Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Onnea Pömpylä! :) ja kauheesti tarrasukkia, liimaa jne sinne päin! :) Mä en muista/tiedä mitä kokemuksia sulla on taustalla, mutta tsemppiä! Ja tosiaan se CB digitesti on kätevä ja kivakin.

Musta ainakin oli todella hienoa saada ihan lukea se "raskaana", kuin että noita viivoja tihrustella. Mulla onkin aikomus ostaa tuo CB digitesti valmiiksi kaappiin ja sitten sillä testaan jos nuo liuskatestit lupaavat muuta kuin negaa... Toivotaan että testille tulee käyttöä ennen kuin menee päiväys umpeen.... :rolleyes:

Niin ja onnittelut Millille kanssa! :) Täällähän on ollut tuplaonnea!!! :binkybaby Sä et tainnut kauaa ehtiä täällä kuumeilemaan, jos oikein muistan. Hyvä vaan, kunpa kaikille tämä visiitti täällä jäisi mahdollisimman lyhykäiseksi :) Meinaatko vielä uutta testiä tehdä vai luotatko fiilikseen?

ON: menossa kp21/25-? ja olisko se dpo3. Eilen tosiaan oli melko ikävää selkäjomotusta, mutta tänään taas parempi fiilis :) Sitä vaan niiiiiiiiiin toivoisi että nää päivät kuluisi. Aikalailla kalenteri tyhjä nyt ti, ke ja to, liikaa ajatuksilla aikaa pyöriä raskautumishaaveissa. Vknloppuna onkin ohjelmaa yllin kyllin, parina pvänä reissua pääkaupunkiseudulle. Saas nähdä joutuuko vknlopun menot ja ajot kärvistelemään vuodon kanssa (joka ainakin viimeksi oli valtaisaa) vai saako jännätä sunnuntaiaamun raskaustestin tekoa... ja sitä voiko siinä edes mitään vielä näkyä... iiiiik! :excited001

Satsalle pahoittelut ja aivan valtavan paljon plussatuulia seuraavaan kiertoon!!

Paljon onnea plussasta Milli ja pömpylä <3 Vauvaliimaa mukaan!!
Jännäilijöille tsemppiä <3
tädin kohdanneille isot pahoittelut :/ <3

Dawwe: No sulla sitten oviskin melkeinpä samoihin aikoihin ku mulla :D sain CB testiin hymynaaman sunnuntaina. Kiertoni pituudesta en vielä tiedä. Mulla kans varmaan tota 28-30 luokkaa veikkaisin :) Toivottavasti sulla menee jomottelut ohitse. Tiedän itsekkin kun kivut nousee yli sietokyvyn :/ se on kurjaa.

Riina: Kiitos paljon :) Oli kyllä tosi hienoo,että kerrankin tiesin että nyt ollaan ajoissa liikkeellä. Jotenkaan vaan ei silti oo kauheen positiivinen fiilis O_o mistäköhän johtuu.

Gatusa: Noita sun juttuja on kyllä mielenkiintoista lukea kun noinkin erilaisen kulttuurin keskellä asut :) Itse en myöskään tuollaiseen elämään pystyisi joten isot hatun nostot sulle!! Ja tsemppiä uuteen kiertoon..kyllä se vaavi sieltä tulee kun on tullakseen :) Mimmoset lämpötilat siellä on tällähetkellä??

ON: kp 18 ja viivat alkaneet haalistua ovistestissä. Mahaa nipistelee aika paljon ja tissit on alkaneet nyt särkee enemmän.Äijälle vaan terkut ettei parane koskee tai tulee läpsyy :D heh! Limojen eritys on runsasta edelleen eli pelaamme varman päälle vielä :D Tätä päivää varjostaa nyt vaan se,että joudun jäämään töihin 17.00 asti vaikka virallinen työaika päättyisi 15.30 :/ hmph..noh...rahaa siitä onneksi sit tulee :) Voi että mä niin toivoisin,että tässä kierrossa nyt tärppäisi.Vaikka en hirveesti siihen jaksa uskoo..tuntuu jo jotenkin niin epätodelliselta,että meitä onnistais :/

iines täällä on jotai 17-18 astetta nyt ja vaihtelevaa pilvisyyttä, kova tuuli. on vähä samanlainen olo ku sillo ku sain ruokamyrkytyksen mut en ol syöny mitää sopimatonta enkä pilaantunutta, varmaanki vatsatauti iski. tässä äsken tuli laitettua viestiä saudeihi yhen koruliikkeen omistajalle josko se alkais mein asiakkaaks :)

Itsehän tulen raskaaksi mutta viikot on jääneet lyhyeksi. Siksi tämä raskaana oleminen on vähän haparointia, on iloinen mutta samaa aikaa kysymysmerkkinä... kuinkahan kauan tätä kestää :oops: Hieman olen mustanhuumorin ihmisiä ja siksi saatan kuulostaa "kovalta" :cool: Näillä mennää tänää, huomista odotellessa :wink

Pohdittiin tuossa miehen kanssa että mennäkö varhaisultraan vai ei?! Totesin että ajatuskin siitä että ne sydänäänet kuuluu vkolla 6-7 ja vkolla12 ei enää kuuluukaan... särkee mun sydämmen :sad001 että ehkä ei tällä kertaa tehdä asialle mitään, vaan odotellaan neuvolaa sekä sitä ekaa "oikeaa" ultraa. Keskitytään muuten elämään tässä ja nyt. o_O

Pesen nyt tuon jääkaapin sekä mikron!!! ettei ne ala haisee liikaa... YÖK! sekä uunin :grin eilinen ruoka paistui kypsäksi myös uunin pohjalla :p hahaha!

Muille kanssa lykkyä matkaa!! sekä jaksamista pettymysten kanssa :rolleyes:

Pömpylälle paljon onnea ja vauvalle tiukkaa otetta äidin kohdusta

Minäkin voisin yhtyä kyselijöihin Gatusalta,et missä tapasit miehes?ja oliko esikoinen aiemmasta liitosta vai muistanko iha väärin.

Voi,mie kans niin liityn joukkoon,jol hermo menee tähän hommaan.1v 6kk Yks plussa.No,sanotaan nyt näin että ehkäistä ei enää "ikinä" mut ehkä turvaraja pitää vetää 43 vuoteen...

Sent from my Lumia 925 using Tapatalk

Sandy enhän mä kerennyt ku kuukauden lueskelemaan ja vasta hetki sit itestäni uskalsin ees ilmottaa :) Enkä ihan täysin usko/luota tähän vielä. Pe käytän viimeisen liuskatestin ja toivon, et siihenki tulis selkee plussa. Muuten lähetän miehen viel apteekki reissul :P

Gatusa mäki mielenkiinnolla kuulen miten siellä päin maailmaa asioita hoidetaan, eli ehkä kantsis sitä kirja vaihtoehtoehtoakin miettii vakavasti :) vaiks saat varmaan niiltä uusilta kontakteilta niin paljon tilauksia, ettet kirjailijaksi kerkee ryhtymään :P

Pömpylä onnea plussasta :) *tarrasukkia matkaan*

Hedelmällistä maaliskuuta kaikille!

tapasin mieheni vuosia sitten ollessani nuori, vajaa vuosi sen jälkeen kun olin kääntynyt islamiin, hän oli töissä euroopassa ja jätti kaiken ollakseen minun kanssani, no sitten vanhemmat sairastuivat ja päätimme muuttaa jotta voimme auttaa hänen vanhempiansa.

milli ei mun työ iha niin helppoo ole että suoraa porukka on että juu laita tulemaan. nää neuvotteluprosessit vie aikaa ja pitää vakuuttaa, laittaa katalogit jne.

Pömpylä ja Milli onnea paljon ja tarrasukkia matkaan.. :)

Iines onnittelut oviksen löydästä ja toivon mukaan se tuo teille plussan parin viikon päästä.. tsemppiä odotteluun.. :)

muillekkin paljon tsemppiä oli tilanne mikä tahansa.. :)

on.kp.9 ja eilen eikä tänään enää oo tullu yhtään vuotoo..ja tänään tein sen testin varmuuden vuoks ettei oo mitään jääny ja negaa näytti..eli uutta kohti..yritys 6 alkakoon..eikä mun eilinen työpäivä nyt ollut niin kamala mitä jännitin. :)

Gatusa no sit ei muuta ku kirja aluille! Meilläkin mies yrittäjä ja toi huopaminen ja soutaminen asiakkaiden ja yhteistyökumppanien kanssa on niin tuttua. Mut kunhan ne saa sujumaan ni rahan tulolla ei ole rajaa ;)

totta milli se on yhtä soutamist ja huopaamista. mun työnkuva on sijoittajien hankkiminen asiakkaalle ja smaragdien myynti.

ja illan piristykseksi teille ihanille terveiset mein kasvimaalta :)

photo0174.jpg

Onnea Pömpylä! ^^ Ja paljon tarrasukkia jotta tällä kertaa menisi kaikki hyvin.

Teille jotka turhaudutte kun ei tärppää. Tiedän tunteen. Se oli toisinaan raastavaa kun ei sitten millään. Mutta lopulta yli vuoden yrityksen jälkeen tärppäsi ja vielä luomusti. Olen varma että tekin vielä saatte pikkuisen ensin kohtuun ja sitten syliin.

Muut jää nyt huomioimatta, kun kello alkaa olla paljon ainakin siihen nähden että huomenna pitää herätä aikaisin. Omanapa siis vain: Ultra oli tosiaan tänään ja oli ihana nähdä oma pikkuinen siellä venyttelemässä. Innostui liikkumaan enemmänkin loppuvaiheessa. Kokoa oli hieman odotettua vähemmän, vastasi viikkoja 11+6 eli laskettu aika siirtyi nyt sitten viikolla eteenpäin. Tuntuu hassusti kuin olisi tehnyt aikahypyn. Mutta pääasiana kaikki näytti olevan hyvin. <3

gatusa: MÄÄKI TAHON OMIA PERNOITA ÄKKIÄ!!!!! <3 vaikka en peruinoita ole viimeaikoina paljoo sönyt mutta on ne kesäpotut voin ja sillin kans niin hyviä :) en itse tiedä yrittäjyydestä juuta enkä jaata, vaikka joskus sitäkin miettinyt, en paremman palkan takia vaan ihan muuten vaan. Hoitsuna olen kyllästynyt kuntien tapoja hoitaa hommiaan ja päättää asioista kun eivät tiedä mistään mitään, joten yrittäjänä saisi olla vähän niinku itsensä herra ja tehdä asioita oikeesti toisten (vanhusten) hyväksi.

pömpylä ja Milli: onnea ja tarrasukkia matkaaan mös multa!

vargynja: kohta on kuitenkin "kriittinen aika" ohi ja saa alkaa jo nauttii raskaudesta... tai no saahan sitä jo aikaisemminki nauttia :) Onnea!!! K

Kaikille ovisten pongaus limoja ja hurjia muhinointi kokemuksia ja piinaviikoille/päiville tsemppiä ja plussa tuulia ++++ ja erinäisten merkillisten ja iljettävien oireiden kanssa painiville voimia ja tsemppiä!!! voiskin raskautua puolukasta niinku kalevalassa ;)

on. tänään kp 10. kp 6, 8 ja 9 tein ovistestit jossa eilisessä oli melkein kontrolli viivan vahvuinen mutta ei kuitenkaan ihan, joten negahan se sillon on. Nippailuja ollut tuolla vasemmalla. Tänään siten enemmän nippaillut ja repäisy kipuja ollut ja valkkari lisääntynyt ja kirkasta venyvää :) Mutta ovis testit x2 kummatkin haalistuneet olemattomiin. tuossa iltapäivällä vessa reilulla huomasin että tuli paperiin ihan kirkasta veristä vuotoa. vain tän yhden kerran se on tullut. mitään menkkamaisia jomotuksia ei ole ollut. Turvoksissa olen ollut tuon metformiinin aloituksesta asti alavatsasta. kp 4 pupuiltu viimeksi heti seuraavana päivänä kuin menkat poistui. enkä kyllä usko että sillon vielä ovista on ollut. joten jospa siellä nyt vaan alkaa munasarjat tyhjenee tuosta rakkuloiden paljoudesta. vauva olisi niin kiva saada :) Ei kyllä nyt ahdista niin paljoo kun vuodon sain loppumaan viimeinkin :) vielä aion tehdä ovistestejä kierron loppuun asti jotta varmistan että jos ovis tuliskin myöhemmin :)

samaa minäkin mietin että missä madh on? jospa sillä olis vaan niin jännitävät ajat siellä harjoittelussa ettei malta tulla tänne!!!

Gatusa.Voi että näytti sun kori herkulliselta ja niin ihanan tuoreelta..nam.. :)

Vargynja.Onnittelut hyvistä ultra kuulumisista..:)

Lucky.kyllä se ovis nyt on sie tuloillaan.. onnea sen hyödyntämiseen ja toivottavasti tuo plussa tuloksen.. :)

on.meillä meni pojalla rytmit sekasin kun olin eilen iltavuoros.sain sen vasta varttii vaille yks nukkumaan..no onneks meen seuraavaks vast lauantaina töihin..mulla on tullu limoja et ehkä ovis tekee tuloaan tai sit tää liittyy vie tohon vuodon jälkeisiin juttuihin...

yhdyn tuohon missä madh? ikävä!!!

lucky tsemppiä ja plussatuulia, omat vihannekset on aivan ihania. meillä oli sipuli loppu ni ukko sai idean että repii sipulit maasta ja syödää ja sama perunoille rupes pimeessä tonkimaan. kaikkee ihanaa sai ja mehukasta joten hyvällä mielellä oltii ja ylpeitä ku omasta kasvimaasta saatiin ruokatarpeet ja olipa mehukkaita kerrassaan :)
olo on vähä parempi tänään ja viimeinen vuorokausi on ollu mielenkiintoinen kerrassaan. iloisia ylläreitä tullu mun asiakkaalta eli kysy jos alkasin heille myös kääntäjäksi kun tarttevat eng-suomi ja eng-arabia käännöksen kunha hein ks sivusto valmistuu, kerroin miehelle että hän saa töitä kans mut eipä hän oikei ilostunu. öö siitä tulee kääntäjä kultakaivos yhtiölle eikä ilostunu, mietin mikä on vikana ni oli et kun ei se raha viel ole täällä. mä sain sille hyvän toimenkuvan ja tuo oli kiitos.

Takaisin