan... vois olla valkovuotoo tai sit ei, mistä näitä tietää...
Nyt menossa siis kp25/25-?(32) ja dpo olis sen 6-7. Jännää! Mulla tosiaan oli ovis (testin mukaan) kp18 jälkeen. Onkohan sitten tärppi käynyt vai piteneekö mun kierto...!?! Raskaustestiä ei kai kannata tehdä kun tuo dpo on noin vähän.... Tässähän pahimmillaan joutuu piinailemaan tuonne kp32 asti, yli viikon!
Pidentynyt kiertokin olisi kiva :) Olisi ainakin ensi kiertoon toivekkaampi olo, jos nimittäin ovistelen jälleen loppukierrosta.
Mä taidan liittyä Freyjan joukkoon ja testailen vasta ensi viikolla. Selkäjomotus jatkuu vaan edelleen eikä ole yhtään mitään raskausoloja, ei edes niitä kuviteltuja
Tää päivä menee varmaan kuin veitsen terällä ja ravaan koko ajan vessassa tarkistamassa...
Ja jos ei huomennakaan menkat ala, niin ehkäpä maanantaina testiä... Nyt yritän asennoitua niitä menkkoja odottamaan, etten kauheasti pettyisi :)