Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kiwibird9: Kannattaa netistä etsiskellä vastausta. Pääpiirteittäin niin että kasviksia, vitamiineja, hivenaineita ja yleinen terveellinen elämäntyyli :) En tohdi tarkemmin kysyä kaverilta, kun en oo puhunu sille tästä omasta tilanteesta mitään, alkais turhat kyselyt pian :oops: Sen miehellä oli kuitenkin huumetaustaakin nuoruusvuosilta jonkun verran o_O et kaikki voi vaikuttaa kaikkeen, vaikkei uskoiskaan.

Taas se ikuisin juttu että kun ei tää raskautuminen meekkää niinkö kirjoissa,elokuvissa tai nuoruuden opinnoissa :eek:Tästä vielä se että saa pidettyä balanssin, niin kauan että ollaan terveen, kymmen varpaisen ja sormisen vauvan kaa kotona.. :cool: Huhhu! Tälläsiä ajatuksia täällä tänää :grin

tsemppiä blueroseteddy ja hienoa että oot onnistun pudottaa painoa. :)

pömpylä juu ei se mene iha niinku koulussa valistettii että tyylii kertalaakista tullaa raskaaks.

ja lopuksi kevät terveiset :) pihalla oleva joko manteli tai persikkapuu alko kukkia <3 en muista kumpi tuo on
photo0179.jpg

Ihanan keväinen kuva sieltä :) Täälläkin paistaa aurinko vaikka aamulla oli ihan hirveä räntä/lumisade. Yritän tehdä kaikkea muuta kuin miettiä et milloin alkaa vuoto :D Ei vaan ajatukset meinaa pysyä kasassa ja salaa käyn kurkkimassa jälleen marraskuisten ryhmää...

Jotenkin ärsyttää kun ei oo mitään tarkkaa tietoa kierronpituudesta, sillä keskenmenon jälkeen oli 34 ja viime kierto 31. Ja kun ovistakaan en oo tarkkaillut, tai sit se meni multa ihan ohi :D No ei auta kuin odottaa mitä tuleman pitää...

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

juu kevättalvi täällä ku lämpötilat ei ol ne iha keväiset mutta ulkona kasvit kukkii jo :)

blueroseteddy josko tuo kuva sitten vähä piristäisi :)

Tsemppiä ovikseen ja plussatuulia joka ikiselle naiselle ja Mahtavaa naistenpäivää ihanaiset naiset :smiley-angelic003:Heartbigred

Täällä on ovista hyödynnetty niin että paikat todella hellänä. Ukko olis aamulla viel halunnut viel kerran kokeilla mut mun paikat ei varmaan olis kestäny joten oli kieltäydyttävä ja toivoa että olis jo tärpänny ainakin tuolla kaiken järjen mukaan yhen pitäis löytää reitti oikeaan paikkaan. Eilen illalla oli alamahassa semmonen hassu paineen tunne ihan kuin jotain olisi tapahtunut :happy093 saas nährä nyt sitte ootellaan 2 viikkoa miten käy. Tuon kkm jälkeen oon kyl aika skeptinen niin kauan kunnes pääsee ekaan ultraan.

IHANAA NAISTENPÄIVÄÄ, NAISET! :flower

täällä edelleen jatketaan petipuuhia 2 päivän välein, ei ovistestejä..nyt mennään näin. miehen testitulokset tuli ja ne oli hyvät :) joten ihan hyvin mielin tulevaan, jos mulle vaikka auttais lääkitys. tosin petipuuhat piti jättää vähäks aikaa miehen testauksen takia, täytyy toivoo, ettei MUN säkällä se ovis sitte ollu just sillo! niiiiin mun tuuria :wink

nii ja hyvä gatusa, että teille kanssa tuli tulokset<positiivisella mielellä vaan! onneks tosiaan lääketiede on kehittynyt, että melkein jokaista voi auttaa! toivottavasti saatte pian lisätietoo, mitä kannattaa tehdä <3

ja sekin piti vielä sanoo omiin juttuihin, että edelleenkään en tiedä, onko koko ovista ees mulla..mutta siihen saadaan toivottavasti myös pian vastaus. siitä huolimatta seksiä, seksiä, seksiäää! :wink

ja jes, pystyinkö oleen viikon kirjottamatta tänne..tosi pitkä aika olla taustalla.. :grin

Gatusalle tsemppiä!Hyvä että selvis niin voi asialle tehdäkin jotain.
Tsemppiä ja plussatuulia kaikille muillekin!
Meikäläistä taitaa taas wc ankka kutsua,yöllä alko mahatauti :confused: Kerkeepä parantuun maanantaihin mennessä kun kännyn laskurin mukaan hedelmällisin aika ma-su :grin:grin

Apua kun paljon taas tapahtunut sitten viime viestini. Mut kiva vaan että täällä on elämää. :> Täällä ei mitään kovin kummempia sitten ultran. Ulkona sentään on vaihteeksi kiva ilma. Aurinko paistaa kun viime aikoina on ollut lähinnä kylmää, märkää ja pimeetä. :>

Gatusalle ja miehelle tsemppiä. Hyvä että asia selvisi vaikka tuo aika karua onkin. Onneksi on lääketiede kehittynyt niin pitkälle että tuohonkin löytyy apu. Kyllä tekin vielä saatte nyytin syliin. Onnea hyvin sujuvista töistä!

Madh, kiva kuulla sinustakin pitkästä aikaa. Mukavaa että olet viihtynyt harjoittelussa. :>

Plussia ei ollut tainnut tulla tässä välissä, joten toivotan kaikille tsemppiä. Pahoittelut niille joille on tullut täti kylään tai muuta ikävää.

juu onha se kylmää kyytiä ja mies iha shokissa koko eilisen. oli et löytykö joku lääke, kato netistä ni hän ostaa jne. sit oli et niist tulee sit koeputkilapsia. selitin mikä ICSI on ja miten toimii tai ainaki miten mä oon ymmärtäny sen. no eile alotti foolihapon syömisen. tänää pistin kyselyy hinnoist, tosin klinikka on pääkaupungis. ja pitää kysyy viel joltai paikalliselt lääkärilt tai tuolt jolla oon käyny et mitäs nyt. mut eipä tuo ranskalainen antan liiemmin toiveita, totes et todella huonot on mut onha noit hoitoi.

ON omaa napailua.... Ei vieläkään menkkoja. Tuhrua kylläkin, mutta ei mitään siteeseen asti. Ei oo ennen näin kauaa menkkavuotoo tehnyt.... Oiskohan siellä jotain kiinnittymisyritystä!?!

Tää on piinaavaa!!!! Mä nostan hattua teille kaikille ketkä ootte joutunut piinailemaan kierrosta toiseen! Kyl mie romahan jos nää menkat alkaa :D On täs hitoksee toiveita enkä ala mitää jos tää ei voi mulle tässä vauvaksi muuttua :D

Freyja, mukana piinailussa, ainakin toistaiseksi. Ja marraskuiset kovasti kuumottaa... :D

:) sandy: mulla tää vuoto oli tasan samanlaista ku sulla. "tippa kerran päiväs pitää mielen epävarmana"
olo on kyllä ollut että mitä v*****!? ovista en ole pongannut, pupuiltu kp 4 ja aamulla en sillon ollu enää vuotoa havainnut enkä päivällä. vatsa turvoksissa ollut, muuten olo hyvä, luulen että lääkkeen pitäis laihduttaa eikä lihottaa. närästää välillä, tänään kamala päänsärky joka onneksi meni ibumaxillla ohi. illalla huomasin ennen saunaa olevan valkea kuin lakana. saunan jälkeen normaali punanen mikä yleensäkin. kumma lääke tuo metformin :o sitä tuhru vuotoa oli eiliseen asti. välillä ihan kirkasta taval. runsaampaa valkkaria. että ei mulla nyt ihan kuiva kausikaan ole menossa. kp 15 olis sunnuntaina ja teroluttejen aika jälleen.

gatusa: toivottavasti saisitte hyvän avun vaivaanne :) eli onko se vika nyt niis siimahännissä ettei ne haluu hedelmöittyä/kiinnittyä kunnolla vaikka sun elimistö sanois niille "juu"? kun sullakin melko pitkät on nuo kierrot ollut.

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app

tsemppiä sandy toivottavast saat sen plussan. :)

hohhoijaa kateltii ICSI hintoi ni kyllä on suht kallist.1500€-3000€ suurinpiirtein. luin et clomid voi auttaa miehillä mut en tiä ukon tapauksessa ku oli aika huonos jamassa.

Pakko taas purkaa tänne... Edellisen viestin jälkeen tuli tuosta alkuillasta hieman enemmän punertavaa tuhrua. Taas tipuin sieltä pilvilinnoista ja aattelin että "no nyt ne menkat alkaa"... :sad001

Tää päivä on ollut ihan kauheeta vuoristorataa! Mies tehnyt pitkää päivää ja viimein tuli ennen 21.00 kotiin. Voitte vaan kuvitella minkä ryöpyn kaadoin sen niskaan kun rupesin tilittämään päivän tuntoja. "Ollako raskaana vai eikö olla!?!" Kierron pituus/lyhyys, päivät oviksesta, dpot, kiinnittymisvuodot, tuhrut, veret, vuodot, selkäjomotus, luteaalivaiheet, keltarauhaset, imetys, aika edellisestä raskaudesta, spermat ja siittiöt jne. Kaikki tuli käytyy läpi! :rolleyes::grin

Huomenna miehellä myös pitkä päivä... mä jo sanoin sille ettei ihmettele jos mä sekoon. Saattaa olla että töistä tullessaan löytää mut istumasta jostain nurkasta jalat ristissä sekavia mumisten :grin

Äsken taas käynti vessassa. Tuhru vähentynyt, ei ainakaan mitään punertavaa. Koko päivän ollut side, mutta siihen asti ei ole tullut mitään. No tuskin ehtisi tulemaankaan kun ravaan 1-2 h välein vessassa :rolleyes: Voisin väittää että joitain tuntemuksia alavatsalla, mutta taidan vaan kuvitella... No, tää päivä oli sit vielä kp25... saas nähdä tuleeko vielä kp26 vai kp1... testata en ainakaan aio ennen kuin tää tuhru loppuu. Joko siis hanat kunnolla auki tai sit kokonaan tulppa kiinni. Nyt jos yrittäis nukkua...

Ai niin, piti laittaa tämä linkki:

http://www.countdowntopregnancy.com/pregnancy-test/dpo-chart.php?dpo=10

Tuosta näkee siis millä todennäköisyydellä raskaustesti näyttää plussaa oviksen jälkeisten päivien mukaan :)

Mulla olisi huomenna about dpo7... jos malttaisin ootella niiden menkkojen lisäksi päivien kulumista... ettei tarvitse tieten tahtoen "hoppunegaa"-tehdä... keskiviikkona olisi jo dpo10.... mut ääh, taas meen asioiden edelle :rolleyes:

Kiitos kun saan teille avautua!!! :notworthy Säilytän edes jonkilaisen mielenrauhan :)

Hei naiset onko teillä kellää diagnosoitu endometrioosia? Itsellä se on ja aattelin löytyykö täältä kohtalotovereita?

Gatusa tosi ikävää että miehen tulokset oli tuollaiset :sad001 Silti hyvä että syy löytyi ja siitä nyt eteenpäin. Ja ehkä oon sielultani vähän ilkeä mutta jollain tavalla tuossa on sellainen tietty "oikeus tapahtunut" että kun miehesi on välillä ollut niin huonosti tukena noiden raskauksien kanssa ja sinua syyllistänyt niin se oikea syy löytyi hänestä. Syyttelyhän ei mitään auta, mutta ehkä hän vihdoin osaisi ajatella asiat toisin ja olla sinullekin paremmin tukena? Sinun kehosi on yrittänyt parhaansa sillä, mitä on saanut. Toivottavasti kaikki menee hyvin ja saatte asiat järjestymään.

ON: Ticker sanoo 35 viikkoa takana, 35 päivää jäljellä :) Oikeasti siis 14-49 päivää ja äitiysloma alkaa virallisesti huomenna. Kotona olen ollut jo tammikuun alkupuolelta asti kun pari peräkkäistä flunssaa sitoi sänkyyn aiheuttamalla kauheat supistelut heti rasituksessa. Nyt on olo hyvä mut ei tietty mitään rasitustakaan, vauvan tavarat on kaikki ollut valmiina jo pitkään (pitää vaan vaippalaatikko nostaa pinnasängystä pois ja pedata sänky sekä apteekissa poiketa). Oon ehtiny uudistaa keittiön tarvikkeet, kuivakaapit ja osan kalusteistakin kun loppui nuo lapsentarvikkeen ja makuuhuoneen järjestelyt kesken jo jouluna. Ja kohtahan se on jo kesä. :Heartred

Sandy; tsemppiä.. koita pitää mieli pois noista kiinnittymis kuvioista, ota pieni lasi punkkua, urheile! jtn mikä pitää mielen muualla.. jos auttaisi asiaa! :wink

Tsemppejä muillekkin piinailuun! :)

Gatusa; hyvä että saitte tietoa, nyt vain tsemppejä miehen kans jotta alkais sitä foolihappoa ottamaan :)

Mä tiedän niin Sandy tuon piinailun ja miettimisen. Koko ajan itsekin ravaa vessassa tarkistamassa tilanteen ja oikeastaan muuta ei pyöri mielessä. Oon yrittänyt neuloa, tehdä kotitöitä ym et aika kuluis nopeammin :D

On: tänään siis kp 31/30-> eikä vieläkään mitään punaista näkyvissä. Viime kierto oli siis 31pv joten huomenna testaan jollei sitä ennen ole vuoto alkanut. Jotenkin skeptinen olen, sillä pelkään sitä negaa :D Mieluiten näkisin vain ne kaks viivaa testissä. Siksi tässä piinailen ja odottelen et menkat alkaa... Ihan kuin tissit jotenkin olis paisuneet, turvonneet ja välillä niitä kutittaa. Mut luulen et mieli tekee taas temppujaan.

Plussapuhuria siis meille kaikille <3

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Takaisin